Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een Spire Superrock op m'n XP1800+ zitten, en 't ding koelt als een tiet. Komt natuurlijk ook doordat ik 4 8x8 fans de airflow laat verzorgen :> -- Maar met normale kamertemperatuur zit de processor idle op zo'n 35 graden, met begin-40 graden full load. Netjes, toch?
Oh, wanneer je PC stabiel is/blijft is er niets mis met je temperatuur. Daar moet je vanuit gaan. Niet van cijfertjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
naja tis maar net WELKE coolermaster je hebt...
ik heb zelf op het moment waterkoeling ![]() maar in mijn kast zorgen 5x 80mm fans en 1x 120mm fan voor een goede flow zodat ook me chipset laag van temp blijft ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, 't valt mee hoor. Zo hard gaan ze niet (is n.l. niet nodig met 4 stuks :>) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kost geen drol. Voor een euro'tje of 10 ben je 't heertje ![]() Maar ik denk dat jouw temperaturen wel hoger zullen liggen hoor, ik heb een beste airflow in de kast. En dát scheelt. |
![]() |
|
![]() |
duron 600 @ 612, warmer als 32 graden wil die echt niet worden..... had vroeger veel extra fans, nu enkel nog 2, probeer 't eens zou ik zeggen, onderin waar de ruimte zit 'n 8x8 cm, en evt. bij je voeding ook nog eentje
die onderin moet lucht in je kast blazen, die achteraan moet je lucht der weer uit blazen scheelt makkelijk 10 graden in je kast, en 5 over je processor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over het algemeen heeft iedere kast standaard wel ruimte voor één 8x8 fan. Meestal zit-ie onderin van je kast, rechts van het moederbord onderin. Wanneer je nergens blowholes hebt zit je met 2 mogelijkheden: - Koop een kast waar meer fans in kunnen (met als gevolg dat je alles om moet bouwen). - Pak een dremel/decoupeerzaag/kolomboor en jas er zélf gaten in. Kan ook eventueel in de zijkant-plaat van je behuizing. Let dan wel op waar je ze zet; niet dat je fan ineens tegen je bigass geluidskaart aan gaat beuken. |
![]() |
|
mwa mijn athlon 1200 is ook redelijk koud 55 gradens..
dan zit er een of andere koper koelblokje op, en koelertjes (zullen wel 8 bij nogwat zijn) en natuurlijk moet je een ibm schijf extra koelen dus een blaast daar constant op. is ongeveer 55 graden naar zwaar gebruik 50 normaal.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[koeler] Welke is dit? Kingofthemall | 2 | 17-05-2006 11:47 | |
Software & Hardware |
[Cooling] CPU koeler voor XP 2000+ Atje85 | 7 | 08-02-2004 16:33 | |
Software & Hardware |