Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heel lifestyle-gerelateerd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"De taal is het huis waarin je leeft". Ofte wel, de taal bepaalt een aanzienlijk deel van je lifestyle, want het drukt uit wie je bent. Henk Mul !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zal ik een poging wagen tot het openen van een ander topic? |
![]() |
||
Citaat:
helden top 3: 1. Henk Mul! 2: Neil Cicierega 3: Native Barbie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Joow, lekkere vocabulaire! ![]() Wij nakken, hij nakt, ik ben bruut genakt. Het lifestyle woord van 2005 is dus "nakken" geworden? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Let even op, ik ga wat nuttigs melden.
![]() Citaat:
Ik wilde hier nog een flauw voorbeeld geven over longkanker, kwaadaardige tumors en kettingroken, maar ik verzin even een andere, anders ben ik weer te pessimistisch ![]() Als je onder een trein terecht komt omdat je een retard bent, dan is niet de trein het grootste probleem maar je domheid. Je kan wel aaaallle treinen gaan verbieden zodat je lekker veilig over straat kunt, maar het is beter om een hersentransplantatie te overwegen, aangezien het echte probleem bij jezelf ligt. Of iets in die richting. ![]() Punt is meer dat het rebelse gedrag ergens wel flauw is, ja, en het is op zich logisch dat het tegengewerkt wordt. Maar waar telkens weer omheen gekeken wordt, is dat niemand AngelLena waardeert als forumbaas. Tuurlijk, tof van 'r dat ze het wil doen. Zwaar werk, blabla. Wij zijn ook de makkelijkste niet. Maar iedereen ergert zich aan haar, wordt baldadig, er wordt strenger opgetreden, men zet zich nog meer af, enzovoooooort. Het gaat van kwaad tot erger. Uiteindelijk maken de leden het forum, en ik denk niet dat het hier rustiger wordt voordat AngelLena weg is. Zelfs niet als iedereen geband wordt. Er bestaan dingen als proxy's. ![]() Overigens is het niet aanvallend bedoeld, maar analyserend. Het is gewoon zo dat men verandering wil, en tot die verandering er komt blijven de undercovers, de spamtopics en de weetikveelwatallemaal, ik ben net wakker for god's sake. ![]() Ik stem voor AmnesJan of Hermione. ![]() Of voor mij, want ik ben ook stoer en neutraal (a) Desnoods voor een maand, om te kijken of een nieuwe fb helpt. Als LS nog steeds een troep van hier tot ginder is kunnen jullie het weer terugdraaien. De protestkreten zijn lang genoeg genegeerd. Het is tijd voor verandering. Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 08:03. |
![]() |
||
Citaat:
Jij voor forumbaas
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zijn er nog mee bezig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dat kan je wel zeggen dat jullie niet de makkelijksten zijn ![]() ![]() Jullie geven al op mij af vanaf het eerste begin, en in het begin kon ik me dat ook prima voorstellen om bovengenoemde reden, het is altijd prettiger om een fb te krijgen die al in de groep zit, maar er is ook een tijd dat je je daar even overheen moet zetten. Jullie zeggen altijd dat ik het forum te serieus neem, ik zou toch vriendelijk aan willen raden ook eens bij jezelf te gaan kijken als je al weet ik hoe lang niet moeilijk kunt doen over zoiets. Er zijn vast allerlei kleine dingetjes die er bij komen zetten, maar het feit dat ik geen LS'er was, dat is en blijft de hoofdzaak van deze tegenstand. Laten we daar maar niet omheen draaien. Maar sowieso, al was ik dat wel geweest, ik krijg hier altijd het idee dat waar ook een fb titel achter komt te staan, het is gewoon per definitie niet goed. Alles wat fb is is slecht. Heb ik het fout? Corrigeer me dan gerust, maar dat idee krijg ik hier wel en daar ben ik helaas niet de enige in. Daarbij komt dat ik degene ben die over het algemeen domweg het meest online is, en dus ook het meest doet. Jullie merken dus ook meer van mijn aanwezigheid dan van die van de andere fb's. Dat ik daarmee automatisch de boeman ben, dat neem ik dan maar voor lief. Ik kan jullie een uitgebreid verhaal gaan vertellen over waarom ik hier fb ben, maar daar hebben jullie werkelijk helemaal niets aan en dat boeit eigenlijk ook niet. Punt is, ik ben hier fb en dat blijf ik ook. Of in ieder geval voorlopig. Daar is niets aan te doen. Waar wel over gedacht kan worden is wat ik wel kan doen om het hier wat aangenamer te maken. Over de tijd heen heb ik gemerkt dat de sfeer hier al een stuk aangenamer is geworden. Dat is al een groot pluspunt. Nieuwe leden en leden van buiten LS durven hier weer te posten zonder zich bezwaard te voelen of het idee te hebben dat