Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij is best leuk als je je in de onderwerpen toneel en poezie enzo interesseerd. Kijk, wij moesten hem verplicht kijken onder de les CKV en dan is het wat minder. Ook omdat de klas hem niets vond, heb je zelf ook niet iets van WOW!
Ik denk dat als ik hem straks opnieuw zie dat ik wel iets heb van WOW.
|
Ik heb m in de Levensbeschouwinglessen gezien
![]() Ik vond het op zich wel een leuke film, het verhaal was boeiend en ook wel interessant én Robin Williams is gewoon goed! ![]() Alleen het einde vond ik trouwens een beetje vaag, maar goed. Ik weet niet of de film wel zo leuk is om er met je vriendin naar te kijken ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
't was echt een mooie film. En ik was ook vergeten dat die jongen zelfmoord zou plegen, tot hij dus dat pistool pakte...
Maarja, en op het eind, toen die engelse leraar weg moest, toen al die jongens op hun tafel gingen staan, dat vond ik ook echt mooi!! ow, en alpha, ik wou dat wij deze film onder ckv hadden mogen kijken, stukke beter als die Lola Rennt ofzo die wij onder ckv (gedeeltelijk) moesten kijken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ('k heb hem een keer op de duitser afgekeken, thuis) |
![]() |
|
Superfilm is al de 100e keer ofzo dat ik hem zie maar toch blijft ie bij mij emotioneel en ontroerend vooral het stuk waar Wiliams hem zo opfokt in de klas waar ie dat prachtige gedicht ineens opbazelt erg goeie film.
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
begin van het jaar met ckv een paar kleine stukjes, en aan het eind van het jaar de laatste 2 lessen met duits ![]() maarja, onder de film konden we iig nog slapen, tijdens een gewone les hadden we moeten opletten |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad
ik heb de film al eens eerder gezien (zo'n 20 keer) maarreuh Robin Williams is inderdaad een goeie acteur ik heb gisteren ook even op BBC Patch Adams gezien vind ik ook een bijzonder goeie film! grts
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hele film was leuk (nouja, eerder mooi, zelfmoord is niet leuk...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat stond er dus nog niet toen ik de topic las... |
Advertentie |