|
|
Wie komen er?
- deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer misschienp sjek(tentamens) vixen (tijd&zin) Lilith(ouders) cha0s (zin&geld.) wann (geld) Little Nemo (zin&geen optreden...of iig geen in de buurt) EZBlade (leef niet zo ver vooruit en als ik zin en geld heb) vlep`un (hangt van datum af & auto) |
||||
|
|
|
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 11-01-2005 @ 17:34 :
Doe dat dude. Ga voor de appeltaart. ![]() Zulke neigingen moet je niet onderdrukken. Als ik appeltaart ga maken, zou het wel handig zijn als ik een idee heb van wie er allemaal mee-eten en hoeveel gram ik dan nodig heb.
|
||||
|
|
Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 17:42. |
||||
|
|
Citaat:
cha0s schreef op 10-01-2005 @ 21:14 :
wie komen er - deadlock - Bruud - wammus -veroozaker misschien sjek(moet nog ff kijken hoe het zit met tentamens enzo, maar wss kom ik gewoon wel ) vixen (als ik tijd en zin heb want zo'n meeting lijkt me wat leuker dan een lifestyle meet) cha0s (als tijd en zin en geld.) blenderhead (als chaos en vixen) |
||||
|
|
|
Mooi oud lijstje dude
![]() Edit: Ik zal de goede ff erbij zetten voor je. Wie komen er? - deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer misschien sjek(tentamens) vixen (tijd&zin) Lilith(ouders) cha0s (zin&geld.) wann (geld) Little Nemo (zin&geen optreden...of iig geen in de buurt) EZBlade (leef niet zo ver vooruit en als ik zin en geld heb) vlep`un (hangt van datum af & auto) blenderhead (als chaos en vixen) |
||||
|
|
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd! Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 17:46. |
||||
|
|
owh helemaal perfect je woont ook in Zwolle!! Is het goed als ik ook kom? ik post hier niet heel erg veel maar ik lees wel zo'n beetje alles en ben wel nieuwsgierig naar hoe jullie in reality zijn enzo
ff kijken of ik mister boyfriend over kan halen ook te komen hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?Dus, de nieuwste versie van het lijstje moet zijn: Wie komen er? - deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer - DNMB->->zal Nrackhnir ff vragen of ie zin heeft |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
DNMB schreef op 11-01-2005 @ 20:02 :
owh helemaal perfect je woont ook in Zwolle!! Is het goed als ik ook kom? ik post hier niet heel erg veel maar ik lees wel zo'n beetje alles en ben wel nieuwsgierig naar hoe jullie in reality zijn enzo ff kijken of ik mister boyfriend over kan halen ook te komen hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?Dus, de nieuwste versie van het lijstje moet zijn: Wie komen er? - deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer - DNMB->->zal Nrackhnir ff vragen of ie zin heeft zet dan ook het MISSCHIEN Lijstje erbij, die staat er niet voor niets sjek(tentamens) vixen (tijd&zin) Lilith(ouders) cha0s (zin&geld.) wann (geld) Little Nemo (zin&geen optreden...of iig geen in de buurt) EZBlade (leef niet zo ver vooruit en als ik zin en geld heb) vlep`un (hangt van datum af & auto) blenderhead (als chaos en vixen) |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Wie komen er?
- deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer - DNMB->->zal Nrackhnir ff vragen of ie zin heeft misschien sjek(tentamens) vixen (tijd&zin) Lilith(ouders) cha0s (zin&geld.) wann (geld) Little Nemo (zin&geen optreden...of iig geen in de buurt) EZBlade (leef niet zo ver vooruit en als ik zin en geld heb) vlep`un (hangt van datum af & auto) blenderhead (als chaos en vixen) zeehond23 |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Drexz schreef op 11-01-2005 @ 21:09 :
Ik kom ook , vond het al wel jammer dat ik de vorige heb gemist. Hoorde van sjek dat het wel leuk was ![]() En tegen die tijd is er toch al weinig tot niets van mijn voornemens over Geniale signature!
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Wie komen er?
- deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer - DNMB->->zal Nrackhnir ff vragen of ie zin heeft - Drexz misschien sjek(tentamens) vixen (tijd&zin) Lilith(ouders) cha0s (zin&geld.) wann (geld) Little Nemo (zin&geen optreden...of iig geen in de buurt) EZBlade (leef niet zo ver vooruit en als ik zin en geld heb) vlep`un (hangt van datum af & auto) blenderhead (als chaos en vixen) zeehond23 (alsieniekomt, komen we hem halen )Type watermuis Robo (moet eigenlijk, aangezien hij vorige keer niet geweest is) Fishy |
||||
|
Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 21:33. |
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
DNMB schreef op 11-01-2005 @ 20:02 :
owh helemaal perfect je woont ook in Zwolle!! Is het goed als ik ook kom? . Aa-landen/diezerpoort
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Ik ook, Ik ook, Ik ook!
