Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 15:47
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
OK thx en kun je meerdere save games want dat zag ik namelijk niet staan, zal vast wel kunnen maar ik wil niet dat me broertje op mijn profile gaat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2005, 18:38
Boozle
Boozle is offline
Citaat:
Aadjuhhh schreef op 01-01-2005 @ 23:30 :
Je moet ook een 6 sterren auto hebben of meer dan krijg je weer sterren en daarna weer van die rondjes en op t gegeven moment moe je een hummer of n escalade kopen(60% ofzo)dan moet jer ermee racen daarna kannie wir weg en als je geen geld meer aan kunt moet je andere racers uitdagen
Dat is mijn probleem juist. , ik heb al een terreinwagen, en ik kom niet op 6 sterren als ik geen geld meer heb. En er zijn ook geen medestreetracers meer (de oranje driehoekjes). Bij alle auto's die ik heb zitten geen races meer. Nu hoorde ik iemand zeggen, dat je secretraces moet doen, maar die kan ik nergens vinden. Wie helpt me.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 14:30
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Weet iemand waar de career saves staan? ik moet mijn career inporteren van m'n broers pc namelijk.,..
Oud 04-01-2005, 15:54
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Citaat:
Technamelie schreef op 04-01-2005 @ 15:30 :
Weet iemand waar de career saves staan? ik moet mijn career inporteren van m'n broers pc namelijk.,..
Ik heb het al gevonden

C:\Documents and Settings\*Login id*\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Oud 04-01-2005, 17:32
qghp
qghp is offline
Citaat:
Boozle schreef op 27-12-2004 @ 20:04 :
Hallo mede NFSU-ers. Ik zit met het volgende probleem. Ik heb 47% completed, maar er zijn nergens meer races, er zijn zelfs niet van die oranje driehoekjes op je map, die zijn allemaal weg. Maar ik kan het nog niet uigespeelt hebben want ik zit pas op 47%. Wat doe ik precies fout. Ik ben het hele level 4 keer rond gereden om te kijken of er niets geheim was, maar ik heb niets gevonden. Daar komt nog bij, dat ik geen geld kan verdienen, omdat er geen races zijn. Dus kan ik mijn auto ook niet upgraden naar 10 sterren. Ik heb overgerens 4 auto's en met alle 4 de auto's zijn nergens meer races. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

]
Als je bij de world map kijkt, zie je stage 1 2 3 en 4, je kan hier races selecteren die je nog niet hebt gereden ( slordig van nfsu, je kan nu ook de SUV races rijden met een andere auto)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:58
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Misschien een n00b vraag maar hoe krijg je je nitrous weer vol...?

edn wanneer krijg je een nieuwe auto?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:48
qghp
qghp is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 05-01-2005 @ 17:58 :
Misschien een n00b vraag maar hoe krijg je je nitrous weer vol...?

edn wanneer krijg je een nieuwe auto?
Die kan je volkrijgen door bijvoorbeeld een 360 te maken of een powerslide of een j-turn ( geen idee wat het is maar het stond er een keer ghehe) en tijdens een race kan je door te draften (in de baan van degene voor je rijden zodat je uit de wind rijd) makkelijk je nitrous bijvullen.

Nieuwe auto's krijg je op bepaalde momenten in het spel als je bijvoorbeeld een stage hebt uitgespeeld (die autos kan je dan kopen in the car lot, lichtblauw stipje als ik me niet vergis)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:29
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Hoe krijg je de URL races?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:56
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ik zit nog in stage 1 maar nu kreeg ik een smsje van rachel dat ik snel naar de Car lot moet want ze wilt haar auto terug?

Dan kom ik haar maar gebeurd er niets mis ik iets? of Wie kan vertellen wat ik moet doen>
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 22:14
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
reageert u maar!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 00:00
Verwijderd
bij de carlot in het 'licht' gaan staan en op enter drukken

vervolgens koop je een auto, et voila
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 00:44
Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 05-01-2005 @ 18:48 :
Die kan je volkrijgen door bijvoorbeeld een 360 te maken of een powerslide of een j-turn ( geen idee wat het is maar het stond er een keer ghehe) en tijdens een race kan je door te draften (in de baan van degene voor je rijden zodat je uit de wind rijd) makkelijk je nitrous bijvullen.

Nieuwe auto's krijg je op bepaalde momenten in het spel als je bijvoorbeeld een stage hebt uitgespeeld (die autos kan je dan kopen in the car lot, lichtblauw stipje als ik me niet vergis)
NITRO METER:

j-turn ??
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt, want het is namelijk een u-turn. Op hoge snelheid achteruit rijden en dan zo remmen dat je auto 180 graden draait en dan meteen weer gas geven. Wat natuurlijk veel makkelijker is dat is dat je gewoon een minuut 3 achteruit blijft rijden zonder ergens te aan te hossen. Zo loopt je meter ook vol

URL RACE:
Die verschijnen er vanzelf wanneer je een aantal normale races hebt gedaan.
Oud 06-01-2005, 13:37
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ja bedankt voor de reacties was er zelf ook uitgekomen, ik begon m et een honda civic maar die moest ik na een tijdje terugbrengen, en weer helemaal opnieuw beginnen dus de onderdelen die ik in stage 1 kocht had ik niets meer aan, was dit ook bij jullie of had ik me civic niet terug moeten brengen nara de car lot??
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:12
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
reacties mensen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:20
qghp
qghp is offline
niet zo ongeduldig
Met citaat reageren
Advertentie