Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
waarmee ik bedoel: laat mij zien hoe het wel moet, want ik ben het helemaal met je eens, m.a.w, een aansporing om eens wat werk van jezelf te laten zien
Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 14:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Integendeel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Binnenkort wil ik graag een avond organiseren bij ons op school (Etty Hillesum Lyceum lokatie het Vlier) met o.a. poezie. Deze had ik zelf geschreven, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Iemand zij ooit dat de doden niet sterven, Dat ze blijven om ons te helpen. Mijn naam is Tommy, Ik ben 4 jaar oud en woon in Indonesië Op dit moment zit ik op een strand, Ik kijk naar mijn pappa en mamma, die kijken hoe ik zit te spelen. Er komt een hele grote golf aan. ik ben nu 6 jaar oud, ik ga voor het eerst naar school en leert lezen en schrijven ik ben nu 12 jaar oud, hij kan heel goed leren en hij wil graag studeren aan de universiteit ik ben nu 21 jaar oud, ik zit op de universiteit en wil dokter worden. Net als pappa loop ik hard. Door de straten, over het terrein van de universiteit en in het stadion waar pappa kijkt. Ik wil naar pappa toe rennen, maar ik ben maar 4 jaar oud en het water gaat zo snel. Iemand zij ooit dat de doden niet sterven maar, Dat zij blijven om ons te helpen. Nu zijn er 150.000 helpers bij. Wie help die 5 miljoen die nog geholpen moeten worden?
Laatst gewijzigd op 06-01-2005 om 14:36. |
![]() |
|
ja kreeg echt kriebels op het einde, erg mooi!
alleen heb een beetje een gevoel dat het puur qua dicht / poëzie niet echt veel soeps is. het is gewoon een opsomming in het midden en het begint en eindigt een beetje "dichtachtig" maar dat maakt het voor mij nog geen dicht. Neemt niet weg dat ik dat niet eens nodig vind
||
![]() |
Citaat:
Anyway, dit is pas mijn eerste poging tot dichten dus het is ook nog niet bepaald professioneel...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Anders wou ik graag 3 debaten van het lagerhuis houden, afgewisseld door wat Poezië en een aantal liedjes. Heb alle mensen voor de gedichten en heb iemand die wel wil zingen. Maar ik ga dinsdag met Grubben overleggen wat die er van vind, die is de cultuur en aktiviteiten man heb ik me door Arend laten vertellen. Denk dat het wel helemaal goed gaat komen.
||
![]() |
Citaat:
Jeroen Voorhorst wou wel zingen. Arend zou kijken of hij misschein Vloor Stappers nog strikken. We wachten in spanning af ![]() :EDIT: Denk jij dat er wel wat mensen komen dan? :/EDIT:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uitvechten op onzin... JCL, een mooie inhoud, maar nogal verwarrend geschreven en voor een avond met poëzie, zou ik toch iets hoogstaanders uitkiezen. Dit heeft weinig dichterlijke waarde. Je idee is interessant, werk het poëtisch uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Entree wouden we op 2.50 stellen.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gaan jullie maar lekker verder met jullie discussie! ![]() en JLC? leuk idee, dat gedicht... idd jammer van de spelfouten. maar die maak ik zelf ook ![]() (als iemand iets zegt is het niet: "hij zij" maar "hij zei") toch een mooi idee hoor!! kuss |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|