Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Welke: IndeX in schuttorf duitsland
Waarom: Bikkelharde muziek (qua geluid en stijl) onwijs vette lasershow, en mega relax publiek. Hier wordt je tenminste niet elke 10 sec op je poten getrapt ook al staat de hele dansvloer vol!!!! www.i-n-d-e-x.de
|
Mijn lievelingstenten:
*** Zillion (helaas gesloten) te Antwerpen (B) De sfeer, de mensen en vooral de waanzinnige effecten. Zillion was gewoon het uitgaanspunt van de Benelux. Jammer maar helaas heeft justitie de tent verzegeld ivm boze praktijken des eigenaars ![]() www.zillion.be *** La Rocca te Lier (B) Elke zondag verkas ik met mijn appendixjes naar het Belgische Lier, waar ik in het trendy leven van La Rocca terecht kom. Heerlijke groovy music om het weekend mee uitteluiden. Residents DJ Marko & Yves Deruyter zijn masterlijk! www.larocca.be *** Versuz te Hasselt (B) Elke maandagavond als het meezit zit ik in de Versuz. Dit is de nieuwe naam van de Dockside in Hasselt. Maandagavond is altijd "horecanight", dat wil zeggen dat veel personeel van café's en discotheken in België en Nederland langs komen. Top ![]() www.versuz.be *** Starfish te Aachen (D) Heerlijke discotheek met leuke afwisselende muziek en een heerlijk assortiment mooie meiden! www.starfish-aachen.de
||
Citaat:
![]() the Powerzone in Amsterdam is errggg ok.. vooral met Splendid!! ... & off course Now&Wow, b'tje place 2 be op t moment , ciao |
![]() |
|
![]() |
Ibiza in Blankenberge, ik hou helemaal niet van dat soort muziek maar de sfeer was er geweldig (op die kutwijven die ruzie zochten na dan......) en dan boeit je de muziek niet meer.......maar in ieder geval als je naar Balnkenberge gaat, ga dan naar Ibiza en byollies (rockcafe)!!!!!!!!
|
![]() |
|
Graanbeurs in Breda!!
omdat ze 3 verschillende zalen hebben; 1 met trance, 1 met van alles door elkaar(maar vooral rock/pop/punk) en 1 grand cafe of hoe ze dat ook noemen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben er tot nu toe 1 keer geweest en was er niet zo gecharmeerd van. Alleen de lasershow was cool om te zien toen ![]() Heb voor de rest geen favoriete tent; ben niet zo een discotheek-ganger. Eigenlijk zoek ik een groot en gezellig cafe incl. dansvloer waar jongere mensen komen .. nog niet echt gevonden. In de kroegen hangen vaak oude lullen rond en vrouwen van in de 30 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij doet zn naam op die manier ook echt eer aan. Grr wat hebbik een hekel aan die discotheek zeg.. het 13/14 jarigen en snollen gehalte is er veeeeeeeeel te hoog
|
Hollywood is echt een tent voor geile-net-geen-pubers-die-alleen-komen-om-te-scoren-en-te-springnichten-op-blije-top40-trance..
Goeie tenten vind ik: -Off_Corso -Now&Wow -Nighttown Ik ga vanavond weer naar off_corso, kom er echt iedere week de laatste tijd.. Heerlijke tent.. Super creatief ingericht, mooie licht- en video effecten.. En de muziek mag er ook wel wezen ![]() Echt mijn tent dus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar de suikerkist is cooler.
Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 21:27. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben altijd op msn.... en castel is wel cool eej
|
Eigenlijk zijn alle genoemde discotheken naar mijn mening wel vrij ok.
Persoonlijk ben ik niet zo’n discotheekliefhebber, dus eenmalige uitstapjes blijven altijd het meest leuke. Cheers is dat niet die tent met 50 hangjeugd ventjes, 40 Ajacieden, twee uitsmijters die beweren ‘bekeerde’ F-Siders te zijn, een kapotte sigarettenautomaat en waar je voor 1 gulden naar de WC mag van Tinny? Is trouwens op zich wel een gezellige tent, op de stoere jongens na! Index vond ik ook altijd wel gezellig! Op het kwijtraken van je stempelkaart na! Over de Peppermill waren Gonzo en ik het al eens en ook met Starfish moet ik het wederom met hem eens zijn. Bills Bar blijft een topper! Elke keer heel gezellig daar!! Zelfs snelle uitsmijters. ’t Roefke vond ik ook zeer geslaagd! Beetje eng balkon dat kraakt, maar zeker wel gezellig publiek wat we ook altijd in Bills Bar tegenkomen! Pacha vond ik ook een goeie tent, ondanks het schaatssfeertje en het oranje-gehalte. Met Hengelo wat minder goede ervaringen. Leuke avond gehad in New York, maar daarna iets minder voor café Roadhouse. Qua Hollywood deel ik de mening van ********. Vooral die Hip-Hop zaal is veel te ‘klef’, nare uitsmijters die aan meisjes zitten en een zwarte lijst die al bij het geven van commentaar voor je wordt aangemaakt. Met wedstrijden van het Nederlands Elftal is de Big Ben altijd zeer geschikt! Ook Apollo is zeker de moeite waard. Als redelijke discotheek in een gemeente met 3.000 inwoners is het er eigenlijk best gezellig. Gemoedelijke sfeer! Lime Light ben ik nog niet geweest. Elke keer als ik in Londen ben gaan we naar the Empire of de Engelse pub ‘the Hammers’. Londen is mij altijd nog goed bevallen, behalve de prijs van sigaretten! Zolang je veel tenten afwisselt heeft elke stad wel z’n gezellige tenten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik houd eigenlijk niet zo heel veel van discotheken, en ik merk ook niet echt het verschil ertussen. Ik heb het alleen maar naar me zin bij zown tent als ik goed heb gezopen... dat kun je triest vinden, maar dat is nou eenmaal zo bij mij. Anders vind ik d'r geen hol an.
Verder vind ik het ook vrij belachelijk om stad en land af te gaan reizen om naar allerlei discotheken te gaan want ik ben naar een behoorlijk aantal disco's geweest en als ze verder weg staan is het heus geen garantie dat het daar leuker is ofzo.. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 |