Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dagboek: maar met de hulp van de anderen het was vrij eenvoudig om op het getal zes (en dus niet te hoog) uit te komen. Victoria wilde weinig minuten |
![]() |
||
Citaat:
Overigens heb ik het idee dat dit een soort Baantjer om 20.45 uur is: de persoon die het meest verdacht is, is het niet. Het is namelijk veel te vroeg om nu al duidelijke hints te geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
even een vraagje, weet Angela ook niet wie de mol is?? ![]() dit stond er namelijk in het dagboek van de mol.. Ik wilde bijna Angela erop aanspreken, totdat ik net op tijd bedacht dat zij ook niet weet wie de mol is.
||
Citaat:
![]() of wil iemand anders voor mij weer de hint hier neerzetten?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze heeft namelijk wèl tassen van isabelle en yvonne gepakt, omdat die ook nog 2 tassen hadden. ze had die van victoria niet gezien, dat zei ze later in de filmpje ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan onderaan, schiffers fm hint. |
![]() |
||
Citaat:
Ik verdenk toch Roeland en Isabelle geen idee waarom .
Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 10:23. |
![]() |
|
op het forum van www.wieisdemol.nl hebben ze een theorie over dat liedje. Aangezien 'a mole diggin in a hole' in de oorspronkelijke versie niet twee keer achter elkaar is, denkt men dat het betrekking heeft op Sander die twee keer aan het graafspel mocht meedoen. Ook zou als je het vertraagd afspeelt, een wijsje van de top40 te horen zijn. En sander presenteert op radio 2 iets van de 40 leukste ofzo. En hij heeft ook een programma: 'de heer zij met U ' en daar zou dat U2 weer op slaan.
Ja het krioelt daar van de theorieen en eerlijk gezegd kan ik me hierin wel een beetje vinden. Sander is iig gestegen op mijn lijstje.
||
Citaat:
Hij begon met die tonnen te schreeuwen dat er een mol rondliep en dat ze toch echt moesten stoppen, want anders zou het geld opraken. Verder ging ie heel makkelijk mee de grot in terwijl hij het niet durfde, terwijl je anders dat toch meer uit zou buiten. En ook zou hij nooit in zo'n dagboek zetten: als bekende nederlander... terwijl de gewone man... Ik denk niet dat hij zichzelf als bekende nederlander ziet en dat hij zich wél als gewone man ziet. Dus het lijkt me ook stug als dat van hem zou komen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hmmm George was ook zo fanatiek en bleek ook de mol te zijn.
||
Citaat:
Als sander ook een ander rol zou spelen zou dat als 'bekende nederlander' misschien wel op vallen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
De Kantine |
Om in een homosaaina te mogen moet je een schroevensaaier in je pik #1279 Verwijderd | 500 | 15-01-2011 13:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2006 Goede Fee | 500 | 14-04-2006 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 |