![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit heb ik ook. Het komt vooral omdat de zachte lens je oog teveel afsluit en het niet genoeg zuurstof krijgt. Je zou naar de oogarts kunnen gaan voor harde lenzen. Dit heb ik ook gedaan en heb al weer 1 jaar harde lenzen zonder problemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij heb je verschillende soorten zachte lenzen, die van mij zijn vrij dik en drogen niet snel uit, ik kan dus vrij lang zonder veel te knipperen scherp zin. Als je ogen niet super vochtig zijn, is dat misschien een idee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf heb ik vloeistof van Pearle, No-Rub spul, wel fijn spul en ook niet duur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die lenzen van de Kruitvat zelf zijn ook niet fantastisch, maarja. Zolang er mensen zijn die er weinig geld voor over (kunnen) hebben, verkoopt het wel. Die spullen zijn niets voor niets goedkoper, natuurlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh? Ik gebruik die van het Kruidvat. Nooit last mee gehad. Ik wilde enkel weten of Andijvie er zelf ervaring mee heeft gehad. Of ze zelf haar lenzen heeft zien 'verwitten', om het zo maar te zeggen, of dat een opticien het haar verteld heeft. Uit handelsoogpunt is het natuurlijk slim om alle andere merken af te kraken zodat de eigen producten verkocht worden ![]() En als die zuurgraad te hoog is, waarom verlaagt de fabrikant die dan niet, als ogenschijnlijk 75% van de lensdragers niet tegen het merk kan? Ik vraag me gewoon af wat er waar van is, maar misschien draaf ik wat door ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe is het gesteld met jouw ogen? Signy | 136 | 16-10-2006 19:31 | |