![]() |
||
Citaat:
![]() Sapphire ATI X800XT Platinum (agp) 459.95 ( Ook nog op voorraad!!!) Sapphire Radeon X800XT PCI-X 256MB 446.49 Die 10 euro doet het niet, daarbij moet je inzien, dat de ts dan een duurder moederbord moet kopen, die nu nog niet leverbaar is, daarbij ook nog een bij passende processor, ben je toch duurder uit. En langzaam agp eruit?Ik denk het niet, eerst moet pci-express ingeburgerd worden, daarna moeten de moederborden leverbaar worden, en dan natuurlijk nog Nvidia en Ati die blijven zolang kaarten maken voor zowel agp als pci-express, totdat een er niet meer is. Ik schat nog zo een jaar of 4/5 eerdat agp er ver uit is. En over een jaar of 4/5 heb je toch een nieuwe 3dkaart nodig. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ok, je hebt me overtuigt. Ik zag vanmiddag in de pricewatch een club3d voor 480 staan (agp), terwijl pci-e 450 was idd..
||
Citaat:
||
Typefoutjes, maakt niet veel uit.
Hier is ie: Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 00:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
High end heeft hij de keuze uit de X800XT PE, X800XT, 6800GT, 6800 Ultra. Alleen de 6800GT en de X800XT Pe zijn een beetje leverbaar. Kosten wel 450. En een 6800LE, tja DDR1 geheugen, 128 mb. Misschien merk je het nu nog niet, maar als je een kaart koopt koop je hem op de toekomst. Zeker als hij 400 euro kost. 6600 GT DRR3 geheugen geloof heb je er ook de 256 versie van, en dan natuurlijk 500/900 speeds. (500/1000 is voor pci- e) En dan natuurlijk nog over die fijne SM 3.0, SM 2.0B, en al die andere rotzooi, wordt het wel zo goed als men beweert. Als ts een mid range kaart heeft, is de 6600 GT de beste 'bang for back' stock doet hij het beter als de Radeon 9800 pro en de 6800LE. Er zijn namelijk nu ook al 6800LE's uit waarbij je de piplenes en vertex shaders niet meer kan open zetten. En de X8x0 serie begint pas bij een 300.
||
Citaat:
Volgens mij is de 6600GT trouwens 400/900 (AGP)
||
Citaat:
![]() Ik verwarde engine clock met RAMDAC... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|