Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dus bedankt dat je me zielg vind zonder me te kennen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk dat jongeren die zelf geen piercing/tattoo hebben, ook niet snel met iemand zullen thuiskomen die helemaal onder zit... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bovendien ben je ook absoluut niet het type dat ik voor ogen had (=16jarig breezerdoosje met vlinder in dr lies). Dus no offence. |
![]() |
||
Citaat:
(Ik vind 't dope iig, tunnels.)
||
Citaat:
![]() Maar het hele 'de meest pijnlijke piercing' schrikt mij een beetje af moet ik zeggen ![]() ![]() ![]() En tunnels vind ik cool ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Sommige mensen (zoals ik) nemen een vlindertje omdat het voor hun een bepaalde betekenis heeft en/of omdat ze het mooi vinden. Die hoeven niet meteen hun hele lichaam vol.
||
Citaat:
Ik weet het niet, hoor. Misschien doet het bij jou wel geen pijn, misschien kun je een verdoving krijgen - al denk ik niet, maar goed ![]() Als je 'm laat zetten ben je wel een van de weinigen, omdat bijna niemand het durft ![]() En wat je oren betreft - niet vragen, gewoon doen. @ Kiss Pookie: Ee. Serieus. Wat is het? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Piercings kunnen heel leuk zijn als ze leuk gedragen worden en dat door de juiste mensen!. Hetzelfde geldt voor tattoo's, maar daar heb je ook wel extreem ordinaire tattoo's in ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Edit: daarbij snap ik ook niet waarom mensen altijd maar alles met een 'betekenis' moeten laten zetten. Als iets er toch gewoon stoer uitziet? Een piercing laat je ook niet zetten omdat 'ie een betekenis heeft, en die laat ook mooi een littekentje achter, wat er nog lelijker uitziet dan een tattoo waar je uiteindelijk misschien spijt van hebt. Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 09:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb mijn tunnels weer kleiner gemaakt, ik vond mijn grotere (8mm) toch niet zo mooi, daarbij werk ik af en toe als gastvrouwe in n heel chique hotel en dan vind ik het niet zo gepast. Heb ze nu weer 4mm, best subtiel zo, heeft wel wat.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
zelf zou ik wel graag een tattoo willen hebben maar wel over een tijdje. en echt ordinair is het niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|