Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: internetliefde
ja 0 0%
ja 0 0%
ja 2 66.67%
ja 1 33.33%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 11:26
annemarte
annemarte is offline
hey ik had ff een vraagje,
ie heeft er wel eens iemand van het internet ontmoet?
waarom heb je gekozen diegene te ontmoeten en wat heb je gedaan ter voorbereiding.
is t wel verantwoord om zo iemand t ontmoeten.
ik ga misschien wel iemand ontmoeten dus ik zou graag advies willen. alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 11:38
Flit
Flit is offline
je poll klopt niets van
verder heb ik geen ervaring met mensen van internet meeten. let er wel op dat je afspreekt op een plek met meer mensen, een cafe of zo. Als iemand zich dan anders voor doet dan hij is heb je in ieder geval nog mensen om je heen. Dan kan je imo best iemand van internet ontmoeten. Heb je al foto's gezien of zo?
Oud 19-01-2005, 11:40
soultodeny
soultodeny is offline
ik heb het al een paar keer gedaan, maar als ik jou was zou ik er niet al te hoge verwachtingen van hebben, dan kan het alleen maar meevallen. ik heb destijds een jongen ontmoet die helemaal verliefd op mij was, maar dat was niet wederzijds. dat was dus voor hem een hele teleurstelling, enz.. en daardoor spreken we elkaar nu niet meer.
succes in ieder geval
Oud 19-01-2005, 11:45
Verwijderd
wat een keuzemogelijkheden op de poll
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 11:53
Drez
Drez is offline
God ik weet niet welke ik moet kiezen hoor
Oud 19-01-2005, 11:58
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
ja ik heb mijn vriend via internet ontmoet...

na een tijd zou ik een week naar nederland gaan en toen heeft hioj me opgezocht... natuurlijk wel nadat we veel gebeld, gesmst, gecamt en gemsnt hebben...

maar idd je moet te hoge verwachtingen hebben, want het komt vaak voor dat iemand niet op komt dagen of dattie een hele erge tegenvaller is... ( al was dat bij mij niet het gevan )
Oud 19-01-2005, 12:01
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
uhm ja, ik heb mijn beste vriend via internet ontmoet. Als je iemand gaat meeten, ALTIJD op een openbare plek afspreken.. maar zo slim was hje zelf vast ook wel
Oud 19-01-2005, 12:11
Verwijderd
Ik heb de poll gesloten, want die voegde op deze manier niet echt wat toe.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:22
WolterB
WolterB is offline
Bij 1 op 1 meetings vaak eerst bellen, maar iig foto's uitgewisseld hebben en telefoonnummers van elkaar hebben.
Bij groepsmeetings minimaal van 1 persoon foonnummer hebben en foto's/webcam gezien hebben
Oud 19-01-2005, 12:37
justhanna
justhanna is offline
Ik heb mijn huidige vriend ook jaren geleden een keer op internet leren kennen...
Oud 19-01-2005, 12:42
Verwijderd
Ja, vier keer. Ging iedere keer wel redelijk tot goed, één keer wat geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 13:33
kastdeur
kastdeur is offline
Oeh.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 14:54
Envy
Envy is offline
Nee, zoiets zou ik nooit doen.
Oud 19-01-2005, 15:16
mcflem
mcflem is offline
ik heb mijn vriendje ook op internet leren kennen
via scholieren.com zelfs
wel cool
hij kwam naar mij toe met de trein, we hebben ook op het station afgesproken. ik ging er heen met 2 vriendinnen om hem te 'controleren'
vantevoren hadden we iig heel veel gemsnd, gemaild en vooral gebeld. we hadden ook veel fotos enzo..
misschien ook handig, als je naar kpn.com gaat en zijn/haar naam intypt en je krijgt het adres en telefoonnummer dat je van hem hebt gekregen weet je iig zeker dat hij bestaat
dit heb ik niet gedaan trouwens om het te controleren maar wel omdat ik een keer het adres moest opzoeken
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:17
Belle
Belle is offline
Ik heb mijn vriend door een meeting van dit forum leren kennen. Inmiddels wonen we al 2 jaar en 3 maanden samen.
Oud 19-01-2005, 15:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb ja gestemd.
Oud 19-01-2005, 17:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja, ik heb meerdere mensen gemeet. Ik koos ervoor simpelweg omdat we via msn bijv. goede gesprekken hadden, of omdat zij me op een andere manier mijn interesse wekte, waardoor ik natuurlijk nieuwgierig werd

