Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga die dingen voortaan ook verwijderen
had laatst iemand voor de gek gehouden dat ik in zijn pc zat ik had uitgevonden (zogenaamd dan) dat hij a>windows had b>een map c:\my documents c>ms office had en nog wat van die standaard dingen op het laatst kreeg ik hem zover dat hij zijn pc uitzetten omdat ik zei dat dat de enige manier was om me er uit te krijgen **ik kan helemaal niet inbreken (ook geen behoefte aan)***
|
![]() |
Session Start: Tue Jan 01 19:26:48 2002
[19:26] Session Ident: olijfje (~jircolijf@node-c-c0b5.a2000.nl) [19:26] <olijfje> orion ben jij een marsmannetje? [19:27] <olijfje> wil je even reageren als je mij ontvangt voor de restr of je niks te zeggen [19:28] <olijfje> stop maar een perzik in je reet, lul [19:28] *** olijfje has quit IRC (Quit: mzzl) Session Close: Tue Jan 01 20:59:50 2002 |
![]() |
|
very wicked op het laate uur
[05:25] <wabbit> ff shaggie rolle [05:25] <p-chez> ff nog een sjekkie [05:25] <p-chez> LOL [05:25] <wabbit> haha [05:25] <p-chez> hahah [05:25] <Secreet> stelletje rokerz... [05:25] <p-chez> omg ![]()
|
Erg gekke mensen kom je tegen:
op #informatica: <Technology> nou eh, ikkeh en m'n nichie zijn echt stom als we dronken zijn <Technology> ik zal maar niet zeggen wat <Technology> er gebeurd is <Desecrator> dan niet <Desecrator> heb je haar geneukt ? <Desecrator> volgestopt, gepropt, geprakt met lul, en daarna de mondhoeken onder geyoghurt ? <Technology> goh, eh hoe kom je daarop (eh ik zeg niet of het niet of wel waar is ofzo want ik zeg niks) <Desecrator> ja dus <locutus> JA ! <locutus> JA DUS <Technology> maar hoe kom je erop? <Desecrator> helderziend <Technology> jaja... En vervolgens op #scholieren: <Technology> goh ik wist niet dat Desecrator helderziend was <Z> hoe bedoel je Technology? <Technology> ow eh ik zei iets, en hij wist wat er gebeurd was <Desecrator> zo Techno dus je hebt inderdaad je nichtje volgespoten ? <Technology> hahaha <Technology> I did it safe ![]() <Technology> okeey, Desecrator, ik zal het hiermaar zeggeh, JAH IK heb met m'n nicchie geneukt, maar ik was dronkeh als kwee nie wa feelio> eh technology <feelio> uit welk gat van je vader ben jij gekropen ? <Z> ranzig <feelio> damn man, ik zou me hond nog van je af schoppen <Technology> heey wat kan je anders doen als je superdronkeh ben? <feelio> superdronken <feelio> yeah <feelio> *draai* <Technology> jah <feelio> dronken man <feelio> pff ![]() * Desecrator bied Techno en zijn nichtje ieder een fles whisky aan ![]() ![]() -Desecrator
|
![]() |
zaterdag uit, en dan 's nachts chatten, kan er nix van herinneren, maar 1 ding is leuk om te zien...
02:31:44 30-12 <intelli-worst> fuck, kmoet bijna kotsen.,... 02:32:06 30-12 *** intelli-worst is now known as brb *** wuit: ((SD v12 PrO)) That's An (Unknown) Command ! 02:43:48 30-12 *** Disconnected Session Close: Sun Dec 30 02:43:48 2001 Session Start: Sun Dec 30 13:10:39 2001 13:10:39 30-12 *** Now talking in #scholieren 13:11:10 30-12 *** brb is now known as intelli-worst en maar afvragen hoe ik aan die last van mijn maag kom :-)
|
[16:35:22] <*@Orion*> als het een beetje meezit, werkt m'n debian rooter straks
![]() [16:35:27] <questor*> je rooter? [16:35:32] <*@Orion*> router [16:35:33] <questor*> is dat een device om bakken te w00ten [16:35:34] <questor*> ![]() [16:35:36] <*@Koen**> haha [16:35:37] <questor*> vet man ![]() |
![]() |
|
[met in het achterhoofd '06-lijn' van Hans T.]
[15:03] <questor> hoi [15:03] <questor> ![]() [15:03] <two> wij zijn twee meiden [15:03] <questor> dat kan [15:03] <two> ![]() [15:03] <two> ja goh [15:03] <questor> jullie zijn toch geen jongens die euhm [15:03] <two> ![]() [15:03] <questor> meiden nadoen he? [15:03] <two> nee [15:03] <two> nee [15:03] <questor> nee goed [15:03] <questor> dus echt 2 meiden? [15:03] <two> jaaaa [15:04] <two> met schoenen laarzen enzo weet je wel [15:04] <questor> oh ja [15:04] <questor> hoe zien jullie eruit
||
Citaat:
![]()
|
<linda> hallo
<Wasp> hoi <linda> waar kom je vandaan <Wasp> groningen, jij? <linda> hoe oud ben je <linda> ik kom uit budel <Wasp> budel..daar woon familie van mij <Wasp> ik ben 17 <linda> hoe heet jou familie <linda> mischien ken ik ze wel <Wasp> kuper <Wasp> twan en guido <linda> hallo <Wasp> hallo <Wasp> ? <linda> waar kom je vandaan ] <Wasp> groningen! <linda> hoe oud ben je <Wasp> 17 <Wasp> en jij woont in budel <linda> hoe weet je dat <Wasp> gokje <linda> wedden ban niet <Wasp> wedden ban wel! Vaag!
||
![]() |
Citaat:
![]() Je komt altijd bijzondere mensen tegen daar op irc ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]()
|
<Dobermann> http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010593873
<Dobermann> de zelfgemaakte baybus van een maat vamme ... <p-chez> wat doen die stoplichten op die kast, dob ? ![]()
|
![]() |
[21:49] <linda> hallo
[21:49] <Xenation> hallo [21:49] <linda> waar kom je vandaan [21:49] <Xenation> valkenswaard [21:49] <Xenation> en jij? [21:49] <linda> ik ook in valkens waard ik in de hazestraat en jij [21:49] <Xenation> lindestraat [21:49] <linda> hoe oud ben je [21:50] <Xenation> 14 en jij? [21:50] <linda> ik ben 12 hoe heet je [21:50] <Xenation> Niels [21:50] <linda> in welke straat woon je niels] [21:51] <Xenation> dat zeg ik net [21:51] <linda> waar dan [21:51] <Xenation> lindestraat [21:51] <linda> oo [21:51] <linda> dat is flak bij ons [21:51] <Xenation> ok [21:52] <linda> ben je een jonge of een meisje [21:52] <Xenation> jonguh... [21:52] <linda> onder welke sport zit je [21:52] <linda> ik ben ook een jongen [21:52] <linda> ik zit onder voetbal [21:53] <Xenation> *zucht*
|
![]() |
--02:19:52-- Session Ident: melissa (~jircmelis@slip-32-105-11-131.cu.an.prserv.net)
--02:19:52-- <melissa> hoe gaat het met jou --02:20:06-- <{AAP}Rvo> goed...? --02:20:12-- <melissa> hou heet je eingelijk --02:20:31-- <{AAP}Rvo> Rvo :/ --02:21:47-- <melissa> mijn naam is melissa --02:21:55-- <{AAP}Rvo> open deur... --02:22:32-- <melissa> wat bedoel je met open deur --02:22:59-- <{AAP}Rvo> dat je melissa heet... --02:23:02-- <{AAP}Rvo> das echt een... --02:23:05-- <{AAP}Rvo> "duh" --02:23:31-- <melissa> das echt een ........ wat ? --02:23:48-- <{AAP}Rvo> kuch...ben je blond of gewoon...jong? --02:24:15-- <melissa> gewoon jong |
![]() |
|
![]() |
--20:45:41-- <pamela> wil je mij vingeren
--20:45:54-- <Rvo[]> alle tien tegelijk? --20:46:12-- <Rvo[]> kan ook mn tenen er nog in proppen --20:46:13-- <pamela> wil je mij beffen --20:46:30-- <Rvo[]> mn hond is denk ik meer enthousiast wat dat betreft --20:46:35-- <pamela> lach jij mij uit --20:46:39-- <Rvo[]> beest weet niet beter --20:47:00-- <Rvo[]> ik zou niet durven --20:48:08-- <pamela> ik heb je te pakken ik ben een opzichter van dit net en binnen 10min valt deze site bij jou weg niet uitschelden --20:48:36-- <Rvo[]> haha --20:48:57-- <Rvo[]> omg....zeker een blonde opzichter dan? --20:49:13-- <pamela> jach er maar mee ik weet waar je woont --20:49:24-- <Rvo[]> oh...mooi want ik was het vergeten --20:49:30-- <pamela> in limburg --20:49:56-- <Rvo[]> Oh...das een eindje hier vandaan --20:50:03-- <Rvo[]> ben ik wel heel way off |
![]() |
|
<p-chez> zeg dat dan
<p-chez> dat je een dwummie gat dwaaien <p-chez> oid *** Xenation [xenation@b83041.upc-b.chello.nl] has left IRC <p-chez> LUL! *** shaggie (~jircshagg@213.75.188.244) has joined #scholieren <p-chez> hmz Ter info: een 'dwummie dwaaien' is een drummie draaien, ofwel een DRUM shaggie.. Wel toevallig dat net 'shaggie' binnenkomt..
|
![]() |
tranzzzzz = nosferato + NoSfErAtU
Cruelty = ordinary dickhead <Cruelty> goegoe <tranzzzzz> did joe nied maaj help? <tranzzzzz> kin aaj hilp joe? <Cruelty> sphincter <Cruelty> wete wa da is? <tranzzzzz> een soort spin <tranzzzzz> met zeven poten <tranzzzzz> da noemen ze zo speciaal <tranzzzzz> tes van tlatijns <tranzzzzz> sphinctus = afwijking <Cruelty> hmm <Cruelty> en wete dien? <Cruelty> Divine eyes dilate with concupiscence… <tranzzzzz> prachtige ogen vervuld met weemoed <Cruelty> merci he <Cruelty> wilde er nog enkele doen? <Cruelty> bursting <tranzzzzz> barsten <tranzzzzz> da zieje toch azo <Cruelty> jamoja <Cruelty> TSO he <tranzzzzz> sow? <Cruelty> Emaciated <tranzzzzz> bevriend <tranzzzzz> van amicus in latijn <tranzzzzz> komt ook van bij de barbaren en tartaren <tranzzzzz> volk in het koude oosten <Cruelty> ahzo <tranzzzzz> tegen perzie <Cruelty> latijn gedaan zeker <tranzzzzz> jep <Cruelty> Engratiating <tranzzzzz> latijn grieks met optie van 12 uurn wiskunde <Cruelty> hallo <Cruelty> ge moe maar goestinge gehad hebben <Cruelty> st jozef zeker <tranzzzzz> neen, internaat in rijsel <tranzzzzz> om mijn frans bij te schaven <tranzzzzz> en heb nog in engeland gewoond <tranzzzzz> van me 6-9 jaar <Cruelty> ahzo <Cruelty> shiek <Cruelty> Engratiating , wete da? <tranzzzzz> omhelzing <tranzzzzz> of omhelzend <Cruelty> Woe betide you if you tell <tranzzzzz> tes omhelzend, da es dan al vervoegd samen met je engels substantief <tranzzzzz> wie zou u duwen als je het vertelde <Cruelty> thx <Cruelty> Perennial torture awaiting you in hell <Cruelty> Live faecial messiahanic miscarriage <Cruelty> Stick your rod upon the son of god… <Cruelty> we moen verskillende liedjes vertalen van fav groepen <Cruelty> en met een liedje hebbek lijk wat miserie <tranzzzzz> anale kwellingen wachten je in de onderwereld op <tranzzzzz> leer leven met gezichtsmisvormingen <Cruelty> ok <tranzzzzz> steek je toorts naar god's nakomeling <Cruelty> This is my rotten semen <tranzzzzz> dit zijn mijn rotte zaadjes <Cruelty> dit is hier het laatste hoor <Cruelty> Sphinctral whoreson from a virgin's cunt… <tranzzzzz> die sphinctral kan ook op een griekse godheid slaan <Cruelty> zal wel da nie zijn <tranzzzzz> dus het kan evengoed godelijke hoerezoon van een maagdelijks kut als spinachtige hoerezoon van een maagdelijks kut <tranzzzzz> zijn <tranzzzzz> da laatste klinkt zo stom <tranzzzzz> ciao <tranzzzzz> kga weg nu <Cruelty> merci he <tranzzzzz> tot nog eens, als er eens iets is, vraag maar hoor <Cruelty> dak neke wa kanne doen voor gij <Cruelty> just ask he
|
Verwijderd
|
We verveelden ons:
<pinwing> rule #1, never forget the keys of your apartment <pinwing> rule #2, never forget anything else that is important <pinwing> rule #3 kill the person who invented 7:30 classes =) <F00F> rule #4 entertain F00F ![]() <pinwing> rule #5 spread the boredom <pinwing> rule #6 poke everyone in the chan <F00F> rule #7 rule #5 should be done to make F00F feel welcome... ![]() <pinwing> rule #7 ppl should talk, not just idle <pinwing> rule #7a talk to f00f <pinwing> rule #7b this also applies to the leechers out here <F00Fmon> rule #8 (more or less) remeber that u SHOULD NOT msg F00Fmon if u have questions concerning DLs... <Clonemaster1> rule #9 only Clonemaster