Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zelf een discman, en vind die erg fijn. Ik heb een grote binnenzak dus daar past ie makkelijk in. En dat je bij een discman moet wachten tot je een hele cd vol hebt klopt ook niet, want met een cd rw kan je er bv. 2 nummers opzetten en dan weer wissen voor nieuwe. Nee, ik zou geen 120 euro uitgeven voor een kleiner apparaatje...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een mp3discman speler en daar kunnen mp3 cd's en gewone cd's in...handig jah
ik heb liever zo'n mp3cd-discman als een echte mp3speler, want dan kan je op vakantie een stapel cd's meenemen (in een mapje ofzo dus lekker dun) en heb je dus in totaal héél veel albums, en op een mp3 speler gaat maar een beperkt aantal MB dus... |
![]() |
|
ik heb een gewone ouderwetse discman... maar ik heb dr niks op tegen hoor... ding doet het prima, je kunt um laten vallen enzow en nog doet ie het
![]() ![]()
|
kheb een discman en een mp3speler..
kvind denk ik toch de discman handiger, der kunnen maar weinig nummers (gem. ong. 7 (ligt aan de grootte)) in zown mp3speler of je moet iedere dag weer nieuwe erin zetten maar das weer zown werk, neej wat dat betreft vind ik cds toch handiger, kheb altijd mapjes bij me enzow |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou so wie so voor de MP3-CD-speler gaan.
Nadelen zijn dat 't formaat iets groter zijn, en dat 't ding batterijen vreet als een beer. Dat formaat is niet veel aan te doen (gewicht ook niet, for that matter), maar die batterijen worden enigszins opgelost door een "onboard" oplader. |
![]() |
|
![]() |
.Ik heb een MP3 speler met 64 MB. Dat is dus 77 minuten muziek met 128 kb/s. Dat is erg goed te luisteren qua kwaliteit. En zo'n dingen springen nooit over en als ze van de trap af vallen blijven ze 't doen
![]() Maare ik zou een MP3MiniCDSpeler kopen. Dat is een CD-speler voor miniCD's (Geen minidisc). 't Is goedkoop en klein ![]() 't Heeft geen nadelen.. |
![]() |
|
![]() deze heb ik gehad, een van de eerste (betere) mp3 cd spelers, maar hij was niet veel beter, veel dingen ontbraken die er op nieuwe mp3 cd spelers wel zitten dus heb em weer verkocht (nu een half jaar geleden ongeveer) eentje om voor te sparen ![]() ik luister de hele dag muziek dus het is mijn geld wel waard.. |
![]() |
|
hehe, ik ook
maar als ik iets nieuws ga kopen koop ik wel lekker een Mp3 speler met gewoon flink wat geheugen erin, is mischien duur, maar die dingen zijn wel lekker klein en gaan lang mee kwa baterijen
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Ik heb Philips Expanium maar ik gebruik 'm eigenlijk alleen voor audio-cd's
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik heb ongeveer een jaartje terug zo'n Soul MP3discman gekocht en ik ben er nog steeds erg tevreden over. hij is best zuinig (mp3 --> zo'n 6 uur met oplaadbare batterijen), geluidskwaliteit is goed, en niet extreem groot.
ik heb http://www.abgcomputers.nl/MP3_Discm...y_en_AntiShock voor mn zussie besteld, dus morgen maar ff testen offie een beetje goed is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|