Advertentie | |
|
![]() |
|
mooie ogen, iemand waar iets aparts aan iets maar waarvan je niet meteen kunt zeggen wat precies.
pure mensen, maar die zijn een bedreigde soort ![]() ik houd ook van vrolijke, gekke mensen, maar die ook serieuze gesprekken kunnen voeren. mensen die je ook bijstaan in slechte tijden, zijn ook zeldzaam. van vrouw vindt ik Kate Winslet en Aishwarya Rai http://www.bbc.co.uk/bradford/films/...ya_rai_150.jpg erg mooi, en van man Johnny Depp. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
@Multilot, Yvon Jaspers vind ik idd ook een héle mooie vrouw
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 13:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ok ontopic dan.. Wanneer vind ik iemand een mooi mens? Dan zullen de volgende eigenschappen toch zeker aanwezig moeten zijn denk ik wil ik iemand een mooi mens vinden. - Bewust aanwezig zijn. (Mensen die dit zijn snappen het wel.) - Zelfverzekerd zijn, en het mogen uitstralen. - Zelfde idee, of in de buurt komen, hebben van de wereld om ons heen. Daarnaast zijn er nog een aantal 'schattig-factoren'. - Speels gedrag. - Schattige eigenaardigheden zoals lieve stemmetjes en kleine piepjes. - Sproetjes. - Klein. (1.60-1.70) - En niet te vergeten de 'aww'-factor!
Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 17:55. |
![]() |
|
Je link doet het niet
Bruine ogen, donker haar half lang haaar, wauw. Een jongen wiens persoonlijk heid niet overduidleijk is. Dat jen og moet zoeken naar hoe hij is en in elkaar steekt. Dat maakt een jongen zoveel mooier. Iemand die stoer is maar eignelijk een watje. Iets zoals mijn vriendje op het moment ![]() en inderdaad, ik ga met je mee, brandon boyd (L): http://fancluboffice.com/brandonboydbwtshirt.jpg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Openbaar vervoer moet gratis worden! Betoog WhiteStone | 2 | 13-01-2014 21:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Aan zoveel mensen Em. | 5 | 15-10-2011 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
In de wachtrij voor een komkommer Shitonya | 3 | 22-04-2004 18:00 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |