![]() |
De paus naakt, kom maar op
![]()
This image is not online yet, please wait about 15 minutes....
![]() |
![]() |
dreadmanneke schreef op 11-01-2005 @ 21:07 :
Mits er interesse is om meer te zien van mijn tekeningen klik
jaah... relax..?? vooral dat inloggen enzo...
![]()
damn
![]() ![]()
Eeey je kan echt goed tekenen ik vind ze echt kei mooi
![]() groetjes kusjahs |
![]() |
Verwijderd
idd erg sweet! vooral de female figures.
![]() |
![]() |
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
hehe ze doen t eindelijk, was benieuwd
![]() niet slecht, niet perfect maar niet slecht. ik vind je stijl leuk maar t mag beter, dramatischer. het lijken anatomie-les-schetsen maar bent er nog niet. blijf schetsen, oefenen (en posten ![]()
Verwijderd
andersom schreef op 14-01-2005 @ 18:47 :
niet wegmoffelen! van die handen en voeten leer je het meest, je ontwikkelt daardoor eigen voorkeuren om je fouten te camoufleren,en daardoor ontwikkel je stijl (want een goede tekenaar herken je niet aan z'n fouten, maar hoe hij ze weet te verbergen) en een kwartier voor een schets is veel te lang 2 tot 5 min. max. en meteen de volgende, en de volgende ook niet te lang naar het papier kijken, alleen naar het model/object. En als je er dan 30 gemaakt heb, stop je ze in een map, en daar kijk je 2 weken later weer eens naar. en vergelijk dat maar eens met wat je in de tussentijd gemaakt hebt, waarbij je er een kwartier tot half uur over hebt gedaan. Veel doen,en snelheid, da's wat helpt en wat als je niet weet met schaduw? |
![]() |
http://img.photobucket.com/albums/v2...e/Image036.jpg
is echt mooi!!!! mijn complimenten ( rest trouwens ook redelijk hoor)