Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 21:08
kleinedraak
Ik heb nu het beste rapport van de klas. gemiddeld een 7,6. Ik hoef er niet veel voor te doen maar toch noemt iedereen me stuud. ik had het hoogste een 9 en laagste een 6. mijn vriendinnen hebben allemaal lage punten en toch voel ik me schuldig en blij tegelijk. ZXijn er mensen die ook hele goede punten halen zonder er veel voor te doen??????
volgend jaar zal het wel anders zijn op havo 4 met Ng????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2002, 21:29
Verwijderd
Jah, sta ook een 7,6 gemiddeld, en ga volgend jaar naar het gymnasium. Ik ben altijd al de beste geweest van de klas, op de basisscholen (heb er 2 gedaan), en nu weer op de middelbare. Hopelijk komt daar volgend jaar verandering in, want dan ga ik naar een gymansiumklas
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 21:41
Mindfields
Mindfields is offline
ik was op de basisschool altijd de beste, nu (naar 3gymnasium) ben ik "de beste van de slechtste" haal t meest 7ens, terwijl een groot deel 8en 9ens 10en haalt.

nee das leuk, kwil ook wel de beste zijn
Oud 29-06-2002, 21:48
Steve Le Irwkin
Steve Le Irwkin is offline
Als je het zo goed doet op de havo, waarom ga je dan geen vwo doen?
Oud 30-06-2002, 10:54
Paige
Paige is offline
Wat zeur je nou..
Maakt jou het wat uit dat ze je stuud noemen?!?!?!...

En ja, ik haal goede punten zonder er veel voor te doen..Werkstukken ben ik vaak wel 2 dagen mee bezig, maar je doelt denk ik op proefwerken enzo..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Steve Le Irwkin schreef:
Als je het zo goed doet op de havo, waarom ga je dan geen vwo doen?
Ik heb ook de havo met die cijfers afgerond (7 achten), maar ik had toch geen vwo kunnen doen. Misschien met heel veel pijn en moeite en ontzeggingen, maar dan had ik nog een vwo-diploma met zessen gehad, hoogstens! Bovendien is de opleiding die ik wil doen er ook als HBO-opleiding.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Paige schreef:
Wat zeur je nou..
Maakt jou het wat uit dat ze je stuud noemen?!?!?!...

En ja, ik haal goede punten zonder er veel voor te doen..Werkstukken ben ik vaak wel 2 dagen mee bezig, maar je doelt denk ik op proefwerken enzo..
2 dagen? Die dingen duurden bij mij altijd minstens een week
(nu ben ik dan ook wel perfectionistisch...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 12:00
Paige
Paige is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

2 dagen? Die dingen duurden bij mij altijd minstens een week
(nu ben ik dan ook wel perfectionistisch...
mavo werkstukken zijn meestal wat minder uitgebreid dan die van de havo en ik kan het weten omdat ik ook op havo heb gezeten..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 12:41
Frida
Frida is offline
Ik ben ook beste van de klas geworden dit jaar.
hoogste 10, laagste 7 en een gemiddelde 8.4 ofzo
Maar ik krijg niet echt reacties zoals 'stuud' Nah ik krijg ze wel af en toe... Maar dan zijn deze ook niet slecht bedoeld en worden ze uitgesproken met een lachje. In m'n klas begrijp iedereen wel dat het niet negatief is om wat te werken voor school en zo'n goede vijfers te halen. Ze weten ook wel dat het beter is dan sommige cijfers dat zij behalen.

Ik begrijp het anderzijds wel dat je je dr niet zo goed bij voel. IK heb een klasgenoot die heel erg z'n best doet voor school, misschien wel meer dan mij en hij is niet geslaagd dit jaar.

Je hoeft het niet erg te vinden dat je blij bent met jouw resultaten hoor ook al werk je er minder voor. En het is ook vrij normaal dat je wat gevoel hebt bij de resultaten van de andere.
Oud 30-06-2002, 13:56
Balance
Balance is offline
kben ook altijd de beste geweest op de basisschool en tot de derde is dat eigenlijk zo gebleven...
nu ben ik één van de beste...

voor sommige vakken doe ik wel veel hoor, maar voor sommige ook helemaal niet. Ik leer gewoon altijd voor een 6 zeg maar, maar 't wordt meestal hoger...
maar ik ben echt niet het type 'stuud' en dat weten ook de mensen uit m'n klas. Soms zeggen ze het wel is als geintje, maar daar menen ze niks van. En bovendien is mijn beste vriendin nog veel en veel beter als ik. Haar laagste cijfer is een 8 in 4Gym, dus dat zegt genoeg en ook zij leert gewoon normaal voor haar toetsen en is geen stuud.
Ze heeft alleen een gigantische talenknobbel, d'r vader is wiskundige en d'r broer studeert economie...

Maar in de 4e heerst bij ons vooral het idee: wat knap als je geen onvoldoende staat man!! kwou dat ik dat had!
Misschien verandert dat volgend jaar bij jou ook wel!
Oud 30-06-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Paige schreef:

mavo werkstukken zijn meestal wat minder uitgebreid dan die van de havo en ik kan het weten omdat ik ook op havo heb gezeten..
Op die fiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 15:41
Breg
Breg is offline
ik was vorig jaar de beste van mn klas, en vond het alleen maar leuke, boeiend dat sommige zeiden dat ik een stuud was, een deel van de mensen die dat zeiden zijn toch blijven zitten/naar havo gegaan (zit nu in 3 vwo). Dit jaar ben ik niet meer de beste van de klas, heb wel een gemiddelde van 7.8 ofzo, maar er zit 1 iemand bij mij in de klas die staat ± een 8.3 gemiddeld. Soms zou ik wel weer de beste willen zijn (ik wil nou eenmaal graag overal goed in zijn), maar ik heb het er niet voor over om hele middagen/avonden aan mn huiswerk te zitten, wat diegene die beste van de klas is dus wel doet. Dan maar 2e, maar tenminste wel een leven ná school.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 23:40
Verwijderd
Ik was altijd zo ongeveer de beste

Op de basisschool wel irritant, ik wist ook heel veel en las veel en oooh, dat mocht niet...

Mh, op ut gymnasium ook nog steeds hoge cijfers, maar toen ik in de 4e kwam deed ik geen hol meer omdat ik het niet boeiend meer vond (ok, daarvoor deed ik ook niet veel, toen was het nog nie zo moeilijk) en toen gingen mijn cijfers toch wel wat omlaag. Nu ben ik bij lange na niet meer de hoogste...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 01:04
Verwijderd
Een 7,6 gemiddeld is het beste van de klas?

Triest...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Triest...
jah... Wat een niveau he? En dan had ik nog kinderen in mijn oude klas die maar net het atheneum hebben gehaald terwijl ze de hele dag zaten te blokken
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Op de basisschool wel irritant, ik wist ook heel veel en las veel en oooh, dat mocht niet...
Dat ken ik. Ik ben door de basisschool heen gefietst (figuurlijk, niet letterlijk) met achten en negens. Ik deed er ook weinig voor. Goed, ik deed braaf mijn taakjes, maar die had ik ook ongeveer 5x zo snel af dan gepland, waardoor ik weer tijd had voor een extra taak, die ik ook net zo snel (of sneller, was namelijk minder werk) af had. Toen haalden ze het 'zware geschut' uit de kast: gevorderdenboekjes met taal en rekenen. Die had ik op een gegeven moment ook af en tja, toen hadden ze niks meer. Dan moest ik maar de hele dag gaan tekenen. Ik kan je vertellen, dat gaat vervelen! Ik dus naar mijn leraar, of ze niks anders hadden. Nee, ze hadden dus niks anders. Het uiteindelijke resultaat was dus dat ik een stok kaarten meenam en de hele dag zat te kaarten
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:08
DutchTerror
DutchTerror is offline
wat een studie forum

was me al opgevalle trouwens maar toch
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:29
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
wat een studie forum

was me al opgevalle trouwens maar toch

oh okee... duidelijke opmerking...

waar gááááááát dat over?

