Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 17:41
Verwijderd
(zie topic)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 18:45
Verwijderd
AFAIK niet.

Veel mensen zeggen van wel; ik heb dat echter nog nooit mogen ervaren dat Nero een CUE-sheet fatsoenlijk in kon lezen.

Pak hiervoor liever FireBurner, gebruik ik ook en werkt prima. En vreescht niet voor 'nog meer programma's' -- FireBurner is geen bloatware.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:11
durex
durex is offline
file --> burn image --> bin kiezen --> block size (bytes) op 2352 zetten en dan gewoon branden
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
durex schreef:
file --> burn image --> bin kiezen --> block size (bytes) op 2352 zetten en dan gewoon branden
Je zult maar eens een BIN treffen waar je toch écht een CUE voor nodig hebt, omdat anders de XA-mode niet goed lukt? -- Tamelijk riskant, i.m.o.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:45
Orion
Orion is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
AFAIK niet.

Veel mensen zeggen van wel; ik heb dat echter nog nooit mogen ervaren dat Nero een CUE-sheet fatsoenlijk in kon lezen.

Pak hiervoor liever FireBurner, gebruik ik ook en werkt prima. En vreescht niet voor 'nog meer programma's' -- FireBurner is geen bloatware.

Nieuwe versies van nero kunnen prima omgaan met cuesheets...

Als het cuesheet ontbreekt is het iets moeilijker (zie post van durex) maar nog steeds goed mogelijk.
Oud 02-04-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Orion schreef:
Nieuwe versies van nero kunnen prima omgaan met cuesheets...

Als het cuesheet ontbreekt is het iets moeilijker (zie post van durex) maar nog steeds goed mogelijk.

Hoe wil jij een gecombineerde CD (dus én data én audio) gaan branden als jij de cuesheet niet hebt, of niet fatsoenlijk in kunt lezen? Ben ik erg benieuwd naar.

Om het even in concreto te stellen; dat levert je een prima onderzetter op. Het brandproces zal vast slagen, maar het resultaat zal niet werken.

Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:35
Verwijderd
Goed dat werkte dus niet, nog meer ideeën? ik heb nu een bin, een cue, een sfv en een nfo file. Wat kan ik daar mee?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:05
MmmaartennN
MmmaartennN is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Hoe wil jij een gecombineerde CD (dus én data én audio) gaan branden als jij de cuesheet niet hebt, of niet fatsoenlijk in kunt lezen? Ben ik erg benieuwd naar.

Om het even in concreto te stellen; dat levert je een prima onderzetter op. Het brandproces zal vast slagen, maar het resultaat zal niet werken.
Bin2ISO kan een cuesheet bij een bin file maken. Ik heb ondervonden dat Nero niet altijd fijn omgaat met cuesheets

Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
MmmaartennN schreef:

Bin2ISO kan een cuesheet bij een bin file maken. Ik heb ondervonden dat Nero niet altijd fijn omgaat met cuesheets

Al die rare converters heb je ook helemaal niets aan.

Mensen, gebruik nou toch gewoon FireBurner, en laat die de .CUE inlezen, en je bent maar liefst 2 muisklikjes verwijderd van een goed gebrand(de) spel/applicatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten