Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar te kleine/strakke kleding is wel een flater ja! En die glittertopjes. En een decollette tot de navel bij een meisje van 15. En meisje van 15 die heeeel sexy willen dansen maar dat (volgens mij iig) dan toch niet bepaald doen. En en en...
||
Citaat:
- duikkleding - trouwjurk - slippers in de winter (in het algemeen, behalve teenslippers) - gangsteren - te wijd dansen, waardoor iedereen moet wijken - te warme kleding - te koude kleding - geen kleding - roken omdat het stoer is (en drinken en blowen etc.) - alles omdat het stoer is - en al het andere wat al genoemd is ![]()
||
Citaat:
Fluoriserende kleding op een witte huid... Een groepje meisjes dat de tasjes midden op de dansvloer zet en er omheen gaat staan dansen. Te veel en uitgelopen make-up. Jezelf een ietsje te serieus nemen in je bewegingen.
||
Citaat:
![]() Oh ontopic, mensen op de dansvloer die niet kunnen dansen en toch nog ruimte in durrrven te nemen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ongelofelijk wat er allemaal uit die miniscule tasjes komt als ze hun garderobe bonnetje kwijt zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jongens verkleed als rappers. Laarzen over de broek. Overseas + Bandshirt. (altoo) Vieze kleding/. Tasjes, maar dat is al genoemd.. en uhmm dat is al genoemd verder |
![]() |
||
Citaat:
![]() Te grote mensen in te kleine kleding, jongens met te strakke broeken *brr*, boerentrienen die denken dat ze hip zijn met hun nike air max. En als je niet kan dansen moet je gewoon opdonderen natuurlijk, daarom kom ik ook nooit op de dansvloer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kan gaaf zijn. afro's bij afro's zijn altijd/meestal wel gaaf. /edit oh je had het over pruiken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kan iig wel op de maat dansen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze gaan echt altijd met zijn 3-en uit en worden altijd gebruikt door vrienden van mij en ze hebben het niet door omdat ze zo DOM zijn. en elk weekend maar om die jongens heen hangen al een half jaar lang (zz) en koekjes, ik wist niet dat je van de retorische vragen was ![]() wil je daar onmiddelijk mee op houden?
||
Citaat:
Gat-ver-damme... M'n zusje is er ook zo 1.. ze verdrinkt zowat in die pet en die kleine oogjes van dr komen amper onder die flap uit zodat ze constant omhoog moet kijken omdat ze anders niks ziet.. Brr ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |