Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2001, 18:48
*Floortje*
*Floortje* is offline
Want ik ga vrijdag auditie doen voor de musical bij ons op school. Ben al door de eerste ronde heengekomen, maar toen zong ik een duet met iemand (betekent zenuwen delen met z'n tweeën). Nu moet ik alleen en voel ik de bibbers alweer hevig opkomen (en als ik daar dan sta, ben ik bang dat m'n stem helemaal wegvalt tot een miezerig bibberend klankenstroompje). Verder heb ik geen podiumvrees ofzo, maar audities....
Heeft iemand tips om dit beter te laten gaan?
Oud 30-08-2001, 20:36
*Floortje*
*Floortje* is offline
Ik heb iets! Ik schrijf het maar gewoon op voor als andere mensen er misschien iets aan hebben (moet zelf ook nog ontdekken of het werkt, maar goed):

Verzin iets veel engers dat je ná de auditie moet doen. Ik heb mezelf bijvoorbeeld voorgenomen die Hele Leuke Jongen toch maar eens te gaan bellen. Dan ben ik daar veel zenuwachtiger voor dan de auditie!
Oud 04-09-2001, 18:56
*Floortje*
*Floortje* is offline
Het heeft gewerkt! Ik ben aangenomen! Jeey!
Oud 04-09-2001, 19:39
Tampert
Tampert is offline
Gefeliciteerd! (hehe... Eerste reactie van een ander). Maareh... als iemand anders tips heeft. Kan altijd nog van pas komen...
Oud 06-09-2001, 15:41
Verwijderd
Wees jezelf en overtuig je zelf ervan dat je geknipt bent voor die rol. dan zit het gevoel erin.Dan zorg je dat je helemaal voorbereid bent. bereid je goed voor. Wees zeker van jezelf en doe je niet anders voor dan je bent. als je dan eenmaal op het podium staat (of in het zaaltje) en dan STA je er gewoon zo van niemand kan om mij heen. en let ff allemaal op want hier ben IK , daar gaat het dan namelijk om...
Oud 29-09-2001, 16:52
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Tampert schreef:
Gefeliciteerd! (hehe... Eerste reactie van een ander). Maareh... als iemand anders tips heeft. Kan altijd nog van pas komen...

Ja, ik weet het. Ik reageer gewoon op mezelf... Maar dankje!

Oud 29-09-2001, 16:53
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Acey schreef:
Wees jezelf en overtuig je zelf ervan dat je geknipt bent voor die rol. dan zit het gevoel erin.Dan zorg je dat je helemaal voorbereid bent. bereid je goed voor. Wees zeker van jezelf en doe je niet anders voor dan je bent. als je dan eenmaal op het podium staat (of in het zaaltje) en dan STA je er gewoon zo van niemand kan om mij heen. en let ff allemaal op want hier ben IK , daar gaat het dan namelijk om...
Dankje, ik zal het onthouden voor een volgende keer!

Oud 03-12-2001, 19:28
katrientjuh
katrientjuh is offline
je bent bent gewoon bang dat je bang gaat zijn en daardoor een afgang gaat maken,dusie bang zijn,het ergste dat er kan gebeuren is dat je een afgang maakt en dat vergeten de mensen toch na een minuut.dus don't worry be happy
Oud 09-12-2001, 12:08
Xantia
Xantia is offline
Ik ben voorlopig al door elke auditie geraakt die ik heb gedaan. Kheb een stuk moeten afbellen omdat ik geen tijd had voor 3 tegelijk!
En eigenlijk heb ik toch niet zoveel zelfvertrouwen. Maar ik kan me kei-kalm houden!
Mijn tips dus: Blijf heel kalm, denk dat je gewoon je gaat amuseren 't is geen auditie!, Blijf jezelf!!! en als je humoristisch bent aangelegd, GEBRUIK dat dan, dan nemen ze je zo aan, SUCCES!!!! ;-)
Oud 09-12-2001, 12:54
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Xantia schreef:
Ik ben voorlopig al door elke auditie geraakt die ik heb gedaan. Kheb een stuk moeten afbellen omdat ik geen tijd had voor 3 tegelijk!
En eigenlijk heb ik toch niet zoveel zelfvertrouwen. Maar ik kan me kei-kalm houden!
Mijn tips dus: Blijf heel kalm, denk dat je gewoon je gaat amuseren 't is geen auditie!, Blijf jezelf!!! en als je humoristisch bent aangelegd, GEBRUIK dat dan, dan nemen ze je zo aan, SUCCES!!!! ;-)

Haha, ik zal er aan denken!
"Ik ga me gewoon amuseren, gewoon amuseren..!"

Regels voor berichten