![]() |
|
![]() |
ZO'n iemand heb ik errug hard nodig..
en niet voor de gein ofzo maar echt serieus. stuur me maar een email dragonspectra@yahoo.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() slotje?
|
Verwijderd
|
Dat heb je al eens eerder geprobeert te vragen, niet? Stuur ze een of andere trojan zou ik zeggen, mensen die hotmail gebruiken zijn vaak goed van vertrouwen... En anders heb je altijd de wachtwoord-verloren-vraag die je kunt 'kraken'.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij een hotmail adres krijg je trouwens vanzelf al zoveel spam, gebruik liever iets als yahoo of iets van een kleinere aanbieder als spambox. |
![]() |
|
![]() |
Nog een keer,
Ik doe het niet vanwege " voor de gein fff leuk hotmail passwords krijgen" nee, ik doe het omdat ik nogal erge problemen heb met iemand, waaran ik de duidelijkheid moet hebben, en dat niet via hem krijg, nu ben ik het zat en wil ik erachter komen, en me enige hoop is via de hotmail. Ik vind het ook stom dat ik het dan via een kraaak moet doen, amar dat is em einge manier hoe ik van mijn vraagteken af kan komen... ik hoop dat jullie het bergijpen ofzo.. en anders , als je het niet begrijpt, okay, maar ga niet dingen schrijven dat jullie het triets vinden.. want dit is me eingiste kans. Bedankt, |
![]() |
|
![]() |
er zijn dus 2 mensen die me zouden kunnen helpen lees ik hierboven.
Dus als zij mij verder kunnen helpen geef ik ff de username..waar het allemaal omgaat natuurlijk email Mij : dragonspectra@yahoo.com |
![]() |
|
![]() |
Bij deze ben je gewaarschuwd. Open je nog een dergelijk topic dan kun je op een ban rekenen. Ik blijf niet elke dag dit soort topics sluiten.
Antwoord: nee.
|
![]() |
|
|