Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2005, 17:24
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Draag je vaak/veel sieraden en wat voor soort?
Heb je één speciaal sieraad dat je altijd draagt?
Heb je sieraden met een bijzondere betekenis?
Koop je sieraden zelf/krijg je ze?

Bladieblaaa..
Vertel!
Oud 08-01-2005, 17:25
Verwijderd
ik maak ze vaak zelf
allerlei patroontjes

maar ik draag ze nooit
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 17:26
Verwijderd
Ik heb altijd oorbellen in , armbandjes om en ringen
Mijn ring die ik van mijn ex heb gehad draag ik altijd
En mijn tunneltje in mn oor heb ik ook altijd in
Ja ik koop ze meestal zelf , omdat mensen niet
echt weten van wat voor sieraden ik hou. Maar soms
krijg ik dus wel wat. Oja ik maak zelf ook dingen <#
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 17:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
nee, want onzin en ik raak die zooi toch altijd kwijt.
Oud 08-01-2005, 17:40
Luna
Luna is offline
ik heb 3 zilveren ringen alttijd om, 2 heeft mn vader er gemaakt en 1 heb ik ook van mn vader gekregen.
verderdroeg ik alltijd een zilveren draakje om mn nek maardie is kwijt en nu heb ik een vlinder, en die is ook mooi<3
ik heb altijd zilveren oorringetjes in, 2aan beide kanten en soms andere oorbellen.
verder draag ik niet zoveel sierraden, ik hou niet van téveel.
ik draag af en toe een ander kettinkje en armbandjes die ik gekregen heb oid.soms maak ik zelf wat, wat dan meteen uit elkaar valt natuurlijk zo heb ik van mn ex kralen gekregen voor een armbandje maar ik heb hem wel 100 keer in elkaar moeten zetten voor t bleef zitten. die draag ik nog wel.
ohja, ik heb een neuspierc. als je dat ook sierraden noemt en een navelpierc. en die is wel mooi, niet zo ordi iig
Oud 08-01-2005, 17:43
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Luna schreef op 08-01-2005 @ 18:40 :
ik heb 3 zilveren ringen alttijd om, 2 heeft mn vader er gemaakt en 1 heb ik ook van mn vader gekregen.
verderdroeg ik alltijd een zilveren draakje om mn nek maardie is kwijt en nu heb ik een vlinder, en die is ook mooi<3
ik heb altijd zilveren oorringetjes in, 2aan beide kanten en soms andere oorbellen.
verder draag ik niet zoveel sierraden, ik hou niet van téveel.
ik draag af en toe een ander kettinkje en armbandjes die ik gekregen heb oid.soms maak ik zelf wat, wat dan meteen uit elkaar valt natuurlijk zo heb ik van mn ex kralen gekregen voor een armbandje maar ik heb hem wel 100 keer in elkaar moeten zetten voor t bleef zitten. die draag ik nog wel.
ohja, ik heb een neuspierc. als je dat ook sierraden noemt en een navelpierc. en die is wel mooi, niet zo ordi iig

Navelpiercings zijn imo altijd ordi. Echt een mega-afknapper gewoon.
Oud 08-01-2005, 17:58
Verwijderd
weinig, ik ben te lui om ze steeds weer om te doen. draag wel vaak een ring en zilveren armband maar de rest vergeet ik standaard als ik naar de trein moet rennen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:15
Verwijderd
ik maak zelf armbandjes met kraaltjes en stiekjes en heb er een stuk of 200 ofzo
heb altijd mn ringen om (5, 2 links, 3 rechts) waarvan ik 1tje al heeel lang heb en heb gekregen van iemand die ik nu helaas nooit meer zie (uitwisselingsstudente) en ook altijd mn oorbellen. en verder heb ik soms mn ketting om met mn bergkristal en mn chinese sterrebeeld en dat was het

Laatst gewijzigd op 08-01-2005 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:18
guess what
guess what is offline
ik heb altijd oorbellen in want dat is een soort verslaving voor me. verder eigenlijk niks behalveee mn lippiercing.
Oud 08-01-2005, 18:26
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
guess what schreef op 08-01-2005 @ 19:18 :
ik heb altijd oorbellen in want dat is een soort verslaving voor me.
en soms armbanden en heeel soms een ketting
ringen draag ik nooit, vind ik alleen maar irritant

ik koop ze zelf, de meeste sieraden die ik heb gekregen zijn stom en lelijk en draag ik nooit, behalve die wat ik van m'n zusje krijg.
zelf sieraden maken kost te veel moeite en is tijdverspilling.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:33
]{ing
]{ing is offline
een ring en dat was het
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:45
vixen
vixen is offline
Ik heb op 't moment 9 ringen om, want dat vind ik stoer. Verder een armbandje uit parijs. Kettingen heb k eigenlijk nooit om, tenzij ik die mooie van mn zus heb gejat. En natuurlijk heb ik altijd mn lip- en tongpiercing in. Maar die vallen niet zo op.
Oud 08-01-2005, 18:46
Madgirl
Madgirl is offline
Ik heb altijd 4 ringen om. Op dit moment 3 armbanden, allemaal zilver. En oorbellen. Maar soms ook wel een paar dagen geen oorbellen, ligt aan mn bui. En ik draag altijd een ketting, anders voel ik me zo kaal.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:46
655321
655321 is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-01-2005 @ 18:45 :
Kettingen heb k eigenlijk nooit om, tenzij ik die mooie van mn zus heb gejat.
die is stukgegaan.. prongeluk
Oud 08-01-2005, 18:52
vixen
vixen is offline
Citaat:
655321 schreef op 08-01-2005 @ 19:46 :
die is stukgegaan.. prongeluk
Mag ik em dan hebben?
Oud 08-01-2005, 18:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik draag mn lange plastic kralenkettingen (met kleine kraaltjes) vaak. 1 zwarte, 1 witte.
verder zo nu en dan ringen maar niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:58
655321
655321 is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-01-2005 @ 18:52 :
Mag ik em dan hebben?
nee, ik maak m wel. Als ie niet kwijt is

ontopic: ik heb 2 standaard dingen, een ring die ik van de mama van mijn ex gekregen heb en een kinky ass zwart oprek dingske in mn oor. Oorbellen soms (tenzij mn gaatjes weer dichtgegroeid zijn maar dan een veiligheidsspeld) en soms een ketting maar die raak ik altijd kwijt of ze gaan dus stuk. ondingen.
Oud 08-01-2005, 19:24
June bug
June bug is offline
Uh vaak.. ja ik draag altijd sieraden, ik draag niet veel sieraden. Ik draag een horloge en oorbellen. (en festivalbandjes maar dat zijn geen sieraden)

Uhja m'n horloge, als dat onder sieraden valt. Want t is niet echt een sierlijk horloge maar hij is digitaal en dat vind ik relaxed. En ik draag m altijd omdat ik anders de hele dag op mijn pols loop te kijken en da's gruwelijk irritant.

Mijn festivalbandjes hebben wel gwn de herinnering aan t festival, dat vind ik wel leuk ofzo. En de ringen die ik eerst om m'n vingers droeg heb ik van m'n moeder gehad dus da's wel een betekenis. Owja en 1 ring van m'n vader.

Het leukste vind ik om ze te krijgen, dan doet het sieraad denken aan degene van wie ik t gekregen heb. Oorbellen wil ik nog wel es zelf kopen.
Oud 08-01-2005, 19:43
pipimädchen
pipimädchen is offline
44gke93933 kralenkettingen maar verder niks
ik heb ook een nikkelallergie, dus ik durf niks anders om te doen en zonder kralen is plastic ook maar gay
Oud 08-01-2005, 19:46
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik draag geen sieraden ik heb alleen een stomme piercing en een plastic strikje in mijn haar want dat is kitsch
Oud 08-01-2005, 20:12
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 08-01-2005 @ 18:24 :

Bladieblaaa..
Vertel!
Jep, draag altijd sieraden. Ik heb sowieso altijd oorbellen in, heb dan ook echt megaveel. Horloge heb ik ook altijd om. Laatst heb ik van mijn werk echt een geweldig kralenkettinkje van de beadies gekregen, groen/roze/goud <3, die is echt superleuk. Ik heb ook een Otazu van mijn ouders gekregen en voor de rest vrij veel zilver. Meestal krijg ik sieraden, maar oorbellen koop ik vaak zelf.
Oud 08-01-2005, 20:16
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik draag in het normale leven niet veel sieraden, heb wel standaard mn zilveren armbandje en ketting om en mn duimring. ow en mn oorbellen, piercings en tunnels natuurlijk.

