Advertentie | |
|
![]() |
|
7 uur spelen?
Als je de storyline volgt ja.....maar dat doe ik niet. ik hou lekker mijn eigen leventje in het spel. Momenteel ben ik een dark elf genaamd "Guinay" (vraag me niet hoe ik er op kom. heb maar wat gedaan). Maar mijn poppetje is heel erg geliefd bij het volk in het eerste dorp. Nu ben ik van plan om een groepje nomaden op te zoeken. kijken hoe ze reageren op een dark elf
|
Verwijderd
|
Ik heb hem ook, ben nog niet zoo ver, maar wel flink bezig geweest
![]() Ik heb zelf een Wood Elf, met eigen ontwikkeld karakter, heel coole eigenschappen ![]() ![]() Enn... mijn vriend heeft een heel lelijke Orc, die heeft al menig Guild in Balmora helemaal uitgemoord, wel grappig ![]() Maar ja, 't duurt allemaal best lang, dat is wel cool, maar 'eventjes spelen' zit er nooit in, jammer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
greetz |
![]() |
|
ik ben een thief
heb dus teeeering veel geld omdat ik alles kan jatten en dan bij creeper verkoop ofzo iedere winkel die ik tegenkom verliest zn waardevolle spullen ![]() das wel leuk, maja en verder ben ik van alles een beetje wat zwaar klote is ik kan niet echt goed vechten (ja alleen met een short blade ![]() en magic is ook gaar, doet amper damage als het al lukt en is vet saai om te trainen dus toen ben ik maar afgehaakt en speel ik t niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar die paar puntjes zijn de moeite niet waard wordt steeds duurder die punten, dan gaat het op een gegeven moment wel ERG hard en ik ben altijd bang dat ik het geld strax voor iets anders ECHT nodig heb ![]()
|
Is al een topic over, en daar staat een hoop nuttige info in:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=124159 |
![]() |
|
Ik heb nog een ander vraagje...
heeft iemand misschien de handleiding on-line staan of is het mogelijk die naar mij toe te mailen, want mijn lieve (NOT!!!!) broertje heeft hem meegenomen naar een vriendje en is hem nu kwijt. ![]() --- aaaaaahhhhh --- Ps. ik heb al op het internet gezocht, maar kan hem nergens vinden. zelfs niet met google
|
Ik ben dus (zoals je misschien bovenaan hebt gelezen) nog een nieuweling in het spel, en heb de kans nog niet gehad om de handleiding te lezen, want mijn broertje heeft....na ja dat weet je wel.
maar ik wil dus alles weten over hoe ik magic moet gebruiken, wat voor soorten magic er zijn, hoe ik een level kan groeien...gewoon de standaard dingen. En het zou toch erg makkelijk zijn als ik de handleiding had. Dit is namelijk ook één van de eerste keren dat ik een rpg speel. normaal speel ik meer rts games (red alert 2 enzo). Dus ik ben al niet zo thuis op het gebied van rpg's.
|
![]() |
Wat is je e-mailadres dan??? Want ik heb de Handleiding van Morrowind (zonder uitbereidingen) in PDF-formaat. Gehaald via Kazaa en Shareza.
Vincent P.S.: Voeg mij maar toe in je MSN: computergekkie@hotmail.com
||
Citaat:
ontopic: ik heb het spel, hij heerscht swaer. heb alleen niet echt genoeg tijd ervoor helaas.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus eigenlijk staat dat gelijk aan nooit ![]()
||
Citaat:
maar dat geeft niet, dit levert mij weer posts op om m'n postcount te krikken ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 | |
Games |
Koopjes! Verwijderd | 98 | 24-04-2006 18:23 | |
Games |