Advertentie | |
|
![]() |
|
hmzz kweenie of het echt in is ofzo.. maar kzie af en toe wel wat mensen lopen met van die spijkerbroek met van die gebleekte vlekken erop.. dus niet helemaal gebleekt, maar vlekken of strepen op plekken waar je broek vaak kreukt zeg maar. (jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel
![]() Maar ik vind dat niet echt bepaald mooi.. ![]() als een spijkerbroek beetje vaal is ofzo vind wel ok, bij de bovenbenen een tint lichter enzo.. maar als aan de achterkant het net lijkt of het stuk bij de kont helemaal versleten is enzo dan vind ik het echt niet mooi meer.. mjah das dan weer mijn mening... en kzou me ook nie zo druk maken of het nou in of uit is.. boeiend.. ![]()
|
![]() |
|
Hmmm heb gebleekte spijkerbroeken nooit mooi gevonden...Zeker niet als het ook nog eens koeienvlekken ofzo bevatte...En voor zover ik om me heen kan kijken zie ik ze idd ook neit veel meer dus het zal wle weer uit zijn?
|
Verwijderd
|
Kunnen we ook nog serieus antwoorden? Lifestyle is onder andere bedoelt voor de laatste trends. Dus als die jullie niet interesseren wat doen jullie hier dan?
Als je wilt weten welke kleur spijkerbroeken er dit seizoen in zijn of het komende, koop dan een modetijdschrift dat ten eerste. Gebleekte spijkerbroeken waren van vorig jaar. Ik adviseer je nu om een lichtfale broek te kopen met de eventuele slijtage plekken. En voor degene die vinden dat oorring geen eigen stijl heeft. Je kan best een eigen stijl hebben en dat combineren met de laatste trends. Er is altijd wel iets wat bij je stijl past. En als je het eenmaal bij je past, hoeft het niet te beteken dat je het kledingstuk weer weggooit als het uit de mode is... Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 21:44. |
![]() |
|
als je nou gewoone spijkerbroeken koopt die je owk cool vind....dan ben je niet van "uit" en "in" afhankelijk...
ik koop gewoon broek die ik mooi vind en draag hem...boet mij die sux0r mode nou...nix...zolang ik 't mooi vind en broek nog mooi is draag ik het...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Gebleekte broeken kunnen nog wel, maar zijn zeker niet meer in, loop je een jaartje achter ongeveer. Kun je ook niks aan doen.
Verder is het tegenwoordig in om aan te doen wat je zelf leuk vind, binnen bepaalde grenzen(die heel moeilijk te stellen zijn). Ga naar het dichtsbijzijnde 'echte' garagefeest en check daar wat mensen aan hebben en koop dan iets wat je leuk vind. Dan ben je weer helemaal in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou voor dat laatste gaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Spijkerbroeken honestsmile | 7 | 20-06-2011 15:30 | |
De Kantine |
Inktvlek uit spijkerbroek halen? Bertje B. | 29 | 13-01-2008 09:57 | |
Lifestyle |
Spijkerbroek lichter maken Pall | 29 | 11-07-2004 14:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spreekbeurt over SPIJKERBROEKEN; wie heeft info of tips?! merelvds | 1 | 21-02-2003 14:51 | |
Lifestyle |
Strakke spijkerbroeken/topjes op je twaalfde of niet!? Rhinus | 27 | 15-11-2002 21:32 | |
Lifestyle |
vuile spijkerbroek Kiet_oud | 45 | 31-07-2002 16:46 |