Advertentie | |
|
![]() |
|
hihi, ben al trug, was best wel grappig vanmorgen!! zn ma liet me binnen en zei : ik ga naar mn werk nu, braaf zijn gij 2 e!! en ze vertrok!! (de pa was al weg dus waren we gezellig alleen!!)
natuurlijk had hij me al horen binnekome en toen ik de deur v zn kamer opendeed werd ik hartelijk verwelkomd met een : goeiemorge schoonheid! ben toen lekker bij hem in bed gekropen en de rest.... nu ja.... dat is privé ![]() ![]() ![]() kuzzje, xELSx (hij komt volgende week naar mij, jippii!) |
![]() |
|
ik kan hem niet wakker maken .. we mogen nog niet bij elkaar slapen ofzo maar ik mag ook niet 'smorgens daar komen om hem wakker te maken van zijn ouders denk ik .. omdat we daar toch niet samen nara boven mogen .. hoezo zou ik hem dan wel 'smorgens wakkker mogen make ?...maar hij heeft mij al wel 2 x wakker gemaakt ..is ie een x s' morgens naar me toe gefietst en heeft me wakker gemaakt
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 16:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 'k wou dat ik zo iemand had ![]() |
![]() |
|
ok ok, we zijn n bitje stoutigjes geweest, maar niet stout stout hoor
![]() we hebben het eerder gezelligjes gehouden, beetje knuffelen en kauwgom wisselen, daarna de kauwgom toch maar weggedaan, had er niet meer veel mee te maken ![]() gisteren net hetzelfde, alleen was de pa toen thuis, maar die heeft ons niet gestoord (we hadden m wijsgemaakt dat ik daar was omdat men vriendje me zou helpen met duits!! ik moet dat inhalen omdat ik van richting verander en ik dat vorig jaar niet had en hij wel! hij geloofde het nog ook!!) (duitse privé-les is best wel interessant hoor ![]() en nu moet ik m een week en 2 dagen missen ![]() mja gisteravond om half 12 had ik n berichtje gestuurd dat ik ging slapen, heeft ie me nog fftjes op mn gsm gebeld!! SUPERLIEF!! kuzzje, xELSx(die hoopt dat volgende week heeeel snelletjes voorbij gaat zijn!!) |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik mag mijn vriend ook wel s wakker maken op een zondag, hij slaapt dan nl uit en ik niet. (kan ik niet
![]() Maar iig, dan kruip ik bij hem onder de dekens, zoen m op zn rug, op zn wang tot ie wakker is en ja... Vaak zit ik dan ook meteen aan zijn "jongeman" die moet immers ook ff wakker worden. ![]() En wat we dan doen... Hangt er vanaf of zn broers allemaal al wakker zijn en zijn moeder wel of niet thuis is. Hij vindt t iig altijd heel fijn. (jammer dat we nog niet bij elkaar mogen logeren van mijn vader.) <-- ik heb dus al wel bij hem geslapen, lekker knussies.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als Marije me s'ochtends wakker komt maken worrik al wakker zodra de deur opengaat, eigenlijk wel jammer, dan is 't hele verassingseffect d'r af ![]() ![]()
|
![]() |
HA! Ik zit hier nu best te grijnzen... Aan die lijklucht is makkelijk iets te doen... zorg dat je altijd een rolletje Menthos (of Smint, da's wat sterker) op je nachtkastje hebt. Frisse adem, hiephoi... is veel leuker wakker worden! Samen dus!
|
![]() |
Ik was wel een keer s'ochtens te vroeg en sliep ze nog, en ik wou haar niet wakker maken omdat ze de ochtendkrant voor een weekje deed dus heb ik maar rustig in de stoel naast haar bed gewacht tot ze wakker werd.. wel een verassing voor haar toen ze haar ogen open deed maar toch
![]()
|
|