Mjah... je haalt het gewoon toch? dan ben je er ook snel vanaf...
Oud 01-07-2002, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:

oh okee... duidelijke opmerking...

waar gááááááát dat over?
Ik denk dat 'ie 'stuudjesforum' bedoelt...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:29
griz
griz is offline
vink wel lache... heb 2 jaar op de bovenbouw havo lope klooie met lekkere cijfers en ga nu vwo doen, ik vont wel lache! en btw.... onderbouw is in zekere mate niet te vergelijken met bovenbouw vind ik... mazzels
Oud 02-07-2002, 09:05
Bluesummers
Bluesummers is offline
mjah, hangt van het vak af.. voor wiskunde moet k wel veel moeite doen, maar voor bv geschiedenis echt nix.. sowieso hoef k maar heel kort te leren end an ken k het gewoon.. en ja, das wel eens lullig ja, als je hoort dat anderen de hele nacht gelerd hebbn en een 4 hebben, en jij met je half uurtje leren een 8.. ma ja.. bij ons word er gelukkig niemand gepest om hun goede cijfers, die energie word liever gebruikt om te leren
Oud 02-07-2002, 14:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

Goed, ik deed braaf mijn taakjes, maar die had ik ook ongeveer 5x zo snel af dan gepland, waardoor ik weer tijd had voor een extra taak, die ik ook net zo snel (of sneller, was namelijk minder werk) af had. Toen haalden ze het 'zware geschut' uit de kast: gevorderdenboekjes met taal en rekenen. Die had ik op een gegeven moment ook af en tja, toen hadden ze niks meer. Dan moest ik maar de hele dag gaan tekenen. Ik kan je vertellen, dat gaat vervelen!
haha, dat herken ik dus ook! ik moest in groep 5 het werk van groep 8 doen (rekenen, in taal was ik gewoon net zo goed als de rest). toen kwam ik in groep 8 en had ik alles al gedaan
moest ik extra bladen gaan maken die ze op andere scholen gingen halen, maar toen ik ook die af had, mocht ik voortaan tijdens rekenen spelletjes gaan spelen met iemand anders die ook al dat extra werk enzo gemaakt had
alleen ze hadden maar 3 spellen ofzo, dus na een paar maanden ben je dat echt wel zat!
Oud 02-07-2002, 14:54
Verwijderd
Ik werkte vroeger altijd zo snel (en nog zorgvuldig ook) dat ik een keer onwijs op m'n donder heb gekregen, omdat ik juist in het tempo van de rest van de leerlingen moest werken... Ik ben toen zo geschrokken dat ik eigenlijk geen ene moer meer deed... Ik was niet meer zorgvuldig, omdat dát juist ging vervelen, telkens hetzelfde doen wat ik al goed begreep... Op de middelbare school werd dat alleen maar erger, zes keer op mijn donder gekregen omdat ik twee hoofdstukken voor liep... Tja, dan moest ik maar weg he, als ik me zoveel beter voelde dan de rest van de leerlingen. Ik was volgens een aantal leraren gewoon erg arrogant...

In het laatste jaar (Havo, helaas niet langer gymnasium, omdat het zorgvuldige uit me geramd werd) viel het me op dat wanneer je oplet tijdens de les, je meteen buiten de boot valt bij de klasgenoten... Wanneer je een tien haalt voor een proefwerk, ben je achterlijk... Tja... Heel erg vervelend....
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Mja, ik weet het ook nog wel, ik werd altijd 'professortje' en dat soort dingen genoemd. Mja, wat wil je, als je in groep 6 woorden als recalcitrant en excentriek gebruikt...terwijl ik die woorden toch gewoon uit de Donald Duck haalde (Dagobert werd een excentrieke miljardair genoemd. Kun je nagaan hoe goed het is om veel te lezen, wát dan ook! ).

