![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- ambtenaren van politie, aangesteld voor de uitvoering van de politietaak, voor zover dat redelijkerwijs nodig is voor de uitvoering van de politietaak; - buitengewoon opsporingsambtenaren (een scala aan mensen die soms helemaal niet bij de politie zitten, maar aangewezen zijn door de korpschef omdat ze wel bepaalde specifieke expertise bezitten); - militairen van de Koninklijke Marechaussee. Verder zijn nog bevoegd 'toezichthouders' maar wat hiermee bedoeld wordt is mij nog niet helemaal duidelijk. Met 'toezichthouders' wordt namelijk over het algemeen bedoeld (personen die onderdeel zijn van) instellingen als de Mededingingsautoriteit (NMa), de Autoriteit Financiële Markten (AFM) enz. Ik vraag me af of er nu ineens stadswachten enz. mee bedoeld worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die mensen die hebben er dus gewoon voor moeten betalen...beetje lullig als alle mensen die nooit een id hebben aangevraagd er opeens een gratis krijgen |
![]() |
||
Ik snap het probleem niet zo, ik heb mijn paspoort gewoon in de binnenzak van mijn jas gedaan, en daar blijft hij lekker zitten heb ik geen last van. Ook vind ik het hypocriet dat de meeste mensen die hier tegen zijn wel graag zouden zien dat er minder illegalen en dergelijke in ons land verblijven. Dat kan hiermee toch perfect worden tegengegaan... Lekker boeioend dat er af en toe een keer zal worden gevraagd naar je ID-bewijs, ben je een halve minuut mee kwijt
En ook al vind je het onzin, dan moet je he er gewoon aan houden, of niet zeuren als je een boete krijgt, want je behoort je gewoon aan de wet te houden, of je er nou mee eens bent of niet, Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zoiets raak je niet kwijt, behalve als het gejat wordt, of je zeer zwakzinnig bent
||
![]() |
Citaat:
en wat als een kind van 13 voor het eerst op vakantie gaat...moet ze dan het id betalen omdat ze pas over 2 weken 14 wordt of krijgt ze die gratis... en kinderen die al een id hebben krijgen die later ook een nieuwe gratis.. beetje veel gedoe |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
50 euro voor mensen boven de 16 ja |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Logisch toch?
Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat:
En ik zou hem wel gaan halen, als zwarte allochtoon zijnde maak je natuurlijk meer kans om aangehouden te worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naar de Wallen gaan RLD Amsterdam | 196 | 29-12-2020 21:01 | |
Verkeer & Vervoer |
Een auto kopen, wat komt er allemaal bij kijken? Daantje_0705 | 19 | 17-01-2013 15:45 | |
Werk, Geld & Recht |
"Genoteerd" backspace | 34 | 13-09-2006 07:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Identificatieplicht Verwijderd | 43 | 10-04-2005 10:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |