bijv. pas moest ik mijn hond optillen, dus ik buig zo naar voren, kwam zo alles er opeens uit (jaja, lekker, I know)
dit heb ik heel vaak... ik snap er echt niks van? ik voel me van tevoren ook niet misselijk ofzow, en ik voel me daarna ook niet beter, echt helemaal niets...
Ik geef wel heel snel over, maar alleen als ik echt misselijk ben, dus voel ik het wel aankomen..
Maar geven echt eten over, of alleen slijm?
Als je echt je maag inhoud eruit gooit, kan het zijn dat je maag niet goed afsluit. Dat heeft niets te maken met misselijk zijn van te voren..
Ik zal er, als ik jou was, toch even mee naar de dokter gaan. Hij zal niets doen, alleen maar vragen stellen. Wees dus maar niet bang voor die man (of vrouw).
ik had/heb dat ook, soms werkt m'n maag gewoon niet, en ja, dan komt het er langs boven terug uit.
als ik er voor naar de dokter ga geeft hij telkens wel pilletjes, maar wanneer die op zijn begint het weer...
Je bent in de groei, maar wat ook niet leuk is is wanneer je gewoon niet kan overgeven, De laatste jaren lukt het gewoon niet meer, ook al ben ik nog zo misselijk en steek ik mijn hele hand in mijn keel hett wil er niet uit.
Ik weet het niet zeker . . . maar het kan zijn dat je maag niet goed afsluit waardoor als je dus met je hoofd niet meer boven je maag bent je maag zich via die manier ledigt . . . maar als je het niet altijd hebt met bukken enzo dan slaat wat ik zeg nergens op