Maar goed, nu lach ik ze uit, want zij zijn allemaal postbodes, vuilnismannen en barkeepers.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 18:28
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
nare man schreef:

Triest...
dat dacht ik nou ook
Oud 02-07-2002, 18:36
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
nare man schreef:

Mja, wat wil je, als je in groep 6 woorden als recalcitrant en excentriek gebruikt...terwijl ik die woorden toch gewoon uit de Donald Duck haalde (Dagobert werd een excentrieke miljardair genoemd.
ja haha, dat had k ook altijd, zei van die 'moeilijke woorden' en had ze dan gewoon uit asterix en obelix of suske en wiske
Oud 02-07-2002, 19:05
Verwijderd
Dat van de Donald Duck ken ik. Ik lees er nu ook nog wel eens in (de leesmap komt op dinsdagochtend en dan ben ik nog niet helemaal helder in m'n hoofd) en het valt me op dat er soms behoorlijk moeilijke woorden in staan voor de doelgroep...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:24
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ga je even aanstellen ofzo. Het is toch fijn om gemakkelijk hoge cijfers te halen? Op de basisschool kan ik me er wat bij voorstellen, ook daar moest men mij veelvuldig hebben, en moest ik in groep 7/8 het hele jaar maar "iets voor mezelf doen" Maar op de middelbare, grow up. En als je het dan zo erg vind, ga spijbelen ofzo, dan gaan je cijfers vanzelf omlaag.
Oud 02-07-2002, 19:35
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ga je even aanstellen ofzo. Het is toch fijn om gemakkelijk hoge cijfers te halen? Op de basisschool kan ik me er wat bij voorstellen, ook daar moest men mij veelvuldig hebben, en moest ik in groep 7/8 het hele jaar maar "iets voor mezelf doen" Maar op de middelbare, grow up. En als je het dan zo erg vind, ga spijbelen ofzo, dan gaan je cijfers vanzelf omlaag.
niet iedereen kan op de middelbare school "zomaar" lessen skippen.
Oud 02-07-2002, 19:42
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
autodropje schreef:

niet iedereen kan op de middelbare school "zomaar" lessen skippen.
wél als je de beste van de klas bent... Lijkt me...
Oud 02-07-2002, 19:46
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Tampert schreef:

wél als je de beste van de klas bent... Lijkt me...
uhm nee

Ik heb iemand in de klas die geloof ik niet lager dan een negen of misschien één 8 staat. Maar als je lessen skipt krijg je corvee en bij 2e keer schorsing
Oud 02-07-2002, 19:48
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
autodropje schreef:

uhm nee

Ik heb iemand in de klas die geloof ik niet lager dan een negen of misschien één 8 staat. Maar als je lessen skipt krijg je corvee en bij 2e keer schorsing
mja okee, moet je het slim doen... Maar dan nog... Ik vind het altijd een beetje een luxeprobleem als mensen zich hier druk om maken... Je zit teslotte op school om je examen te halen...
Oud 02-07-2002, 20:03
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Tampert schreef:

mja okee, moet je het slim doen... Maar dan nog... Ik vind het altijd een beetje een luxeprobleem als mensen zich hier druk om maken... Je zit teslotte op school om je examen te halen...
Ja dat wel, maar ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat andere je stuud oid noemen en dat je steeds maar weer het hoogste cijfer haalt of dat je naar school moet terwijl je toch alles al weet.
Oud 02-07-2002, 20:39
Geraldine
Geraldine is offline
de beste is altijd nog beter dan de slechtste...
Mjah, ergens snap ik het wel, er zijn altijd mensen die, als ze slechtere cijfers halen dan jij, zich dan op jou af gaan reageren... heel irritant, maarjah, tis nou eenmaal zo.
volgend jaar rond deze tijd zal je het waarschijnlijk een stuk minder gemakkelijk hebben, 4havo is nie leuk...
Oud 03-07-2002, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Geraldine schreef:
de beste is altijd nog beter dan de slechtste...
Mjah, ergens snap ik het wel, er zijn altijd mensen die, als ze slechtere cijfers halen dan jij, zich dan op jou af gaan reageren... heel irritant, maarjah, tis nou eenmaal zo.
volgend jaar rond deze tijd zal je het waarschijnlijk een stuk minder gemakkelijk hebben, 4havo is nie leuk...
En JIJ hebt het volgend jaar rond deze tijd een stuk gemakkelijker. Havo5 is beter dan havo4
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:33
Geraldine
Geraldine is offline
Citaat:
DutchECK schreef:

En JIJ hebt het volgend jaar rond deze tijd een stuk gemakkelijker. Havo5 is beter dan havo4
das altijd goed nieuws. dankje
Oud 03-07-2002, 10:35
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:

Ja dat wel, maar ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat andere je stuud oid noemen en dat je steeds maar weer het hoogste cijfer haalt of dat je naar school moet terwijl je toch alles al weet.
Als je de hele basisschool al elke dag gepest bent doet je dat nix meer hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Geraldine schreef:

das altijd goed nieuws. dankje
Graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:48
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
perseus schreef:

Als je de hele basisschool al elke dag gepest bent doet je dat nix meer hoor.
Als dat zo is waarschijnlijk niet nee, maar de meeste mensen zijn dat niet. (waarom ga je dan niet naar een andere basischool?)
Oud 03-07-2002, 11:10
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:

Als dat zo is waarschijnlijk niet nee, maar de meeste mensen zijn dat niet. (waarom ga je dan niet naar een andere basischool?)
Wat denk je dat ik gedaan heb na vier jaar? toen was het 1 jaar rustig, en begon het weer...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Mja, ik weet het ook nog wel, ik werd altijd 'professortje' en dat soort dingen genoemd. Mja, wat wil je, als je in groep 6 woorden als recalcitrant en excentriek gebruikt...terwijl ik die woorden toch gewoon uit de Donald Duck haalde (Dagobert werd een excentrieke miljardair genoemd. Kun je nagaan hoe goed het is om veel te lezen, wát dan ook! ).

Maar goed, nu lach ik ze uit, want zij zijn allemaal postbodes, vuilnismannen en barkeepers.
Mwahaha, dat had ik nou ook Waar de Donald Duck zoal niet goed voor is...

Dutchek - de donald duck is niet alleen voor kinderen, check de politieke toespelingen maar es en zo
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik werkte vroeger altijd zo snel (en nog zorgvuldig ook) dat ik een keer onwijs op m'n donder heb gekregen, omdat ik juist in het tempo van de rest van de leerlingen moest werken... Ik ben toen zo geschrokken dat ik eigenlijk geen ene moer meer deed... Ik was niet meer zorgvuldig, omdat dát juist ging vervelen, telkens hetzelfde doen wat ik al goed begreep... Op de middelbare school werd dat alleen maar erger, zes keer op mijn donder gekregen omdat ik twee hoofdstukken voor liep... Tja, dan moest ik maar weg he, als ik me zoveel beter voelde dan de rest van de leerlingen. Ik was volgens een aantal leraren gewoon erg arrogant...

In het laatste jaar (Havo, helaas niet langer gymnasium, omdat het zorgvuldige uit me geramd werd) viel het me op dat wanneer je oplet tijdens de les, je meteen buiten de boot valt bij de klasgenoten... Wanneer je een tien haalt voor een proefwerk, ben je achterlijk... Tja... Heel erg vervelend....
Aah jezus wat kut, wat een achterlijke leraren!! Echt van die types die bang zijn voor intelligentie... Zulke sneue mensen he.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Aah jezus wat kut, wat een achterlijke leraren!! Echt van die types die bang zijn voor intelligentie... Zulke sneue mensen he.
Vaak meer leerkrachten van de oude stempel, die zijn zo opgeleid...jammer genoeg...gelukkig gaat het nu vaak iets anders op de lerarenopleiding (al zitten er nog zat van die mensen ). Op de basisschol werkten wij zelfstandig en kregen geen cijfers, viel dus niet zo op wie er beter was. Op de middelbare was ik altijd één van de beste van m'n klas, so what? Buiten de boot vallen deed ik toch wel. En vriendinnen had ik toch ook wel, dus ja. Nu ben ik weer één van de beste van m'n klas en ik vind het wel grappig, kan er iig wel om lachen. Ik doe er ook genoeg voor (altijd m'n werk afhebben ed), ik wil gewoon in 4 jaar klaar zijn, dat anderen dat nou niet willen, tja, wiens probleem is dat nou? (En de leraren waarderen het erg op het hbo. )
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:00
Chelsea
Chelsea is offline
ik was afgelopen jaar de beste uit de klas
had er geen last van
Oud 08-07-2002, 14:06
Sommetje
Sommetje is offline
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet. Voor mezelf is het wel een tijdje terug dat ik de beste van de klas ben geweest. Dat was nl. zo op de basisschool en in de brugklas. Dat vond ik wel leuk en ook wel een beetje stoer. Ik heb me daar nooit schuldig over gevoeld. Dat kwam niet in mij op. Nu ik daar over nadenk, zie ik ook geen reden om je daar schuldig over te voelen. Wees juist blij dat het op schoolgebied lekker meezit.