may clone people <pinwing> rule #10 don't kill ppl in here <Clonemaster1> rule #10 no killing ops <pinwing> rule #10a you can kill yourself <pinwing> rule #10b you can kill your clone too <F00Fmon> rule #10c F00Fmon is above the law q: <pinwing> rule #0 noone is above the rules in this chan ![]() <pinwing> rule #11 always say you are bored, even if you aren't <F00Fmon> rule #10c overrides rule #0 ![]() pinwing gets rid of rule #10c <pinwing> rule #10c (new) even f00fmon isn't above the law <pinwing> rule #12 if you don't want to poke everyone (#6), hug(gles) everyone <pinwing> rule #13 noone must play god (not even godclonemastermon) <pinwing> rule #14 act innocent if necessary <pinwing> rule #14a don't act innocent to break the rules <F00Fmon> rule #14b always act innocent <pinwing> rule #15 this rule doesn't exist <F00Fmon> rule #15a yet <GODclonemastermon> rule #15 Clonemaster is god <pinwing> rule #16 stop reading the rules below <pinwing> rule #17 the ppl who made the rules can do everything (you shouldn't read this) |
![]() |
|
![]() |
Stefan: (6:26 PM) ik zou graag geunbanned worden
dystopia @ heaven: (6:27 PM) eerst pijpen Stefan: (6:27 PM) pardon? dystopia @ heaven: (6:27 PM) blind? Stefan: (6:27 PM) het is al lang geleden dystopia @ heaven: (6:27 PM) eerst pijpen Stefan: (6:27 PM) hoezo dat? Stefan: (6:28 PM) ik denk dat ik wel genoeg tijd heb kunnen nadenken over mijn fout Stefan: (6:28 PM) en ik vind inderdaad dat ik toen fout ben geweest Stefan: (6:28 PM) en zal me vanaf nu goed gedragen dystopia @ heaven: (6:28 PM) ben even eten koken dystopia @ heaven: (6:28 PM) dat hoor ik wel vaker ja brb Stefan: (6:28 PM) ok ik ben dus Alopecia Stefan: (6:28 PM) k Stefan: (6:29 PM) eet smakelijk Stefan: (6:34 PM) kom er wel een andere keer op terug.. ik ga weg nu (ben best voor rede vatbaar, maar deze knul zat me gisternacht ongeveer eenhalf uur op ICQ te spammen ed. dus ![]()
|
<Samantha> Wat is een asl
<Flamez> age sex living, leeftijd, geslacht, woonplaats ![]() <Samantha> Ik woon in Bilthoven ben een meisje van 15 en ik heb wel eens sex gehad <Flamez> dat vroeg ik niet ![]() <Flamez> maar leuk dat je het vertelt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[02:32] <@Wasp> terabit
[02:32] <@p-chez> wat is dat [02:33] <@Wasp> 1024 gigabit [02:33] <Predjee> <p-chez> wat is dat [02:33] <@p-chez> wat is een gigabit [02:33] <@Wasp> haha [02:33] <Predjee> bedoel ik [02:33] <@Wasp> 1024 mbit [02:33] <@p-chez> wat is mbit [02:33] <@p-chez> ? [02:33] <@Wasp> haha [02:33] <@Wasp> 1024 kilobit [02:33] <@p-chez> kilobit? [02:33] <@Wasp> 1024 bit [02:33] <@Wasp> .. [02:33] <@p-chez> nah [02:33] <@p-chez> WAT IS EEN BIT [02:33] <@p-chez> ![]() [02:33] <@Wasp> 8 bits is 1 byte [02:33] <@Wasp> dus.. [02:33] <Predjee> 0 en enen [02:33] <@p-chez> ah [02:33] <@p-chez> ok [02:33] <@p-chez> <Wasp> correct [02:33] <@Wasp> als je een 100 mbit lijn hebt [02:33] <@Wasp> deel je die door 8 [02:34] <@Wasp> dan heb je de maximum download [02:34] <@Wasp> SNAP JE? [02:34] <@p-chez> ok [02:34] <@p-chez> <Wasp> correct [02:34] <@Wasp> ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[IRC] snuisterijen -- Een schone lei.. Verwijderd | 207 | 06-07-2018 15:03 | |
Software & Hardware |
Irc funnies deel 2 IloveTECHNO | 7 | 21-09-2003 00:57 | |