![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mensenrechten en handhaving zijn ook welvaartsvernietigend, per definitie ook verwerpelijk?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 het maatschappelijk stelsel en de verschijnselen van de productiewijze die gekenmerkt worden door het privébezit van de productiemiddelen, die, als kapitaal, een bron van inkomsten voor de bezitter kunnen zijn Ik merk enige discrepantie op tussen de definitie en jouw beschrijving... Vreemd hè? Verder leveren mensenrechten juist welvaart op, dus waar je over zit te bazelen begrijp ik niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
edit- Waarom zouden mensenrechten hier nog meer welvaart opleveren. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 11:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarmee ontken ik niet dat voor individuen religie zeker wel welvaartsverhogend kan zijn, overigens. |
![]() |
|||||
Citaat:
De regering-Clinton voerde de maatregelen door die ik bepleit. Niet alleen het aantal uitkeringsgerechtigden daalde enorm, ook het aantal armen daalde enorm. Citaat:
Citaat:
De armoedeval hoeft niet te stijgen. De WW ook afgeschaft kunnen worden, of veranderd kunnen worden in een individuele spaarpotje waarin men verplicht een maandelijks bedrag in stopt. Dit geeft de overheid de gelegenheid over te stappen op het kapitaaldekkingsstelsel. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En aangezien de overheid met die uitgaves belangen behartigd die het bedrijfsleven niet zal doen is het een goede oplossing.
||
Citaat:
Hoge arbeidskosten stimuleren tegenwoordig niet zozeer om te investeren, maar om de productie te verplaatsen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
we zijn nu bij pims vol=vol wat volgens mij echt 90~% verkeerd heeft begrepen want hij wou helemaal nie alle niet blanke eruiit hebben hij wou alleen niks meer erin hebben wat meer dan terecht is we vangen nu al zoveel jaar asielzoekers op en geven die onderdak en eten endat soorrt dingen maar nu de economie achter is gegaan is daar gewoon geen ruimte meer voor we moeten nu met zel allen iedereen die nu in nederland is er samen boven op komen en dat is voor onszelf al moeilijjk genoeg daar hebben we echt ff geen hulp bij nodug op zon manier bedoelde die het en nie op de hitler manier van alles wat zwak is moet weg want zo werkt het nie zelfde is met de film american history x dat derek er van afstapt skinhead te zijn dat komt door de boodschap alleen onze lonsdale kneuzen zijn te dom deze te begrepen en dan nog staan rechts omhoog vinyard terwijl ze nie snapte waarom ie er uit was als iedereen verder kijkt als ze neus lang is en we ff allemaal om nederland denken gaat het echt snel een heel end beter en kunne we snel weer helpen maar je kan nou eenmaal nie iemand helpen als jezelf hulp nodug hebt hoop dati k zo duidelijk ben met mijn mening ik sta voor vooruitgang maar dat moet je wel zelf doen via de rechterkant dus ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Geniaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Rafiq is en blijft leuker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
snappie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kun je ook normaal praten trouwens ik snap er niets van. En dan klagen jullie autochtonen erover dat allochtonen de taal niet goed beheersen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als 3e partij mag je in nederland alles kraken, kijken, beluisteren, scannen en alles wat je maar wilt, maar je mag er niets mee doen. Aangezien Mephostophilis de bedoelde ontvanger van de PM is, mag hij het in de Telegraaf laten zetten als hij dat juist vind. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff wat een welles-nietes discussie zeg
![]() Woord vooraf: Aangezien ik niet in NH of ZH woon, voel ik me niet aangesproken, ik ben namelijk Nederlands en niet "Hollands". Die republiek bestond kort, hevig en daar hoorde Overijssel niet bij ![]() @ikkeleerlinge; Infantiel persoontje die in haar omgeving moet gaan rondkijken. Je hebt geen idee waar je het over hebt en praat meneer ADF maar een beetje na. @AsianDF; Dat DF staat voor Defence Forces gok ik, want je klinkt alsof je door iedereen aangevallen wordt. Dat is dus niet zo. De overgrote meerderheid hier is het met je eens dat Wilders en Dewinter mafkezen zijn en één van de twee moet overduidelijk eens naar de kapper. Waarom gedraag je je in (place-your-gods-name-here)naam zo? Ben je gefrustreerd? Je zegt ook "ik ken ook toffe hollanders". Waarmee je dus automatisch aangeeft dat de meerderheid sucked. Nou ging ik op mijn werk praktisch alleen met de buitenlandse studenten om, 3.5 jaar lang met Chinezen en Vietnamezen en deze waren stuk-voor-stuk gaaf, zolang je je er maar voor openstelt. Iemand heeft het bij mij bij voorbaat niet verknalt en zoals jij je in deze discussie opsteld, ga je ervanuit dat een "Hollander" discrimineert en generaliseert, terwijl je zelf net zo hard bezig bent. Als je het niet gelooft moet je je posts maar eens teruglezen. Ik geloof dat het halverwege de eerste pagina begint. Het is dan ook geen wonder dat Meph, Nare Man en RanC allemaal sarcastisch beginnen te doen. Je roept het over jezelf af! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PS: Blanken doen altijd vanuit de hoogte/ superieur omdat ze denken dat ze zoveel beter zijn dan die inferieure allochtonen. Pfff en wordt ze dat een keer tegenbewezen dan doen ze alles om je leven zuur te maken. Of om het je moeilijker te maken. Serieus... Je moet eens weten hoe moeilijk het is voor een allochtoon om het in een blanke wereld te maken. Je bent of niet goed genoeg, en als je dat wel bent vertrouwen ze het niet. Je wordt altijd verdacht van alles en er wordt extra goed op je gecontroleerd in winkels. Ook op school, iedereen spiekt erg overduidelijk en de leraar's ogen zijn continu op jouw gericht. Jonge je weet niet waar je het over hebt. Ga zelf rondkijken. Ik geen idee waar ik het over heb? Pffffffffff wat voelen we onszelf weer eens goed he meneer de autochtoon? Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat ga jij stemmen in November remy476 | 500 | 20-08-2006 21:10 | |
Blanke superieuriteit deel 2 AsianDF | 204 | 11-01-2005 19:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De haat tegen de islam Verwijderd | 481 | 09-10-2004 17:22 | |
Rassen zijn helemaal niet gelijk. Isa | 247 | 28-12-2003 14:06 | |
Welke religieuze feiten gebruiken Moslims om van Jeruzalem hun hoofdstad te maken? Sweet_Hadar | 88 | 14-09-2003 09:20 | |
Wat geeft ons het recht om "ons" systeem bij de irakezen op te dringen? JJzD | 85 | 03-04-2003 09:19 |