Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 16:27
bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik moet er ff van af, ff jullie lastig vallen.

M'n vriendinnetje en ik hadden afgelopen zondag 15 maand verkering.
en ze zegt al een hele poos dat de verliefdheid een beetje weg is. wat niet verwonderlijk is na 15 maand want die vlindertjes moeten toch een keer dood. ze was nog wel blij mij te zien en alles. het naast mij slapen en bij mij zijn en knuffelen en vrijen betekende allemaal nog gigantisch veel voor haar.

Nu is het jullie misschien opgevallen dat we vorige week en de week daarvoor vakantie hadden. en zoals elke vakantie betekende dit voor ons weer gezellig samenzijn.
met kerst zijn we hier aant gourmetten geweest en 2de kerstdag bij hun samen nog naar de pizzeria geweest. ze heeft 2 dagen lang de hele dag door gezegd dat het zo verd*mde romantisch was.
en afgelopen weekend hebben we nog heerlijk gevreeën en ook voor haar was het lekker dat weet ik zeker en vrijen doe je nou niet met zomaar iemand.
zondag was er weer het o zo gevreesde afscheid, zij bijna janken en ik oek. allemaal heel verdrietig ensu. en die 'savonds nog superlief smsje van mevrouw met ik hou van jou lekker koese en ik ben voor altijd jou meisje.

En nou komt het voor de 1 a 2 mensen die al zover lezen.
Maandagmiddag op msn. krijg ik een dear john letter
mevrouw zegt dat ze niet genoeg meer van me houd,
dat ze zo niet door kan gaan.

nou deed ik wat elke smoorverliefde helemaal hoteldebotele kerel zou doen ( of ik i.i.g.)
ik ging haar helemaal platbellen en sms'en en praten als brugman. wat uiteindelijk resulteerde in een overgave van haar kant. het was de grootste fout van haar leven geweest dat ze dit dee. ze was doodsbang mij alsnog kwijt te raken en janken en haarzelf voor de kop slaan en ze was onnozel volgens haar.
ik was weer alles voor haar.
en ik moest haar vergeven.
Ze hield nog ongelovelijke veel van mij en ze wist niet wat haar bezield had.

Nou ik dus weer rustig slapen nadat ze om half 1 nog gebeld had om me een nachtkus te geven en te zeggen dat ze echt wel van me hield.

Vanochtend ik haar een smsje sturen met me ouders hun mobieltje (ik heb mn btegoed aan haar opgemaakt gister) waarin ik haar wederom de liefde verklaar en dat ze toch echt wel heel lief is en ik met haar door wil gaan.
Ik dus de hele dag op een antwoord van mevrouw wachten. maar dat kwam maar niet.
Tot we vanmiddag samen op msn mekaar tegen kwamen, en ze weer ineens zegt van:
"Hoe zie jij onze relatie?"
Ikke dus replye met
"Net hoe jij het gisteravond zag, ik hou van jou, jij houd smoorveel van mij en met jou wil ik kindjes maken en opvoeden."
Nou zei zag dat toch echt anders. ze zei dat et toch echt niet ging.
En nu heb ik dus net weer anderhalf uur met me meisje gebeld en ze zag zelf wel dat het vaag was en alles, mar ze wist et ook niet. dus maakt ze et weer uit

Nou in mijn ogen houd ze nog wel van me want hoe zij gisteravond deed was echt niet te toneelspelen dat waren pure gevoelens. en ze zei ook dat ze al vanaf het begin van de vakantie wist dat ze zoiets wou doen. als je niet genoeg van iemand houd waarom laat je die iemand dan met je vrijen en zoenen en naast je slapen en alles.
Waarom?
Ik snap er de ballen van, enlighten me.......

Puk JR.

Misschien wel leuk om er bij te vermelden dat we zo'n 40 kilometer bij mekaar vandaan wonen.
Oud 11-01-2005, 16:32
annia
annia is offline
Ze kan nog best gevoelens voor je hebben, maar daarom nog niet verder willen gaan. Ze kan je best heel lief vinden, maar toch de relatie willen beindigen. Als jij haar dan belt en lief doet, kan het zo zijn dat ze zwak wordt en toch toegeeft. Terwijl ze de volgende morgen dan weer 'sterk' in haar schoenen staat en toch bij haar beslissing wil blijven.
Oud 11-01-2005, 16:32
Multilot
Multilot is offline
ik snap er helemaal niks van hoe je op je 17e al een relatie van meer dan een jaar kunt hebben, maar dat is een gebrek in mijn opvoeding waarschijnlijk.
Ik zou het niet kunnen, vanaf mn 15e tot mn 65ste naast iemand op de bank zitten, maar ook dat ligt aan mij.

Ik zou haar voorlopig even met rust laten, maar nog wel laten weten dat je er bent. Dit meisje heeft rust nodig om na te denken. Die moet je haar geven, wil je haar niet voorgoed kwijtraken.
Oud 11-01-2005, 16:33
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Misschien vindt ze je wel leuk als vriend maar heeft zij meer de 'we zien wel waar het schip strandt' instelling en heeft ze het gevoel dat ze jou aan het lijntje houdt omdat jij de 'met jou wil ik oud worden' instelling hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:34
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Multilot schreef op 11-01-2005 @ 17:32 :
Ik zou haar voorlopig even met rust laten, maar nog wel laten weten dat je er bent. Dit meisje heeft rust nodig om na te denken. Die moet je haar geven, wil je haar niet voorgoed kwijtraken.
Dit meisje rust geven is niet het makkelijkste wat er is, ze is 15 maand lang mn alles geweest. der is niet 1 dag geweest waarop we niet gepraat gebeld of gesproken hebben...........
Oud 11-01-2005, 16:36
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Krystman schreef op 11-01-2005 @ 17:34 :
Dit meisje rust geven is niet het makkelijkste wat er is, ze is 15 maand lang mn alles geweest. der is niet 1 dag geweest waarop we niet gepraat gebeld of gesproken hebben...........
Dan zou ik het idd ook uitmaken ja
Oud 11-01-2005, 16:40
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Multilot schreef op 11-01-2005 @ 17:36 :
Dan zou ik het idd ook uitmaken ja
Maar dit kwam grotendeels van haar kant.

Ik wou ook best wel eens een dag zonder maar ze ging toch bellen of msn'en ofsu. dus daarom vink et ook zo verdomde vreemd
Oud 11-01-2005, 16:49
annia
annia is offline
Jongen, waarom vraag je haar gewoon niet duidelijk wat de reden hierachter is. Als ze zegt dat ze niet genoeg meer van je houdt, kun je nog vragen waarom ze dan toch nog toegeeft steeds. Of waarom ze nog met je vrijt of weet ik het. Alleen zij kan je hier duidelijkheid in geven.
Oud 11-01-2005, 16:49
Verwijderd
Tja. Klote voor je, vooral als je haar maanden lang dag en nacht hebt gezien. Misschien is het dan eens goed dit te doorbreken, en haar even met rust te laten.

Zo kan zij even tot rust komen en zonder jou voor zichzelf bedenken wat ze nou werkelijk wil. Dit hoeft heus niet meteen te betekenen dat het over is, maar misschien ook wel. Geef haar gewoon een beetje rust.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:07
Verwijderd
Dit is een lastig iets voor jou, maar ik begrijp goed hoe zij zich voelt.
Zij is waarschijnlijk van dezelfde leeftijd als jij, ongeveer 17.
Jullie hebben al 15 maanden zeg je en jullie houden heel veel van elkaar.
Ik twijfel er eigelijk ook niet aan dat ze veel van je houdt, maar er is een grote maar...
Ook als je van iemand houdt kan je niet op deze manier verder willen.
Ze is 17, jullie hebben al 15 maanden, het is aardig serieus.
Jullie hebben het zelfs al over kinderen krijgen!
Ik kan me voorstellen dat dit gaat benauwen.
Ze is jong, jullie praten elke dag!
Waarschijnlijk wil ze vooral een beetje vrijheid.
Maar misschien wil ze je toch ook niet kwijt.
Misschien is het goed om met haar hierover te praten en dan even zonder al het ge-ikhouvanje,wilkindjesmetjekrijgen,enz.
Gewoon over dat jullie het leuk hebben samen.
Misschien zou het zelfs al helpen om haar wat meer vrijheid te geven.
Gewoon niet elke dag mekaar spreken, maar eens in de twee dagen ofzo.
Of laat haar jou bellen, zodat zij het kan bepalen.
En wat minder mekaar zien, gwoon een stapje terug doen.
Ik snap dat dit erg moeilijk voor jou zal zijn, maar als je haar niet kwijt wil, zal je het moeten doen...
Of neem gewoon even helemaal rust en spreek af dat jullie uiterlijk over 3 weken mekaar weer spreken om te kijken hoe het nu verder gaat.

Veel succes!!

Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:14
fractuur
fractuur is offline
@Multilot:

Verder: waarschijnlijk wil ze het idd al langer uitmaken, maar weet dat gewoonweg niet op te brengen als ze bij je is. Omdat ze nog wat voor je voelt, of omdat het moment haar gewoon meesleept. Dat kan zoenen zijn, dat kan zijn dat e alsnog met je naar bed gaat. Het was bij mij na vier maanden al zo, laat staan na 14 maanden. En ik ken genoeg mensen die achteraf zeggen: 'Tsja, misschien had ik het een maand eerder uit moeten maken..'

Laat haar even met rust. Een je achterna bellende en smsende jongen is dodelijk op dat soort momenten.
Oud 11-01-2005, 17:34
Sade
Sade is offline
@ lise_smiles:

Ik vermijd het over het algemeen om met vriendjes over trouwen en kindjesmaken te hebben, dat lijkt me dus al een wijze les 1.
Oud 11-01-2005, 17:38
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Sade schreef op 11-01-2005 @ 18:34 :
@ lise_smiles:

Ik vermijd het over het algemeen om met vriendjes over trouwen en kindjesmaken te hebben, dat lijkt me dus al een wijze les 1.
idd, als je daar nu al mee begint is het helemaal niet meer spannend als het straks zover zal zijn...

mag ik eerlijk zijn? Ik geloof niet dat deze relatie stand houdt. Misschien nu nog een paar maanden, misschien zelfs jaren, maar deze relatie komt tot een einde.
Oud 11-01-2005, 17:56
JJ13
JJ13 is offline
misschien moet je toch maar proberen om haar een beetje los te laten. als je nu al over kinderen begint....misschien is dat te beklemmend voor haar.
Oud 11-01-2005, 18:00
XirmaX
XirmaX is offline
het is idd raar als ze 3 dagen ervoor ofzo zegt dat ze nog smoor verliefd op je is, misschien is er een andere jongen die ze leuk vind, dat kun je misschien vragen?
Oud 11-01-2005, 18:06
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Sade schreef op 11-01-2005 @ 18:34 :
@ lise_smiles:

Ik ga zelfs zo ver dat ik de woorden 'forever' en 'altijd' etc niet in mn mond neem of uit mn pen krijg..

Zaar ik vind dat we de TS nu wel de schuld kunnen geven daaraan, maar ws deed zij even hard mee aan het plannen van hun bruiloft.
Oud 11-01-2005, 18:07
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 11-01-2005 @ 18:56 :
misschien moet je toch maar proberen om haar een beetje los te laten. als je nu al over kinderen begint....misschien is dat te beklemmend voor haar.
zij begon over kinders ikke niet
Oud 11-01-2005, 18:21
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
fractuur schreef op 11-01-2005 @ 19:06 :
Ik ga zelfs zo ver dat ik de woorden 'forever' en 'altijd' etc niet in mn mond neem of uit mn pen krijg..

Zaar ik vind dat we de TS nu wel de schuld kunnen geven daaraan, maar ws deed zij even hard mee aan het plannen van hun bruiloft.
Trouwen wou ze nooit, getrouwde mensen in haar omgeving gaan altijd scheiden zegt ze.
Oud 11-01-2005, 18:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Krystman schreef op 11-01-2005 @ 19:21 :
Trouwen wou ze nooit, getrouwde mensen in haar omgeving gaan altijd scheiden zegt ze.
1 op de 2,5 al geloof ik.. Waarom zou dat mij ongetrouwde mensen dan niet zo zijn? Naja, laat maar.
Oud 11-01-2005, 18:24
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
fractuur schreef op 11-01-2005 @ 19:23 :
1 op de 2,5 al geloof ik.. Waarom zou dat mij ongetrouwde mensen dan niet zo zijn? Naja, laat maar.
geen ring om kwijt te raken in het doucheputje ofsu
Oud 11-01-2005, 19:22
DvoorA
DvoorA is offline
dit is echt lullig voor je, als ik jou was moest ik dat meisje al niet meer, klinkt als iemand die wel heel erg wisselvallig is. Als je van iemand houdt wil je toch bij diegene blijven lijkt mij. maar goed, je vroeg "waarom?"en ik denk dat je misschien te hard van stapel loopt. Sommige meisjes zijn heel huiselijk, die vinden het leuk als je meteen over trouwen enzo begint, andere meisjes krijgen er spontaan bindingsangst van. Dat moet je ook begrijpen, doordat je meteen over kinderen enzo begint, leg je een soort grote druk op haar schouders (zo voelt ze dat). Probeer gewoon te genieten van jullie relatie, en hoeveel je ook van haar houdt, zeg dat niet TE vaak want dat vinden meisjes niet aantrekkelijk.

verder ben ik het eens met multitot, denk ook niet dat dit eternal love is.
Oud 11-01-2005, 22:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik denk dat jullie eens goed samen moeten praten met elkaar hoe jullie het nou verder willen met alle duidelijkheid
Oud 11-01-2005, 22:50
Anaïs
Anaïs is offline
Tip: laat haar los...

Het feit dat ze het wilde uitmaken, en het toch nie deed, wijst op niet veel goeds voor een vervolg van je relatie.

Ik heb in beide posities gestaan... Ik wou het uitmaken, maar zwichtte voor zijn tranen, dus deed ik het niet. En ook omgekeerd zwichtte een jongen eenmaal voor mijn tranen, de eerste keer... De tweede keer was het echt uit.

Hoop niet te veel meer dat ze bij je terugkomt, vooral om jezelf te sparen. Wat de oorzaak is, daar hebben wij het gissen naar. Probeer misschien eens met haar te praten, maar niet in termen van 'ik wil je terug', maar eerder met als doel uit te zoeken wat er precies op haar lever ligt...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 13:52
bindmiddel
bindmiddel is offline
Hebben uren gepraat.
En ik weet dat het nooit meer word als eerst. Mar ze wil die 15 maand niet weggooien, en we hebben afspraken gemaakt. En we gaan het toch nog proberen.

Ik realiseer mezelf ook wel dat ik men meisje in feite kwijt ben, maar heej ik ben wanhopig, ik wil haar niet kwijt. en hopen mag toch, ik heb nog steeds een sprankje hoop dat het nog goedkomt.......ooit.
Oud 12-01-2005, 16:10
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Kut voor je, het is gewoon over. Houd de eer aan jezelf en houd op met je voor haar in de naad te werken.

het moet vanzelf werken, je moet niet hoeven te lullen als brugman om toch met haar verder te gaan.

Niet te zwaar doen want er gaan echt nog meisjes meer komen.

het is kut, maar goed daar moet je doorheen.
Oud 12-01-2005, 16:20
LitaGirl
LitaGirl is offline
dat ze nog met je heeft gevreeën en alles hoeft niet alles te betekenen, het kan wel betekenen dat ze nog gvoelens heeft (wat opzich wel logisch is na 15 maanden) maar het hoeft niet...een week voordat mijn ex het uitmaakte heeft ie me nog een ring gegeven, ik heb bij hem geslapen enzo..en toen ie het uitmaakte zei hij dat ie al een tijd gevoelens had voor een ander. dit is bij jullie gelukkig nog het geval, maar laat haar even ademen en ga na een week of een paar dagen nog eens met haar praten...haar bombaderen met smsjes en telefoontjes maakt haar alleen maar in de war
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:20
Spray rebel
Spray rebel is offline
Klinkt hard maar misschien is het wel maar goed dat het uit is en dat ze er zo eerlijk over is! Vooral dat jullie erover gepraat hebben dat de kriebels weg fladderden was toch al een vaag teken.. Wat ik ook een beetje raar vind dat je op je 17de al denkt aan kindjes maken

Now a little story for u:

een maand geleden kreeg ik een smsje van een goede vriendin van me, niks meer dan dat met als inhoud: "ik moet iets bekennen ik begin je erg leuk te vinden en ik krijg kriebels voor je", op zich nog niet zo`n ramp maar wel als je er bij gaat nadenken dat ze al 5 jaar een relatie heeft.. We hebben er nog een paar keer over gehad, ze wilde graag haar relatie voor mij op geven, maar ik wilde het niet, vooral ook omdat het allemaal achter de rug gebeuren was en omdat haar vriend ook een goede vriend was van mij..

Maar wat als ik nou wel ja had gezegd.. Haar kriebeltjes waren ook voorbij, dan had die kerel ook in traantjes gestort..

Moraal van het verhaal: het meisje is niet meer verliefd op de desbetreffende persoon ziet een ander leuk iemand, die voor haar nieuw is, ontdekking, en gaat erop af..

Stel nou dat het weer allemaal goed was gekomen tussen jullie en het hield weer 7 maanden aan en dan begint ze ineens weer te klagen over haar vlindertjes, ze ziet een andere leuke jongen en duikt erop af.. Ze verlaat je voor de tweede keer en dan voorgoed, dan heb je nog meer pijn.. En ben je weer een jaartje verder wat weer verspilde tijd is geweest dan..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:29
MB
MB is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 12-01-2005 @ 20:20 :
Klinkt hard maar misschien is het wel maar goed dat het uit is en dat ze er zo eerlijk over is! Vooral dat jullie erover gepraat hebben dat de kriebels weg fladderden was toch al een vaag teken.. Wat ik ook een beetje raar vind dat je op je 17de al denkt aan kindjes maken

Now a little story for u:

een maand geleden kreeg ik een smsje van een goede vriendin van me, niks meer dan dat met als inhoud: "ik moet iets bekennen ik begin je erg leuk te vinden en ik krijg kriebels voor je", op zich nog niet zo`n ramp maar wel als je er bij gaat nadenken dat ze al 5 jaar een relatie heeft.. We hebben er nog een paar keer over gehad, ze wilde graag haar relatie voor mij op geven, maar ik wilde het niet, vooral ook omdat het allemaal achter de rug gebeuren was en omdat haar vriend ook een goede vriend was van mij..

Maar wat als ik nou wel ja had gezegd.. Haar kriebeltjes waren ook voorbij, dan had die kerel ook in traantjes gestort..

Moraal van het verhaal: het meisje is niet meer verliefd op de desbetreffende persoon ziet een ander leuk iemand, die voor haar nieuw is, ontdekking, en gaat erop af..

Stel nou dat het weer allemaal goed was gekomen tussen jullie en het hield weer 7 maanden aan en dan begint ze ineens weer te klagen over haar vlindertjes, ze ziet een andere leuke jongen en duikt erop af.. Ze verlaat je voor de tweede keer en dan voorgoed, dan heb je nog meer pijn.. En ben je weer een jaartje verder wat weer verspilde tijd is geweest dan..
Ik ben het bina helemaal met je eens, behalve over dat verloren jaar. Waarom zou een relatie die slecht afloopt zonde van je tijd zijn geweest?
Oud 12-01-2005, 19:32
Verwijderd
Het kan zijn dat ze wel verliefd is als ze bij je is enzo... Maar als je er niet bent dat ze je dan niet meer mist, of dat ze liever iemand dichtbij heeft daardoor..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:57
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 12-01-2005 @ 20:29 :
Ik ben het bina helemaal met je eens, behalve over dat verloren jaar. Waarom zou een relatie die slecht afloopt zonde van je tijd zijn geweest?
Mmm daar kan je gelijk in hebben, maar ik heb daar nu net weer even een andere kijk op *me is going back in the past*...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Spray rebel schreef op 12-01-2005 @ 20:57 :
Mmm daar kan je gelijk in hebben, maar ik heb daar nu net weer even een andere kijk op *me is going back in the past*...
me too.

ik heb ook zo'n lange relatie gehad toen ik daar nog veel te jong voor was, en achteraf bekeken had ik veel liever drie leuke kortere gehad die minder serieus waren, en tussendoor lekker vrijgezel geweest zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:41
beesdje
beesdje is offline
Citaat:
Multilot schreef op 11-01-2005 @ 04:32 :
ik snap er helemaal niks van hoe je op je 17e al een relatie van meer dan een jaar kunt hebben, maar dat is een gebrek in mijn opvoeding waarschijnlijk.
Ik zou het niet kunnen, vanaf mn 15e tot mn 65ste naast iemand op de bank zitten, maar ook dat ligt aan mij.

wat is dat voor een onzin dat je op deze leeftijd nog geen lange relatie kan hebbe! had gister ook 15 maande met me vriend!!! en ben pas 16

maar ff over ut onderwerp ik zou als ik jou was gewoon een heel goed gesprek met der hebbe en als ze egt zegt dat ze ut nie meer wil het maar acceptere en een beetje afstand neme. hoe moeilijk da ook is
Oud 13-01-2005, 14:02
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
beesdje schreef op 13-01-2005 @ 13:41 :
wat is dat voor een onzin dat je op deze leeftijd nog geen lange relatie kan hebbe! had gister ook 15 maande met me vriend!!! en ben pas 16

maar ff over ut onderwerp ik zou als ik jou was gewoon een heel goed gesprek met der hebbe en als ze egt zegt dat ze ut nie meer wil het maar acceptere en een beetje afstand neme. hoe moeilijk da ook is
Het kan natuurlijk wel, maar of het gezond is is een tweede.

En hele werkwoorden sluit je af met een 'n'.
Oud 13-01-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 13-01-2005 @ 15:02 :
En hele werkwoorden sluit je af met een 'n'.
en 'echt' is met ch,
het is niet 'gister' maar 'gisteren',
en het is 'het', niet 'ut'.
en niet 'der' maar 'haar'
en niet 'me' maar 'm'n'

doe het dan in één keer goed hé
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:18
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-01-2005 @ 15:13 :
en 'echt' is met ch,
het is niet 'gister' maar 'gisteren',
en het is 'het', niet 'ut'.
en niet 'der' maar 'haar'
en niet 'me' maar 'm'n'

doe het dan in één keer goed hé

Ik dacht, ik haal even het meest storende eruit...
Oud 13-01-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 13-01-2005 @ 15:18 :

Ik dacht, ik haal even het meest storende eruit...
ze stoorden mij allemaal (examenstress )
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:27
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-01-2005 @ 15:19 :
ze stoorden mij allemaal (examenstress )

succes!
Reageren

Regels voor berichten