Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Groet, angel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Werkt aardig moet ik zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is het politiek correct gelul om het gepest goed te praten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je de pester op zijn bek slaat werkt het meestal het beste (ja echt waar) Want je loopt weliswaar misschien een grote kans in elkaar gestampt te worden, maar als je het enigzins tactisch aanpakt heeft de pester ook pijn en weet ze dat ze niet te ver moet gaan Negeren werkt vaak niet, naar een leraar/lerares stappen ook niet. Het komt op je eigen aan
||
Citaat:
Sta je daar als een klein jongetje, (meestal) tegenover een groep die je maar al te graag mentaal de grond in stampt. Opeens spring jij op, en deelt willekeurig een klap uit aan de eerste die je tegenkomt. Denk je dan dat je respect krijgt van de mensen? Natuurlijk niet. Mensen kijken je aan alsof je een labiel persoon bent. En de jongen die jij een klap hebt gegeven; die geeft je gewoon een paar harde klappen terug. En terecht, zo vind de groep, want wie begon er nu eigenlijk? Even een kleine situatieschets om aan te tonen dat een slachtoffer van pesten het allesbehalve aan zichzelf te danken heeft. ![]()
||
Citaat:
En je deelt niet willekeurig een klap uit ![]() het boeit vervolgens ook niet wat de groep vind, want 'de groep' die pesten je toch al, dus maakt het ook niet uit of ze vinden dat jij het hebt verdiend. Ja zo dwing je respect af ja, je hoeft niet altijd sterker te zijn, maar als je laat weten dat je van je afbijt dan houden ze vanzelf op (over het algemeen, omdat bijna niemand pijn fijn vindt)
Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 12:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Aangifte doen, strafbaar stellen, 20 jaar gevang in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben erna nooit meer gepest, en dat komt gewoon omdat ik als mensen te ver gaan dat ook gewoon laat weten, eerst op een normale manier en later eventueel op een wat minder zachtzinnige manier En doodsbedreigingen noem ik geen pesten en aangifte doen is weer een stap verder dan iemand slaan
||
Citaat:
||
Citaat:
idd is pestkoppen voor schut zetten is daarin een goede zet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
beschouwing over pesten 0o-meisje-o0 | 0 | 17-10-2005 19:57 | |
Psychologie |
[Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor Tuinkabouter !! | 55 | 13-10-2003 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
(verhaal) De pest aan pesten LotteLover | 7 | 10-12-2002 17:58 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |