Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet niet ik vind het heel irritant als er weer een "bekende" doos die een keer op tv is geweest door het beeld loopt en zich helemaal te wauzz voelt omdat ze een celeb is..
viswijf.. kijk maar in het engelse woorden boek voor celeberty = bekend persoon
|
![]() |
viswijffie trek het je niet aan, een celeb is iemand die belangrijk is in de nederlandse showbiz, en over het algemeen gesproken vind ik dat de bedenker van deze stelling gelijk heeft... het gaat te snel in nederland, laten we niet vergeten dat een echte celeb er van het begin af aan alles voor heeft moeten doen om zover te komen dan hij/zij nu werkelijk is.... enige uitzonderingen daargelaten... maar iets als big brother kun je geen celebs noemen, dat is zoiets belachelijks, je laat 24/7 naar je kijken alsof je een f*cking aap ben en dan word je weggestemd en ben je zielig maar krijg je wel interviews, betaalde interviews en daar gaat het uiteindelijk om bij deze mensen.. de roem, niet omdat het ze het zo leuk vinden om in een almeerse klere zooi te worden opgesloten en kijken wie het spelletje goed kan spelen arm/rijk... dat zijn gewoon stakker met een hoofdletter S Stakkers dus....
maar ja dit is slechts mijn mening, laat ook eens horen wat jullie ervan denken ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja het is inderdaad zo dat mensen zich snel bekend voelen. Daarom stelt het ook geen ene flikker meer voor om bekend te zijn. Maar goed, ik erger me er verder niet aan. Ze doen maar. Zo werkt dat wereldje gewoon. Degenen die echt talent hebben of iets nuttigs brengen pik je er toch wel uit. |
|
|