Nu behoor ik tot de middenmoot, maar soms spring ik nog wel uit. Ook nu nog zijn er leerlingen die mij een stuud vinden (ook omdat ik nog één van de weinige leerlingen op het VWO bij ons op school het gymnasium doe). Maar dat boeit me niet.
Oud 08-07-2002, 20:51
alpha
alpha is offline
Tja, ik ben niet de beste van de klas. Ik heb wel vakken waar ik de beste in ben (geweest).
Bij wiskunde vroeg eerder iedereen altijd aan mij uitleg omdat ik daar dus wel de beste in was. Maar inderdaad, altijd leuk is het niet!

Je wordt by the way niet alleen een stuud genoemd met goeie cijfers (Of door de beste van de klas te zijn). Bij sommige vakken waar ik slecht in was (Denk aan bijvoorbeeld een 5) noemden ze me nog een leerpik. Het is gewoon je instelling. Hoe je overkomt op mensen. En het is nou eenmaal zo dat OVER HET ALGEMEEN (geen reacties graag van 'dat is niet waar' uit eigen ervaring weet ik dat het over het algemeen wel waar is) de leerlingen van Vwo echt een leer-instelling hebben, ze willen echt en daar doen ze veel voor en de Havo leerlingen hebben meer de instelling van 'ik kan het wel maar ik doe er gewoon niet veel voor' en dus vinden ze mensen die wel een Vwo-instelling hebben snel stuudjes of leerpikken. Tja, het is nou eenmaal wat je wil he?
Oud 08-07-2002, 21:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Hoe ouder je wordt hoe meer mensen het gaan waarderen dat je hoge punten haalt en dan ben je ineens geen stuud meer.
Oud 13-07-2002, 18:58
Heelduh
Heelduh is offline
Ik behoor mijn hele al tot de besten van de klas. Ik heb wel periodes gehad dat ik me daar schuldig over voelde. Dat ik met vijf minuutjes woordjes leren een 10 haalde en m'n vriendinnnen met twee dagen blokken onvoldoende.. Maar de laatste jaren waren er meer mensen die goeie cijfers haalden en heb ik er alleen maar van genoten en had ik ook het idee dat iedereen me het gunde ( ik loop nooit arrogant te koop met m'n cijfers)

Uiteindelijk ben ik dit jaar geslaagd voor m'n vwo en had ik het hoogste gemiddelde samen met een jongen uit m'n klas (allebei 8,1)
Oud 17-08-2002, 11:34
Starrie
Starrie is offline
Hey Esther! Ik haal ook goede punten zonder er iets voor te doen.... ik wordt geen stuud genoemd! Ik weet niet hoe het komt, misschien door mn houding. Vorig jaar had ik ook een van de beste rapporten....vijf 8en en een 9. en geen onvoldoende enzow. Waarschijnlijk zit je gewoon onder je niveau te werken.. ik ook namelijk! Maar schuldig tegenover mijn vriendinnen voel ik me niet echt nee! Er moeten er een paar naar mavo terwijl zij super hard gewerkt hebben. Dit betekent dus dat zij het gewoon niet aankonden!
-x- Starrie
Oud 20-08-2002, 12:59
*maai*
*maai* is offline
Heb er geen problemen mee...
Reageren

Regels voor berichten