Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() begrijpend lezen, mannetje. |
![]() |
||
Citaat:
wat is fan zijn toch kut |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dat vind ik toch vrij prijzig en hoe massaal is dat dan wel niet. en bereid zijn om geld uit te geven, ja. maar er is een grens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En daarbij, volgens mij verbaast het je nog wat die homeaux kosten om te boeken... ![]() Overigens kloppen ze een bepaald slag mensen geld uit hun trainingsbroeken, dus wat mij betreft doen ze maar lekker. Wel jammer dat daar weer een seizoen van de 'Frôôgurtjeeeehs!' mee bekostigd wordt.
||
Citaat:
250 euro - thalys - hotel - enkele keren eten = misschien niet erg veel? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en dat renee froger voor jouw niet zoveel waard is als de prodigy betekend niet dat hij niet duur is om te boeken en dat mensen niet bereid zijn om veel geld voor hem neer te tellen... maar concerten van kleinere groepen zijn een stuk goedkoper zo tussen de 10-20euro betaal ik daar normaal voor en das echt niet duur ofzo...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt wel zeggen van wat gaaf je kan 10 uur doorfeesten maar dat houdt je toch niet vol. Na een paar uur begin ik het althans altijd flink zat te worden. Met concerten zelfde verhaal, hoe gaaf ik een band ook vind, ze hoeven echt niet meer dan anderhalf uur te spelen, dan heb ik er gewoon genoeg van. Ennem, niets kan zo gaaf zijn dat ik 70 euries ga uitgeven voor iets waar je maar een uurtje lang lol van hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hoe heet dat bord waar je op kunt rijden? MissReedus | 12 | 09-11-2015 13:34 | |
Muziek |
Lowlands Sophiiee | 500 | 30-06-2006 06:29 | |
De Kantine |
wat is het grootste onrecht dat je ooit is aangedaan? olijke otter | 130 | 20-06-2004 12:59 | |
Drugs & Alcohol |
Drankverbod scheveningen! CrazY G | 13 | 18-03-2004 13:27 | |
Seksualiteit |
Durex = Duur !!! MissCzechMeOut | 62 | 11-08-2003 14:40 |