Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De standaard 4-pins-kabels uit de voeding, maakt het daarbij uit of je de plug in het midden of die aan het einde gebruikt? Ik geloof dat de jumpers al goed stonden... Bovendien snapte ik de functie van een paar niet zo uit de handleiding. Ook de aansluiting van de LEDjes was raar... Het kabeltje van de power LED was 3 pins breed, terwijl er maar 2 pins op het mobo voor wearen. Die heb ik dus niet aangesloten. Verder Had ik maar liefst 3 kabeltjes waar HDD LED op staat, daarvan heb ik er één aangesloten op de plek waar dat moest, de andere 2 liggen los... Antec SLK1650. *Gaat verder double-double-double-checken*
||
Citaat:
- uhmm cpu fan aangesloten? - videokaart even aandrukken - geheugen in een andere bank proberen - zogenoemde p4 plug aangesloten? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dualchannel instaleren , gewoon allebij in de zelfde kleur geheugenbank douwen..... meestal 1-3 2-4 |
![]() |
||
Citaat:
Als er iets defect was, bijv. door statische elektriciteit, hoe zou ik dat dan merken? Zou het dat kunnen zijn (please no)?
||
Citaat:
||
Citaat:
geloof wel dat winkel heeft getest . Not sure though. Het duurde de volle 2 weken voordat de videokaart er was , terwijl de rest er binnen 2 dagen was. Hij heeft een VGA uitgang, maar ook een andere, naam ff kwijt, met een adapter naar VGA. Maar beide doen het niet. Ik heb geen aparte voedingskabel op mijn videokaart zitten... *gaat even zoeken of dat moet bij 9600XT*
|
![]() |
||
Citaat:
Heb geen andere videokaart. Even samenvatten : Voeding moederbord (20pins en 4pins) : OK Jumpers:OK Processor fan, case fan : OK Beeld:X LEDS : X (aansluiten past niet?) Niet-verbonden kabels: -Power LED -HDD LED (2 v.d. 3)- -Nog een losse kabel uit de voeding. Er gaat 1 rood draadje, 2 oranje en 3 zwarte naartoe. De connector heeft 2x6 gaatjes, de ene rij grotere gaatjes dan de andere ![]() Mijn DVD-brander, mijn enige IDE-device, is master op IDE 1. Dat is toch goed?
||
Oh boy. Dimm 2 eruit. Trying again...
Trouwens, enig idee wat die ene kabel is? Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oeh, ik zal nog eens een aandachtig luisterrapport geven.,
Verder weet ik dus niet waar de volgende kabel voor dient: ![]() http://www.wst.com.tw/cgi-bin/product.pl?L=E&ID=101&T=h
|
Verwijderd
|
Heb ik hier ook loshangen zie ik
![]() Maar volgens mij is dat idd een SATA power cable. (En als ik het goed heb kun je sata schijven met deze en met 'oude' power cables aansluiten, toch?) Maargoed, om even iets kort te sluiten: Dat zou hoe dan ook niet van belang moeten zijn, zonder HD hoort een pc wel te booten tot op een bepaald niveau. |
![]() |
|
Nu gebruik dezelfde monitor aan mijn oude pc. Doet het prima.
Ik hoor de Haarddisk bij het opstarten. Hoor nu geen piepje meer, though. Enne, wat is dan de kabel die van de voeding komt, waar op de plug "Crimping SATA" staat en die nu in mijn HD zit en past? ![]() Ga het DIMMetje even in slot drie proberen...
||
Citaat:
VGA-kabel op nieuwe pc heb ik 2 opties : VGA-uitgang van Radeon, of de andere DVI-uitgang met DVI-VGA adapter. Beide geven niks. Trouwens, dit is misschien belangrijk... als ik de VGA-kabel eruit haal bij deze, gaat mijn beeldscherm naar "No Signal". Dan stop ik hem in mijn nieuwe pc, en dan wordt het scherm zwart, en het ledje gaat langzaam knipperen (=standby , dacht ik).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ritueel verbranden dan. Maar suck0rz. Ik ga pitten, succes d'r mee verder. |
![]() |
|
Welterusten en bedankt voor de hulp.
Het is opgelost! Toen ik voor de 20e keer het RAM aan het verwisselen was, zag ik dat het niet zoals ik besteld had twee identieke reepjes te zijn. Het bleek een reepje van TWINMOS , met CL2 te zijn, en eentje van MTEC met CL2.5 Toen ik alleen het MTEC DIMMetje erin zette, bootte hij, eindelijk! (opluchting)
|
![]() |
|
|