![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gister gedraaid in DBJ en toen zag ik dat Men2be er ook was en aan het dansen was ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja, vroeger deed ik het met plaatjes uit de penny ![]()
||
Citaat:
![]() had wel betere dingen te doen. ![]() en wildvreemde mensen plakten die feauteau van m'n nichtje en ik in hun agenda, ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
toen ik 15 was plakte ik mn agenda wel vol met plaatjes van bad relgion e.d. en dat was dan ook het enige dat er dat jaar in mn agenda kwam te staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mjuh, en ik zat tussen de bad religion en andere bands ingeplakt ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() omg ze hebben mijn fiets gepikt ![]() ![]() ofja, eigenlijk die van mijn zusje, ik ben er al weer overheen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gecomputeerd en verder niks actiefs gedaan. Komt later wel. |
![]() |
||
Citaat:
mijn pa heeft een nieuwe telefoon die ie nu als wekker gebruikt en de eerste keer werd ik wakker uit een droom en dacht dat ik ontvoerd werd door aliens die eruti zagen als witte haaien. apart. vandaag was ik te laat op school maar ik mocht van berry de concierge morgen in mijn nest blijven liggen. eenmalig zei ie, maar dat was toch zeker al de vijftiende keer dat ik eronderuit kom. ik kom haast elke dag te laat. toen had ik duits so en een 1 daarvoor, toen had ik geschiedenis en we hadden het over amerikanen, en toen moest ik stereotiepen amerikanen opnoemen en toen heb ik de perfecte redneck beschreven. hoogtepunt van de dag toch wel weer dus. en daarna nog economie en informaticaen we moesten een rente-applet maken en het was saai want makkelijk. en toen was ie bijna klaar en toenliep ie vast en was ik alles kwijt. en daarna nog even naar de stad geweest met het voornemen iets leuks voor mijn ouders omdat ze volgende week 1 jaar geregistreerde partners zijn. maar uiteindelijk weer een trui gekocht en van die bladiebla.
||
Citaat:
![]() waren jullie in de stad?
||
Citaat:
ooh zo'n gast met skatekledij en gare boekjes in zijn handen? midden op het pad?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd redenen om je te verlaten. Orpheus | 70 | 04-10-2006 17:21 | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |