Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Thomas is wel de lul bij ons in de groep, of niet Katje ![]() Ikke: Hoe lang is wim al dood? thomas: 4 jaar Ikke: Echt niet eikel, toen woonde ik nog niet eens in Zwolle Hij bleek toen een ajar dood te zijn (Dit gaat trouwens over de Wim vanavond op Ned. 1; Ook wel Wim Reekers de voetbalhooligan die kreeg wat hij verdiende en wat totaal niet liep zoals op tv gezegd is). Dus alles in de trand van: Heb je het al gehoord, heb je het al gezien etc. wordt beantwoord met; WAT? HOE LANG AL! En dan de eerste persoon weer: 4 jaar volgens Thomas. Tweede met Thomas. Wij kregen op Lowlands bier van hem maar hij had zich in de tent verstopt. En wij blijven roepen maar er kwam geen antwoord. Toen maar liedjes zingen. Vader Thomas, Vader Thomas, slaapt gij nog etc. En dan in alle liedjes die we konden vinden woorden vervangen door Thomas. Dat houden we dus zo een uurtje vol zonder problemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(mutant)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat mietjeswiet sloeg op de Zeeuwse wiet waar niemand wat van merkte ![]() ![]() ![]() Er was ook nog iets met lippenbalsem, ik weet het niet meer precies maar het was heel flauw. ![]() Marloes : Als ik lippenbalsem op doe wil ik het er altijd weer af eten.. Sjek: Ja, dat moet je niet doen Marloes: .... .... .... Wat? Sjek: ... Dat. Mark: Wat? Marloes: Dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd