Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
of een departement voor dergelijke misdaden eraan plakken. Sommige mensen in de wereld kunnen namelijk helaas geen rechtvaardig proces verwachten (waarbij mensenrechten gerespecteerd worden) of betalen. ![]() Gatara Ps.: mensenrechten = de mensenrechten die door de meeste landen in de wereld ondertekend zijn |
![]() |
||
Citaat:
Het icc gaat vooral om oorlogsmisdaden en internationale misdrijven tegen bijv. de menselijkheid. Niet voor de bescherming van individuele rechten want daar heeft elk land zijn eigen gerechtssysteem voor. En dat gebeurde trouwens, want de pakistaanse autoriteiten hadden de mannen op laten pakken.
||
![]() |
Citaat:
De mensen die hierbij betrokken zijn zouden doodgemaakt moeten worden. Maar wat ik ook wil weten wat die honderden mensen liepen te doen tijdens deze verkrachting.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() /me zoekt.. mm,.. het slachtoffer was wel een moslim in ieder geval... ziet r naar uit dat ik me vergist heb. Maar goed; sowieso is het duidelijk dat het hier om "tribes" gaat en niet om geloof. Gatara Ps.: dit komt daarom dus ook voor bij hindoes. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pakistan: hoe verder? hhendrikxx | 78 | 08-11-2007 09:13 | |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Verwijderd | 500 | 08-05-2006 16:04 | |
Ayaan Hirsi Ali begint met zomeroffensief? Mujahideen | 200 | 21-09-2004 09:04 | |
Invasie van Irak: zijn jullie vóór of tegen? Rabbi Daniel | 187 | 25-09-2002 09:02 |