Ehm, heb je wifi? geen idee heb hoe het zit met les en tentamens *gaat kijken* vind niks.. stom inholland en.. het begint zaterdag, of vrijdagavond al? ![]() Wie komen er? - deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer - DNMB->->zal Nrackhnir ff vragen of ie zin heeft - Drexz - Gustav misschien sjek(tentamens) vixen (tijd&zin) Lilith(ouders) cha0s (zin&geld.) wann (geld) Little Nemo (zin&geen optreden...of iig geen in de buurt) EZBlade (leef niet zo ver vooruit en als ik zin en geld heb) vlep`un (hangt van datum af & auto) blenderhead (als chaos en vixen) zeehond23 (alsieniekomt, komen we hem halen )Type watermuis Robo (moet eigenlijk, aangezien hij vorige keer niet geweest is) Fishy |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
deadlock schreef op 11-01-2005 @ 21:21 :
Robo (moet eigenlijk, aangezien hij vorige keer niet geweest is)
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gustav schreef op 11-01-2005 @ 23:06 :
Hmm als fishy mee gaat, drexz, sjek, robo en msgn vash? msgn dan met auto en bezine kosten splitten is msgn cheaper dan trein... Dan wil ik wel bobben ![]() dat zijn 6 personen
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gustav schreef op 11-01-2005 @ 23:10 :
ehm.. zien we dan wel ![]() (msgn gaat 1 iemand niet mee? 5 past makkelijk )
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
sjek schreef op 11-01-2005 @ 23:11 :
jij bent toch een klein persoontje, jou proppen we waar het reservewiel hoort heen weg bobben kan ook iemand anders terugweg offer ik me wel op (mits we niet de hele dag daar blijven hangen, na het opstaan, omdat de anderen aan het garen zijn )
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gustav schreef op 11-01-2005 @ 23:59 :
ik rij? heen weg bobben kan ook iemand anders terugweg offer ik me wel op (mits we niet de hele dag daar blijven hangen, na het opstaan, omdat de anderen aan het garen zijn ) ![]() ben van plan om daar te pitten hoor
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Drexz schreef op 12-01-2005 @ 08:39 :
Dude... [afbeelding] Als we proppen kan dat echt wel ![]() I loveeee my red hot car ![]() en ja ik denk dat we moeten blijven pitten ofzo, ik weet iig zeker dat ik niet meer naar huis kan/mag rijden....
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gustav schreef op 12-01-2005 @ 09:13 :
de dag daarna? dan doe ik wel niet wake 'n bake maar dan moeten we er niet eerst uren hangen ('s ochtends)(lees ff opnieuw, msgn snap je het dan )
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
coopergirl schreef op 11-01-2005 @ 21:41 :
Maybe, ligt aan stage.. Op zich is Zwolle ideale plek voor me Maar voor satisfactory moet je toch nog wel een aardig stuk lopen?!
|
||||
|
|
|||||
|
|
Zwolle blijft te duur voor mij.
Trouwens, mensen met OV en die zin hebben in een Goa feest, volgende week zaterdag (de 22ste) is er een Goa feest in Wageningen. ![]() Check Carbon Based lifeforms |
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Wie komen er?
- deadlock - Bruud - wammus - De Veroorzaker - Ir. de Narie - ivow - Katje - MargotTenenbaum - Viporizer - DNMB->->zal Nrackhnir ff vragen of ie zin heeft - Drexz - Gustav misschien sjek(tentamens) vixen (tijd&zin) Lilith(ouders) cha0s (zin&geld.) wann (geld) Little Nemo (zin&geen optreden...of iig geen in de buurt) EZBlade (leef niet zo ver vooruit en als ik zin en geld heb) vlep`un (hangt van datum af & auto) blenderhead (als chaos en vixen) zeehond23 (alsieniekomt, komen we hem halen )Type watermuis Robo (moet eigenlijk, aangezien hij vorige keer niet geweest is) Fishy Lepra (als ik tijd heb en er zijn bomen....) |
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Saai-matching #1727 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 09-10-2012 21:08 |
| Wat saai zeg! #94 | TopDrop | De Kantine | 502 | 12-12-2007 14:56 |
| Foute kleding | Pan Am | Lifestyle | 268 | 25-11-2003 20:56 |
| verhaal over een 22 jarig meisje | Kira | Verhalen & Gedichten | 41 | 13-11-2003 14:50 |
| Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille | Mirage2000 | Levensbeschouwing & Filosofie | 137 | 18-02-2002 09:16 |