ze binnen de kortste keren de huid volgescholden wordt omdat ze 'er niet bij horen'. LS is een heel eeeuhm... hoe zullen we het noemen... apart forum. Je kan het bijna zo zien: je hebt alle subfora van s.com en daarnaast heb je LS. In principe hoort het bij elkaar, maar qua sfeer, gebruikelijke dingen, manier van omgaan met elkaar, daarin is LS echt vreselijk apart. Is op zich niet erg, maar er moet wel rekening mee gehouden worden, dat het wel een onderdeel is en blijft van s.com. Dus dat ook LS valt onder de regelementen en bestuur van s.com. Als het hoge bestuur het niet grappig vindt hoe het hier gaat, dan is het onze taak (die van de fb's dus) om daar iets mee te doen. Wat ik altijd probeer is om daar een beetje een middenweg in te vinden. Beide 'partijen' zullen daarom een stukje moeten geven. Juist omdat het hier zo apart is en ik dat eigenlijk juist wel z'n charme vind hebben, ga ik ook niet proberen daar iets aan te veranderen, daarin moet het hoge bestuur van s.com iets geven. Maar een aantal dingen moeten gewoon zwaar ingeperkt worden wil dit forum nog langer blijven bestaan (ja, het risico zat er idd in dat heel LS opgedoekt zou gaan worden), daarin moet LS dus een beetje geven. Die middenweg is moeilijk te vinden. Als fb heb je 2 partijen tevreden te stellen, aan de ene kant jullie, aan de andere kant de hogere heren en dames van s.com. Vooral als die 2 lijnrecht tegenover elkaar staan is dat een flink pittige zaak als fb. Het evaluatie topic was juist bedoeld hiervoor, zodat jullie ons wat konden helpen in waar jullie problemen zagen, waar dingen aan moesten gaan gebeuren en hoe we jullie tevreden kunnen houden zonder dat s.com ons op onze flikker geeft. Dus dat houdt voor jullie in: niet alleen nemen, ook geven. Als het topic dan misbruikt wordt door fijn even op alles af te geven waar fb achter staat, dan kunnen wij er niets mee, is erg jammer dat het dan zo moet, maar dan kan ie net zo goed dicht. Ik heb nou zoiets van: ik wil dit topic best nog een zoveelste kans geven, onder voorwaarde dat het dan ook eens goed gebruikt wordt. Niet om in te spammen, niet om in te filosoferen wie de nieuwe fb zou moeten worden, wie gebanned is en wie unbanned is, wie vervelend is en wie niet, maar gebruik het om met ons mee te denken over hoe we het hier leuk kunnen houden zonder allerlei drastische maatregelen, en tegelijkertijd ook s.com tevreden kunnen stellen. Als we dat alleen al af kunnen spreken ben ik al lang blij. En als ik dan toch bezig ben wil ik meteen nog wel een afspraak maken, ik weet dat ik soms erg actief kan zijn met inperken van dingen etc en ik weet ook heus wel dat dat irritatie op kan wekken. Ik trek me wat terug, ik kijk het even aan, blijf wel actief natuurlijk, anders krijg ik s.com alsnog op m'n dak, maar niet meer te. Laat dingen iets langer op z'n loop gaan voor ik ingrijp en zie hoe dat gaat. Maar, daar zit natuurlijk een maar aan vast, dan verwacht ik van jullie ook wel dat jullie daar een beetje normaal mee omspringen en niet meteen een feestje gaan bouwen met spamacties, clones, onzintopics etc etc. Als mijn overactiviteit ervoor gezorgd heeft dat die dingen gebeurden, dan trek ik me nu wat terug en dan verwacht ik dat dat stopt. Daar komt dus ook een stukje 'sociale controle' en eigen verantwoordelijkheid bij kijken om het maar even zo te noemen. Als ik deze 2 afspraken met jullie kan maken, jullie daarmee accoord gaan en jullie er ook nog aan houden (en ik even zo goed natuurlijk), dan zien we vanaf daar even hoe het gaat en of we nog dichterbij die gulden middenweg kunnen komen en dan is denk ik ook iedereen blij. Deze reply is dus ook niet bedoeld voor alleen Paranoide, maar voor alle LS'ers. Reacties zijn welkom natuurlijk, mits ze op een normale toon gebracht worden, lijkt me ook logisch. En graag een respons op de vraag: hebben we een deal, of hebben we dat niet? Nog even kort samengevat, de afspraken die ik bereid ben om te maken: - Ik word iets minder actief, laat dingen wat langer op z'n beloop gaan, spring niet zo snel meer in, maar dan stopt het gedoe met clones, onzintopics, spamacties etc. - Het evaluatietopic mag blijven, maar dan wordt het gebruikt waarvoor het bedoeld is en niet ergens anders voor
Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 15:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwaar antisemitisch incident Frankrijk Verwijderd | 245 | 02-08-2004 00:12 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
A&N: Mag dit topic weer open? Rabbi Daniel | 8 | 26-05-2003 11:25 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 |