ja mn zilveren armbandje die ik van mn oma gekregen heb en mn zilveren ketting die ik van mn zussen kreeg en een hanger van mn chick.

allebei, maar niet regelmatig.

en als ik uit ga doe ik altijd wel wat extra's, bijv een andere ketting ofzo en ringen.
Oud 08-01-2005, 20:22
Elmoo
Elmoo is offline
Ik heb altijd drie paar oorbellen in, zilveren knopjes of ringetjes, verder draag ik meestal ringen, ook allemaal zilver en het liefst om elke vinger één. Dan heb ik altijd mijn horloge om, is wel handig ook he En 2 of 3 kettingen om.

Ik draag een zilveren ketting met een zwart kruisje, van mijn vriend gehad en betekend wel veel voor mij. Ook heb ik een zilveren ring met een roos die ik van mijn oma georfen heb, toch nog iets van haar wat ik bij me kan dragen en natuurlijk alle herinneringen.

Ik draag ook een zilveren ketting met een pentagram. Dit pentagram heeft voor mij een speciale en rustgevende betekenis.

Dat is een beetje half om half. Dan krijg ik weer een sieraadje en dan koop ik er weer eens eentje zelf.
Oud 08-01-2005, 20:22
Verwijderd
Alleen een horloge.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 20:24
RockaholiC
RockaholiC is offline
owja horloge
Oud 08-01-2005, 20:33
Hagel
Hagel is offline
ik draag altijd een leren touwtje met of een ring of een noorse 5 kroon munt. Mijn oorbellen en piercings draag ik ook altijd. Ik ben niet echt van de armbandjes en ringen dat vind ik een vervelend gevoel.
Oud 08-01-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 08-01-2005 @ 21:33 :
ik draag altijd een leren touwtje met of een ring of een noorse 5 kroon munt. Mijn oorbellen en piercings draag ik ook altijd. Ik ben niet echt van de armbandjes en ringen dat vind ik een vervelend gevoel.
Zo'n munt heb ik ooit gevonden op WOA en nou zit-ie altijd in m'n portemonnee voor als ik per ongeluk in Noorwegen ben.

En sieraden.. Ik ben te lui om dingen af te doen ofzo, dus ik heb de mijne vrijwel altijd om. En ik verveel me, dus ik maak een overzicht:

- zilveren duimring in de vorm van 'n kat die om je vinger krult, linkerhand
- zilveren wannabe-keltische ring om m'n middelvinger, rechterhand
- zilveren ring met um inkepingen d'r in oid, ringvinger, rechterhand
- zilveren schakelarmband, rechterhand
- natuursteen-armbandje, maansteen, rechterhand
- natuursteen-armbandje, schwarzenkristal, rechterhand
- WOA2003 en WOA2004 festivalbandjes, linkerhand \m/
- zilveren kettinkje met een hagedis/draak/iets-hanger offf een boomblaadje-hanger (..het enige sieraad dat ik af en toe wel afwissel )
- tongpierciiiing
- traguspiercing
- 4 oorgaatjes

Ik heb niks van goud want dat vind ik lelijk en ik heb ook geen horloge want for some reason gaan die dingen altijd snel stuk bij mij.
Zelf dingen maken doe ik niet aan, want ik ben lui.
Behalve bovenstaande heb ik nog 666 sieraad-dingen maar die draag ik amper.
De meeste sieraden krijg ik, sommige niet. Een groot deel heb ik overigens van m'n tante gekregen, sieraden die ze vroeger droeg maar nu draagt ze goud, dus mocht ik al 'r leuke zilverdingen hebben. :>
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 22:20
Fog
Fog is offline
niet veel, een ring draag ik altijd en oorbellen, en mn lip en tong piercing

ring die ik van vriendlief kreeg

die ring dus en een armbandje ook van hem, en een bedelketting die ik ooit van mn moeder kreeg

alleen oorbellen koop ik zelf
Oud 08-01-2005, 22:44
Verwijderd
Ik heb altijd in elk oor 3 oorbellen, en mijn labret in. Ook altijd een horloge en een kettinkje om; meestal een zwart touwtje met een hangertje eraan. Soms nog een armband of een ringetje ofzo.

Aan de meeste sieraden zit wel een herinnering ja, ik krijg die dingen meestal voor een verjaardag of een slagings-iets.

Ik heb meestal zilveren sieraden of dingen met kleursteentjes, kraaltjes, etc.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 01:19
Ragnar
Ragnar is offline
Ik draag in totaal 5 zilveren ringen.
Verder heb ik zowat altijd mijn hamer van Thor omhangen, dat ding is me vrij dierbaar.
Oud 09-01-2005, 02:21
Vice
Vice is offline
Ik draag iedergeval altijd oorbellen, m'n wenkbrauwpiercing en een horloge, maar soms ook een kettinkje. Vroeger had ik een aantal ringen, maar die zijn kapot gegaan, of het ging na een tijdje behoorlijk irriteren.
Oud 09-01-2005, 12:21
Laïs
Laïs is offline
Ik heb altijd oorbellen in,3 in linkeroor,1 in het rechter,ik moet er nodig weer eentje bij schieten. Als ik er geen in heb,voel ik me naakt.

Ook altijd 2 ringen,rond rechtermiddelvinger eentje van mijn mamma,ongetwijfeld van in haar hippie tijd , en rond linkerringvinger -oee- een dun zilveren ringetje.

Rond polsen is het verschillend,rond linkerpols pukkelpopfestivalbandje 2004,in lelijk neongroen,maar het blijft stoer ,aan de andere kant meestal een haarelastiekje,wat altijd handig is tijden turnen ofzo (maar meestal zijn het vriendinnen die het lenen) en een leren bandje uit een leuk-maar-te-duur-om-er-iets-te-kopen-winkeltje.
& rond nek een touwtje met een kraal, mijn andere ketting is stukgevallen in het zwembad.
Oud 09-01-2005, 12:25
zeepkist
zeepkist is offline
Meestal oorbellen en soms een ketting. Mn sieraden koop ik overal, behalve bij de Six want die krengen vallen later groen uit.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 12:45
Psychopath
Psychopath is offline
Een ring van de large met een biohazard teken erop.
Oud 09-01-2005, 13:35
JJ13
JJ13 is offline
altijd in/om:
mn oorbellen: 8 normale ringetjes, 1 industrial piercing, 1 tragus piercing.
rode kogelketting, veterketting met hangertje
linkerarm: rode en zwarte rubberen armbandjes
rechterarm: graspop bandje

snachts niet om:
zwarte en rode spikearmband
ringen (4)
Oud 09-01-2005, 13:53
Verwijderd
Alleen oorbellen & dat ook pas sinds kort.
Ik heb eigenlijk niets met sieraden, ringen draag ik sowieso niet & af en toe een armbandje of een ketting. Ik koop ze daarentegen wel weer vaak. :/
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 14:01
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
ik heb om mijn enkel en om mijn mijn rechter arm zon touwtjesarmbandje, van vakantievriendje, ik heb ook altijd een kraaltjesarmbandje om diei k van mijn oma heb gekregen, ook een ring van haar.
Oorbellen heb ik ook altijd in want ik heb een beetje een oorbellentick, bij truitjes met wijde halzen natuurlijk ook altijd een ketting.
Dus ja, ik draag best veel sieraden!
Oud 09-01-2005, 15:14
Verwijderd
Ik heb standaard altijd 2 ringen om en mijn horloge. Ik heb nog wat kettinkjes die ik ook vaker draag. Meer eigenlijk niet. Armbanden vind ik irritant en oorbellen staan me niet.

Ja, mijn ring met daarin de naam van mijn vriend gegraveerd. Het betekent heel veel voor me.

*wijst omhoog* En mijn Evenstar, die ik van mijn vriend heb gekregen. En een ring die ik van mijn moeder heb gekregen.

Allebei. De echte dure krijg ik voor kerst enzo, de minder dure koop ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 16:06
morango
morango is offline
Ik heb altijd oorbellen in, een slavenarmband om, 2 kettinkjes en 2 ringen. en de rest hangt af van mijn stemming.
Ik heb 4 jaar geleden van mijn moeder een zegelring gehad met mijn initialen, die is heel mooi en goud.
Mijn andere ring heb ik van een vriendin gekregen, met haar naam erin, en voor de rest gewoon rond, zilver.
Ik koop zelf zelden sieraden, veel leuker om te krijgen vind ik.
Zonder sieraden voel ik me zo kaaaalll
Oud 10-01-2005, 11:09
kandyrat
kandyrat is offline
oorbellen draag ik altijd. en een zilveren kettinkje met een kruisje, en 4 zilveren ringen. ik heb nooit meer zin om heel veel om te doen.*lui*
Oud 10-01-2005, 11:20
Flærynn
Flærynn is offline
Momenteel heb ik 'maar' drie ringen om, waarvan twee om mijn duimen en een om mijn linker middelvinger. Oorbellen ook elke dag, alleen heb ik vrij weinig aangezien ik pas een paar maanden geleden weer op opnieuw ben begonnen met het dragen van die dingen.
Kettingen doe ik niet aan.. dat staat me niet. Mijn horloge is ook een soort van sieraad, en maakt armbandjes overbodig.

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 11:22
Verwijderd
Ik draag altijd 2 ringen die ik van mijn vriend heb gekregen en een ring die ik van mijn moeder heb gekregen.
Kettinkjes heb ik niet heel vaak om, maar ik heb er wel redelijk wat.
Oorbellen draag ik wel altijd, heb ook veel verschillende.
Armbanden draag ik vrijwel nooit, vind ze irritant. Maar ik heb met kerst van mijn "schoonouders" een zilveren slavenarmband gekregen, en die draag ik wel regelmatig.

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:43
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Draag je vaak/veel sieraden en wat voor soort? armbanden
Heb je één speciaal sieraad dat je altijd draagt? respect2all bandje .
Heb je sieraden met een bijzondere betekenis? nee
Koop je sieraden zelf/krijg je ze? ik koop ze zelf.
Oud 10-01-2005, 13:50
Verwijderd
altijd een ring om m'n middelvinger en verder kettinkjes en oorbellen en een armband als ik daar zin in heb, meer ringen heel soms maar dat vind ik zo[n kutgevoel aan je vingers
ik zou best meer sieraden willen hebben maar daar heb ik geen geld voor, de helft is ook gekregen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 14:12
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb vrijwel altijd oorbellen in, omdat ik anders van die kale oren heb. ook heb ik altijd 2ringen om. een simpele zilveren om mn rechtermiddelvinger, gekregen van exvriendj en die andere om mn rechterduim (maar soms om mn linker, als ik moet schrijven). verder draag ik altijd een horloge, anders word ik gek.
en soms armbandjes&kettingen, maar niet dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 14:23
Sjoerd
Sjoerd is offline
Draag je vaak/veel sieraden en wat voor soort? Niet vaak meer en als ik ze draag zijn het bijna altijd kralenkettinkjes.
Heb je één speciaal sieraad dat je altijd draagt? Nee
Heb je sieraden met een bijzondere betekenis? Nee
Koop je sieraden zelf/krijg je ze? Beide.

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 15:05.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 14:43
Piercingske
Piercingske is offline
Te veel

En als je dan piercings nog eens meetelt,
Gaat het al helemaal niet meer op 2 handen
Oud 10-01-2005, 15:06
b@rt-online
b@rt-online is offline
altijd zilveren ketting en een zilveren horloge...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:49
toothfairy
toothfairy is offline
Ik heb altijd m'n horloge om. 'k Heb 4 zilveren ringen maar die heb 'k eigenlijk al lang niet meer aangehad want als ik ze 1 keer uitdoe, vergeet ik ze altijd aan te doen.
'k Heb ook vanalle armbandjes en nog wat kettingen enzo, maar die doe 'k eigenlijk ook niet vaak aan.

Soms doe ik dus veel aan, maar voor naar school te gaan ofzo, doe 'k er eigenlijk niet zoveel aan.
Oud 10-01-2005, 18:28
Jules
Jules is offline
Ik draag in ieder geval altijd oorbellen behalve als ik ze vergeet, en in bed dan. Verder soms een ring maar ik heb niet echt ring-vingers want 's morgens past een ring dan wel en 's middags ineens niet meer ik heb een heele mooie ketting gekregen met kerst maar ik weet niet waar ik die bij moet combineren en verder koop ik zelf zelden iets. Behalve oorbellen dus.
Reageren

Regels voor berichten