Cam/sms/bel van te voren, zodat je zeker bent dat de persoon in kwestie zich niet anders voordoet als dat hij/zij is

Zorg dat de 1e ontmoeting iig op een openbare plek (station, winkelcentrum, stad, restaurant etc.) plaatsvind of regel iemand die met je mee kan gaan, en neem altijd je mobiel mee, mocht er iets fout gaan

Ik heb mijn huidige vriend via scholieren leren kennen, en ook mijn beste vriend heb ik via msn leren kennen, je kan er heel leuke dingen aan over houden dus, maar verwacht er in 1e instantie maar niet teveel van..

suc6
Oud 19-01-2005, 20:58
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ja, ik heb meerdere keren mensen ontmoet die ik via internet heb leren kennen. Ik vind het altijd erg leuk om iemand na een tijdje eens in het echt te zien. Zo weet je tenminste wie je voor je hebt. Als je afspreekt, gewoon afspreken op een neutrale plek, bijvoorbeeld een treinstation, waar lekker veel mensen zijn. Veel kan er dan niet mis gaan.

Je kan er een hele leuke vriendschap aan overhouden. Ik heb op deze manier ook mijn vriend leren kennen .
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 21:09
Verwijderd
Jep tot nu toe een iemand, ook nog ff mee gehad, van dit forum.. was super leuk.. eigenlijk kan ik het alleen maar aanraden het is echt leuk.. gewoon afspreken op een veilige plek en kijken of het klikt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 22:14
Multilot
Multilot is offline
neem een vriendin ofzo mee
Oud 19-01-2005, 22:20
Cæles
Cæles is offline
Ik heb ook meerdere mensen gemeet. Heb zo ook mn huidige vriend leren kennen, door dit forum ja...
Oud 20-01-2005, 00:47
Jolt
Jolt is offline
Nooit gedaan, geen ervaring er mee.

Weet het eigenlijk niet of ik het wel zou doen.
Oud 20-01-2005, 00:56
igfy
igfy is offline
Heb wel ooit eens heel lang met een jongen gemaild, en die heb ik uiteindelijk ook ontmoet. Maar dat was niet als date ofzo, ik denk meer als vriendschap. Het bleek ook niet zo te zijn als ik had verwacht en het contact is daarna snel verwaterd..
Oud 20-01-2005, 01:42
Methuselah
Methuselah is offline
Nopes.
Oud 20-01-2005, 01:53
teig
teig is offline
ja, ik had een meeting van een chatprogramma waar ik nogal eens vertoef.

Had helemaal niet de intentie om daar met iemand vandaan te komen. Sterker nog ik had aan sommige mensen een enorme hekel. En wat blijkt, een van die mensen is mijn grote liefde!!

wooow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 01:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
teig schreef op 20-01-2005 @ 02:53 :
ja, ik had een meeting van een chatprogramma waar ik nogal eens vertoef.

Had helemaal niet de intentie om daar met iemand vandaan te komen. Sterker nog ik had aan sommige mensen een enorme hekel. En wat blijkt, een van die mensen is mijn grote liefde!!

wooow
Die ouwerd?
Oud 20-01-2005, 02:05
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Een ontmoet: wel vibe
Een ontmoet: geen vibe
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 09:52
Verwijderd
Ik heb mijn huidige vriend zelfs via het forum leren kennen. Na een hele hoop msn en smsen kwam hij naar mij. Je hebt natuurlijk altijd verwachtingen en de angst dat het tegen valt. In ons geval was dat niet zo, maar het lijkt me waarschijnlijker dat het wel zo is. En je moet wel 'zeker' (dat weet je natuurlijk nooit via het internet) weten dat degene te vertrouwen is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 10:19
Verwijderd
Been there, got laid.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:09
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-01-2005 @ 11:19 :
Been there, got laid.
Oud 21-01-2005, 13:13
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Slechte ervaring mee! Mijn Thaise internetvriendinnetje bleek het dus alleen voor het geld te doen. Ach ja, volgende keer beter.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 13:23
Mo6
Mo6 is offline
Ik heb al meerdere mensen van internet ontmoet:

1 gast die bij mij in de stad woonde ben ik een keer mee wezen poolen, want ik kende hem al heel lang via msn en had em nog nooit in het echt gesproken. hij woonde dichtbij, dus leek het ons wel gezellig om een keer gezellig te poolen!

en verder heb ik een website waarvoor ik op een beurs ben geweest en daar waren ook heel wat mensen die voor mijn site werkten en ik nog nooit gezien had. dat is ook wel leuk! en verder waren daar ook nog een aantal mensen die mij wel kenden van mijn site, maar die ik totaal niet kende... das wel heel vreemd

en ik heb laatst een keer met een meisje afgesproken die ik kende via msn. was erg gezellig!

dus al wel aardig wat mensen van internet ontmoet, is altijd leuk om mee te maken. ik ken ook wel wat mensen die via internet relaties hebben gekregen... vind ik altijd wel grappig om te horen, lijkt mij ook nog steeds wel een keer leuk!
Oud 21-01-2005, 13:31
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 21-01-2005 @ 14:13 :
Slechte ervaring mee! Mijn Thaise internetvriendinnetje bleek het dus alleen voor het geld te doen. Ach ja, volgende keer beter.
hoewel ik je andere topics ook al gelezen heb kan ik het toch niet laten het uit te gieren van het lachen op dit moment.
whiiihahahaha

Oud 21-01-2005, 13:45
blupp
blupp is offline
Citaat:
Bwhahahaha Ik vind jou echt een grappig ventje
Meisjes op dit forum>>>als je thais bent, of van een andere nationaliteit dat je 'ondergeschikt' bent als vrouw. Neem contact op met de heer Worm, vooral doen als je krap bij kas zit gegarandeerd een oplossing.
Btw; regenworm, reageer es op je eigen topic over die meid, lachen gieren brullen man.

Zoals ik al zei .......sneu

En nu om nog wat boeiends te posten..nouja, of het boeiend is ligt aan de mensen die het lezen Ik heb mijn vriendin ook via de chat leren kennen, we hebben toen iets van 2 jaar bijna elke dag gechat en ze was zo een beetje een van mijn beste vriendinnen, dus ik ken haar al aardig goed en ik wist dat áls we eens gingen afspreken het niet mis kan gaan qua vriendschappelijke band, of dat ze me opeens vastbindt en achter in de kofferbak propt
We zijn inmiddels al bijna 4 maanden samen en ik ben blij dat ik haar al zolang heb kunnen spreken, zo weet je wel wat je aan elkaar hebt.
Wel jammer dat die poll gesloten is, ik had graag de eerste ja gekozen.

Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 13:48.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:23
GetchaGood
GetchaGood is offline
Ik heb best wel veel mensen via internet ontmoet, bijna elke keer op het station of winkelcentrum afgesproken. ALTIJD DOEN!
Ik ben ook een keer meteen naar iemand thuis gegaan, eigenlijk helemaal niets voor mij, maar het klikte zo goed op msn en over de telefoon, en eigenlijk was er ook geen andere mogelijkheid vanwege de reistijd, dus ook maar meteen blijven slapen..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:26
blupp
blupp is offline
Citaat:
GetchaGood schreef op 21-01-2005 @ 15:23 :
Ik ben ook een keer meteen naar iemand thuis gegaan, eigenlijk helemaal niets voor mij, maar het klikte zo goed op msn en over de telefoon, en eigenlijk was er ook geen andere mogelijkheid vanwege de reistijd, dus ook maar meteen blijven slapen..
Zoiets zou ik dus nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 14:28
GetchaGood
GetchaGood is offline
Citaat:
blupp schreef op 21-01-2005 @ 15:26 :
Zoiets zou ik dus nooit doen.
Ik ook niet! Maar ik weet niet, een bepaald gevoel zei dat het wel goed was! En het scheelt ook dat het een meisje is, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:22
blupp
blupp is offline
Citaat:
GetchaGood schreef op 21-01-2005 @ 15:28 :
Ik ook niet! Maar ik weet niet, een bepaald gevoel zei dat het wel goed was! En het scheelt ook dat het een meisje is, vind ik.
Oow, ja dat scheelt vaak wel, maar toch zou ik dat ook niet snel doen. Maar als ik in jouw situatie had gezeten had ik misschien hetzelfde gedaan. Ligt aan die persoon natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 17:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
annemarte schreef op 19-01-2005 @ 12:26 :
hey ik had ff een vraagje,
ie heeft er wel eens iemand van het internet ontmoet?
waarom heb je gekozen diegene te ontmoeten en wat heb je gedaan ter voorbereiding.
is t wel verantwoord om zo iemand t ontmoeten.
ik ga misschien wel iemand ontmoeten dus ik zou graag advies willen. alvast bedankt
Ik, meerdere keren
't Leken me leuke mensen. Ter voorbereiding.. niet zoveel. Verschilde een beetje. Toen ik naar iemand in Noorwegen ging heb ik iets meer voorbereidend werkgedaan dan toen ik naar iemand in Utrecht ging.
Dat hangt van jou, die persoon en de situatie af.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Wat een verrassing!

Ik heb zelf een paar keer mensen via internet ontmoet. Inderdaad altijd op een openbare plek afspreken en jaaaa het kan vreselijk tegenvallen maar het kan ook heel leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:36
Mennuz
Mennuz is offline
Liefde via internet, nee
Als je elkaar via internet kent en dan een paar keer afspreekt en DAN verliefd word, dat kan WEL
Verliefd worden op regeltjes tekst is niet echt mja, realistisch
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:38
2004
2004 is offline
Ik denk niet dat een internetcontact zomaar alleen maar een paar regeltjes tekst is. Dat is een visie die niet uitgebreid genoeg is. Het is zeker wel mogelijk. Je moet iemand natuurlijk wel goed kennen voordat je besluit elkaar te ontmoeten. Dat lijkt me erg belangrijk.

Het voordeel van internet boven reallife-dating is dat uiterlijk (als je iig niet al te snel met foto's en/of cammen begint) geen rol speelt, en dat je puur op elkaars woorden aangewezen bent. Hierdoor kun je elkaar op een bepaalde manier erg goed leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 00:54
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ik geloof niet in internetliefdes. Een liefde kan er alleen maar komen als je diegene erna goed leert kennen. Alleen via msn ken je iemand niet écht.. Hoe lang je ook lult.
Oud 23-01-2005, 06:23
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 23-01-2005 @ 01:54 :
Ik geloof niet in internetliefdes. Een liefde kan er alleen maar komen als je diegene erna goed leert kennen. Alleen via msn ken je iemand niet écht.. Hoe lang je ook lult.
Waarop baseer je dat?
Oud 23-01-2005, 09:03
2004
2004 is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-01-2005 @ 07:23 :
Waarop baseer je dat?
Waarschijnlijk op een te kleine persoonlijke ervaring op het gebied
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 12:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
2004 schreef op 23-01-2005 @ 10:03 :
Waarschijnlijk op een te kleine persoonlijke ervaring op het gebied
Nah, zo heftig als jij het hebt ervaren, gebeurt bijna nooit hoor. Dat is niet normaal en dat zal je ook niet vaak overkomen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 00:51
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-01-2005 @ 07:23 :
Waarop baseer je dat?
Op ervaringen van mezelf, anderen. Maar goed als jij denkt dat het wel kan Ik denk alleen dat je elkaar anders kent dan dat je elkaar irl zou kennen. Dat betekent niet dat het niet kan: elkaar ontmoeten op msn en daar later een relatie mee krijgen. Maar ik denk niet dat je écht verliefd kunt zijn terwijl je alleen maar gechat hebt. Dat komt pas als je elkaar ontmoet, maar goed.. we verschillen van mening

Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 00:57.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 09:05
lso
lso is offline
Mijn vriend leren kennen op internet.. Ik was niet van plan af te spreken met hem.. Op een avond.. 21u zat ik met hem te chatten.. hij vroeg na een zoveelste keer.. 'spreken we af binnen een halfuurtje..?' Heel onzeker afgesproken.. een week later waren we samen.. dat is nu vier maanden terug

x
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Suusjuhh schreef op 24-01-2005 @ 01:51 :
Op ervaringen van mezelf, anderen. Maar goed als jij denkt dat het wel kan Ik denk alleen dat je elkaar anders kent dan dat je elkaar irl zou kennen. Dat betekent niet dat het niet kan: elkaar ontmoeten op msn en daar later een relatie mee krijgen. Maar ik denk niet dat je écht verliefd kunt zijn terwijl je alleen maar gechat hebt. Dat komt pas als je elkaar ontmoet, maar goed.. we verschillen van mening
Dat komt omdat je het nog niet hebt meegemaakt. Dat neemt niet weg dat het belachelijk klinkt natuurlijk, maar tegenhouden lukt toch niet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 10:03
2004
2004 is offline
Citaat:
grl schreef op 23-01-2005 @ 13:18 :
Nah, zo heftig als jij het hebt ervaren, gebeurt bijna nooit hoor. Dat is niet normaal en dat zal je ook niet vaak overkomen.
Maar het bewijst wel dat het kan. Tenzij je wilt aanvoeren dat het alleen bij sociaal redelijk geïsoleerde mensen kan gebeuren, en dat wil ik best geloven, maar dat is voor mij alleen een argument om te zeggen dat sociale isolatie ook veel openingen kan geven tot een dieper contact.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten