Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als daar gebrek is aan mannen kan ik wel een heeel leuk meisje vinden. En als het klikt, kunnen we ook trouwen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Of wordt gewoon homo das ook een optie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (mjah, op dat trouwen na dan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: In Kirgizie worden meisjes gewoon 'gekaapt' en kunnen het dan niet maken om nee te zeggen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zag trouwens van het voorjaar ook zo'n man op tv die ging een vrouw "halen" in sri lanka dacht ik en dan met nadruk halen echt zo triest. Die mensen vinden het niet raar maar slim dat zo'n meisje met zo'n rijke Nederlandse kansloze bouwvakker meegaat! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hihi wij quoten altijd elkaar! zou er een diepere betekenis achter zitten? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik woon in China en inderdaad als je wilt kun je hier elke week een ander meisje scoren. De meisjes in Shanghai bijvoorbeeld zijn modebewust, echt allemaal slank (toen ik laatst even terug was in nederland viel het mij op pas hoeveel dikke vrouwen daar eigenlijk wonen ![]() Verder is China spotgoedkoop dus ook affordable voor een bouwvakker als jij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf heb ik Chinese kennissen in Peking. Chinese meiden zijn per definitie ultrapreuts daar. Toen ze bij mij in Nederland waren, schrokken ze van alles wat in de verte ook maar op iets naakts leek. Velen hebben echt een lange relatie en zijn vaak al getrouwd voor hun 22e. Status en familie-eer zijn in een Chinees gezin enorm belangrijk. Chinese meisjes hangen daarom echt niet massaal de slet uit zoals jij suggereerde. Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 18:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien hebben alle mannen het te druk daar met straatvoetbal. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zeg dat als je wilt , je hier elke week een anders meisje kan krijgen. Dat betekent nog niet dat ik beweer dat elk Chinees meisje hier een slet is. Met name de Chinese studentes zijn behoorlijk seksueel actief en ze staan erg open voor westerse mannen. Ze hebben zich tot hun 18e/19e seksueel moeten inhouden (het is hier not done om een relatie te hebben als je nog op de middelbare school zit...de leraar zal een gesprek aanvragen met de betreffende ouders als zoiets voorkomt). In een stad als Shanghai waar 16 miljoen mensen wonen en je veilig kan zeggen 2 procent hiervan vrouwelijke studenten zijn dan weet je dat je een pool hebt van 32000. Laten we zeggen dat de helft hiervan inderdaad seksueel actief (16000) is en laten we zeggen dat de helft hiervan al een vriendje heeft dan heb je in totaal 8000 meisjes beschikbaar voor een handjevol Westerlingen..... elke week een ander meisje regelen is dan echt makkelijk te doen en genoeg vrienden van mij die elke week weer mooie verhalen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|