Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2005, 22:28
Verwijderd
Damn ik had allerlei heerlijke complot theoriën bedacht, maar doordat me moeder weer zat te mahyongen, heb ik niks van me af kunnen typen en ben ik de helft kwijt .
Volgende keer houd ik er ook een boekje bij .

Hier ff snel lijstje hoe ik er op het moment over denk:

Lottie
Stijger van de week, voor mijn gevoel.
Weet alleen niet meer door welke specifieke actie(s) het komt.
Ze heeft sowieso een verdacht gezicht die ogen, neus, mond alles.

Roeland
Roeland speelt volgens mij wel een heel eigen spelletje maar niet dat van de mol

Yvon Jaspers
Krijg er echt totaal geen hoogte van, maar heb niet echt het idee dat ze de mol is ofzo maarja die zijn juist het gevaarlijks

Sander
Speelt ook zijn eigen spel, de Mol moet echt oppassen voor hem want hij kent de kneepjes van het vak. Hij heeft er volgens mij ook echt plezier in . Ik blijf em wel scherp in de gaten houden maar denk niet dat hij de Mol is

Victoria
Gedraagt zich wel beetje wazig en ik las net allerlei rare hints over haar hierboven. In de serie vind ik haar af en toe ook beetje te.
Zoals ze af en toe met de camera speelt. Denk niet dat ze de Mol is maar hoop niet dat ze weg gaat want tis wel een mokkeltje
Maar aan de andere kant had ze blijkbaar ook tegen Gijs verteld dat de frisbees van ijzer waren en aangezien Gijs geen reden had omdat dat zelf te verzinnen...

Marc-Marie
Heel moeilijk in te schatten of hij nou een mol actie maakt of dat het gewoon een Marc-Marie actie is, wat in feiten niet veel verschilt.
In het voorstukje voor volgende afl. zag ik ook al iets raars over hem. Maar zal daar niet te veel over uitwijden want sommige willen geen spoilers (Of heb ik nu al teveel gezegd)

Yvonne (v/d Hurk)
Net als die andere Yvon, kan ik weinig hoogte van der krijgen, heb haar maar ook als 3de op me poule lijst gezet voor de zekerheid.
Ze is wel redelijk afwezig/stil voor iemand die een toneel achtergrond heeft.

Isabelle
Nog steeds een van de hoofdverdachten. Vind haar gewoon beetje verdacht rondlopen ook, kweenie kan me vinger er niet op leggen maar ik vertrouw het allemaal niet
Advertentie
Oud 21-01-2005, 22:54
Balance
Balance is offline
Ik heb heel dat dagboek van de mol uitgepluisd/plozen:
  • De vlucht met de helikopter was fantastisch: Sander leek de vlucht niet heel bijzonder te vinden.
  • Ok, als “bekende Nederlander” maak je soms dingen mee die voor de gewone man redelijk onbereikbaar zijn: Jim spotte over die term en zou dit niet zeggen, denk ik. Sander, Yvonne en Lottie zijn volgens mij ook geen mensen die zichzelf hiertoe zouden rekenen.
  • Op het strand werd ik zelfs een beetje overdonderd: Victoria en Marc-Marie schreeuwden het hardst, dus die zouden dit niet gezegd hebben, lijkt me.
  • Die 9000 euro reduceren tot 1750 was dus niet zo moeilijk Lottie, Yvonne, Roeland en Marc-Marie wilden dure tonnen en/of doorspelen en het geld opmaken. Sander wilde dat niet.
  • En de nacht op het strand was hartstikke leuk: roeland en yvon hadden slecht geslapen en zouden het dus minder leuk kunnen vinden.
  • Behalve dan dat sommigen in groepjes over mij gingen zitten roddelen: in een groepje zaten Isabelle, Victoria, Sander en Roeland. Of er meer groepjes waren weet ik uiteraard niet. Die vier roddelden over Marc-Marie, Yvon en Yvonne.
  • met de hulp van de anderen het was vrij eenvoudig om op het getal zes (en dus niet te hoog) uit te komen: Yvonne zegt dat ze een hoog getal wilde.
  • En als ik zelf ‘zogenaamd’ niet had gedurfd: De aanhalingstekens impliceren dat het níet zogenaamd zou zijn als hij/zij niet had gedurfd en dat de mol het dus eigenlijk echt niet zo durfde: Isabelle, Sander en Jim vonden het niet fijn. Yvon leek het ook niet geweldig te vinden.
Oud 21-01-2005, 23:18
Freshh~
Freshh~ is offline
he was dat sander nou, die in de aflevering zei alsof hij met 9 mollen op stap was?
want in het dagboek van de mol staat: " Ik dacht even dat ik door iedereen in de maling werd genomen en met negen mollen op stap was!"
Volgens mij was er iemand die zoiets zei of niet?
Oud 21-01-2005, 23:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 22-01-2005 @ 00:18 :
he was dat sander nou, die in de aflevering zei alsof hij met 9 mollen op stap was?
want in het dagboek van de mol staat: " Ik dacht even dat ik door iedereen in de maling werd genomen en met negen mollen op stap was!"
Volgens mij was er iemand die zoiets zei of niet?
Er was volgens mij idd wel iemand die dat zei, maar het lijkt me bijzonder dom als de regisseur dan besluit om dat stukje ook uit te zenden terwijl het zo duidelijk in het dagboek staat. Dus áls dat stukje al is uitgezonden, dan denk ik niet dat die persoon ook de mol is.
Oud 22-01-2005, 00:27
Briseïs
Briseïs is offline
Gaat de enige waarvan ik zeker wist dat ie níet de mol is eruit
Oud 22-01-2005, 07:48
Anneee
Anneee is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 00:24 :
Er was volgens mij idd wel iemand die dat zei, maar het lijkt me bijzonder dom als de regisseur dan besluit om dat stukje ook uit te zenden terwijl het zo duidelijk in het dagboek staat. Dus áls dat stukje al is uitgezonden, dan denk ik niet dat die persoon ook de mol is.
Dat zei Jim.
Oud 22-01-2005, 11:29
Verwijderd
Leuke aflevering.
Sander is echt leuk, hij gaat zó op in het spel Maar ik denk dus niet dat hij de mol is.
Yvon ook niet.
Victoria zou het wel kunnen zijn, al liggen al die hints er wel te dik bovenop.
Nouja, ik weet het niet. Is nu ook moeilijk te zeggen, want van sommige mensen weet je bijna niks. En sommige zijn juist heel aanwezig.
Oud 22-01-2005, 11:39
Verwijderd
Maar misschien is victoria onbewust verdacht, omdat ze ook vals is in GTST.
Oud 22-01-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Moniek! schreef op 22-01-2005 @ 12:39 :
Maar misschien is victoria onbewust verdacht, omdat ze ook vals is in GTST.
Alhoewel

Dagboek: maar met de hulp van de anderen het was vrij eenvoudig om op het getal zes (en dus niet te hoog) uit te komen.

Victoria wilde weinig minuten
Oud 22-01-2005, 12:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 22-01-2005 @ 12:42 :
Alhoewel

Dagboek: maar met de hulp van de anderen het was vrij eenvoudig om op het getal zes (en dus niet te hoog) uit te komen.

Victoria wilde weinig minuten
nee victoria zei dat anderen weinig minuten wilden. Over wat ze zelf vond werd niks gezegd, maar ik kreeg het idee (door de manier waarop ze het zei) dat ze juist veel minuten wilde.

Overigens heb ik het idee dat dit een soort Baantjer om 20.45 uur is: de persoon die het meest verdacht is, is het niet. Het is namelijk veel te vroeg om nu al duidelijke hints te geven.
Oud 22-01-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-01-2005 @ 13:12 :
nee victoria zei dat anderen weinig minuten wilden. Over wat ze zelf vond werd niks gezegd, maar ik kreeg het idee (door de manier waarop ze het zei) dat ze juist veel minuten wilde.

Overigens heb ik het idee dat dit een soort Baantjer om 20.45 uur is: de persoon die het meest verdacht is, is het niet. Het is namelijk veel te vroeg om nu al duidelijke hints te geven.
Oja. Je hebt gelijk.
Oud 23-01-2005, 12:10
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 17-01-2005 @ 18:41 :

Hebben twee van deze kandidaten ooit al eens met elkaar samengewerkt of heeft Angela eens met iemand samengewerkt en komt ze die nu weer tegen?
Zoiets dacht ik in deze 'hint' te vinden.
Angela kent alle deelmemers persoonlijk..dat las ik ergens op de site..
even een vraagje, weet Angela ook niet wie de mol is??
dit stond er namelijk in het dagboek van de mol..
Ik wilde bijna Angela erop aanspreken, totdat ik net op tijd bedacht dat zij ook niet weet wie de mol is.
Oud 23-01-2005, 12:29
Balance
Balance is offline
Ze weet het dit jaar ook niet nee.

En er waren er volgens mij 2 die ze niet kende. De rest idd wel.
Oud 23-01-2005, 14:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 17-01-2005 @ 18:35 :
De hint van Schiffers.fm was: De amerikanen die nooit afscheid nemen.
waar kan je die hints vinden, want ik zie hem echt niet
of wil iemand anders voor mij weer de hint hier neerzetten?
Oud 23-01-2005, 14:35
Ketjing
Ketjing is offline
vorig jaar zaten er maar weinig echte hints in kan ik me nog herinneren en de hints die er waren waren erg ver gezocht imo.

Wat me wel opviel bij de tonnen was dat er Victoria bier in zat , een hint of gewoon puur toeval.
Oud 23-01-2005, 14:40
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 17-01-2005 @ 18:35 :
De hint van Schiffers.fm was: De amerikanen die nooit afscheid nemen.
Kan in verre zin ook slaan op Jim. Zn pa zong ooit Meneer de President, nummer over de Amerikanen in oorlog. Aangezien dit nu ook weer erg actueel is nemen ze in dit verband nooit afscheid.
Oud 23-01-2005, 15:12
Goede Fee
Goede Fee is offline
Mijn lijstje na deze aflevering.

Lottie: Ik vind Lottie steeds verdachter worden, ze wilde naar mijn mening iets te snel de vaten open maken. Normaal gesproken bemoeit ze zich niet echt met zulke beslissingen, maar deze keer stond ze best op de voorgrond.

Yvonne: Kan ik moeilijk hoogte van krijgen, komt waarschijnlijk ook omdat ze erg weinig in beeld wordt gebracht.

Sander: Sander is het niet. Die jongen is allang blij dat hij als 'bekende' Nederlander een keertje mee mag doen aan de Mol. Iedere keer zie je zijn oogjes twinkelen als ze weer een opdracht moeten doen.

Roeland: Hij speelt net zoals Sander zijn eigen spelletje, na de eerste aflevering schreef ik hem af, maar nu vind ik hem een beetje verdachter worden.

Isabelle: Kan ik ook moeilijk hoogte van krijgen, sommige mensen worden (expres?) minder in beeld gebracht lijkt het wel.

Victoria: Het gesukkel met de metaaldetector, maar ik weet niet of ze de Mol is. Ze roept wat mij betreft iets te vaak dat ze het niet zou kunnen zijn omdat ze teveel opvalt.

Yvon: Zij is lekker enthousiast, een beetje gemaakt enthousiast. Daardoor kán ze de boel misschien wel heel erg makkelijk manipuleren.

Jim: Mwoah. Jim is vooral heel erg vaag. Ik vond zijn opmerking over de rugzakken in het ravijn kieperen wel erg .

Marc-Marie: Daar ben ik vrij stellig in, ook weer na deze aflevering ('It's me! Marc-Marie' ), Marc-Marie is NIET de Mol.

Ik ga voorlopig even voor Lottie.

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 15:16.
Oud 23-01-2005, 19:47
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 23-01-2005 @ 16:12 :
('It's me! Marc-Marie' )
Oud 23-01-2005, 21:07
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 23-01-2005 @ 16:12 :
('It's me! Marc-Marie'
jah he
Oud 24-01-2005, 08:21
Anne
Anne is offline
Ik verdenk Yvon Jaspers. Al vanaf de 1e aflevering. Weet eigenlijk nog niet eens precies waarom, zeker omdat ik veel hints gevonden heb die naar Victoria wijzen... die liggen er te dik bovenop denk ik. Toen ze de grot in moesten, waren Lottie en Yvon op een gegeven moment de weg een beetje kwijt en Yvon nam niet één van de twee tassen van Victoria mee die er nog lagen. Nou ja, beetje vaag, maar ik ga dus voor Yvon.
Oud 24-01-2005, 08:30
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Anne schreef op 24-01-2005 @ 09:21 :
Ik verdenk Yvon Jaspers. Al vanaf de 1e aflevering. Weet eigenlijk nog niet eens precies waarom, zeker omdat ik veel hints gevonden heb die naar Victoria wijzen... die liggen er te dik bovenop denk ik. Toen ze de grot in moesten, waren Lottie en Yvon op een gegeven moment de weg een beetje kwijt en Yvon nam niet één van de twee tassen van Victoria mee die er nog lagen. Nou ja, beetje vaag, maar ik ga dus voor Yvon.
ja maar yvon was de enige die nadacht bij de tassen, dat niet iedereen de tassen zou krijgen.
Ze heeft namelijk wèl tassen van isabelle en yvonne gepakt, omdat die ook nog 2 tassen hadden.
ze had die van victoria niet gezien, dat zei ze later in de filmpje ook.
Oud 24-01-2005, 08:36
geen punt.
geen punt. is offline
In het filmpje spreekt de mol natuurlijk juist níet de waarheid he... Maargoed, Yvon is voor mij sowieso de minst verdachte. Zij is echt veel te naief en zit helemaal in haar eigen spel.
Oud 24-01-2005, 09:03
Flavour twelve™
Flavour twelve™ is offline
Wat ik denk is dat de mol bij het getal zes, juist een zo laag mogelijk getal wilde hebben. Hij wist al dat ze moesten overpakken en zou daar dus al rekening mee hebben gehouden.
Wat ik daar heel verdacht vond, was dat Victoria en Yvonne heel duidelijk als eerst klaar waren. Eigenlijk maakt hen dat juist alleen maar niet verdacht, want de mol zou natuurlijk niet zo overduidelijk als eerst alles ingepakt hebben. De enige twee die duidelijk een systeem hebben met het inpakken zijn lottie en victoria. En als de nog 10 seconden hebben doet lottie nog even alsof ze heel gehaast is een flesje water in haar tas alsof ze maar net genoeg tijd heeft.
Ten twee, denk ik dat bij het tassen pakken de mol als een van de laatste is gegaan, maar niet als laatste. Het enige dat hij daarmee kon bereiken was dat hij er voor kon zorgen welke mensen geen tweede tas hadden. Daarnaast zou hij misschien nog een beetje kunnen sturen als er nog een tas van hem lag door bepaalde tassen weg te nemen, dat de kans aannemelijker was dat zijn beide tassen zouden worden meegenomen. Wat daar natuurlijk opviel is dat lottie twee tassen van marc-marie meenam en als een van de laatste ging. Dus dat past in mijn theorie.
Lottie is in mijn ogen op dit moment de geschiktste kandidaat als mol.
Oud 24-01-2005, 10:55
geen punt.
geen punt. is offline
Jamaar de mol moet alleen het geld zien af te nemen, dus het zal de mol roesten hoeveel bagage iedereen heeft.

Sander had trouwens één tas die half leeg was. Hij wist dus duidelijk niet dat hij misschien zijn volle tas kon verliezen met het spel.
Oud 24-01-2005, 11:24
Anne
Anne is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 24-01-2005 @ 11:55 :
Jamaar de mol moet alleen het geld zien af te nemen, dus het zal de mol roesten hoeveel bagage iedereen heeft.
Nou, volgens mij is de mol ook echt wel bezig met het hele spel te saboteren, dus dan is het juist leuk om iemand minder bagage te laten hebben. Lijkt mij.
Oud 24-01-2005, 15:08
Flavour twelve™
Citaat:
geen punt. schreef op 24-01-2005 @ 11:55 :
Hoe moeier de mensen zijn en hoe ongemakkelijker ze het hebben, hoe makkelijker de mol kan saboteren. Maar wat vooral belangrijk is voor de mol, is dat hij wel al zijn spullen heeft. Dus dat is ook de hoofdgedachte achter mijn theorie. Een het tweede deel paste mooi bij mijn verdenking van lottie.
Oud 24-01-2005, 16:47
Rosalien
Rosalien is offline
weet iemand wat de muzikale aanwijzing was? want dat wordt toch altijd op de maandag uitgezonden..?
Oud 24-01-2005, 17:07
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Flavour twelve™ schreef op 24-01-2005 @ 16:08 :
Hoe moeier de mensen zijn en hoe ongemakkelijker ze het hebben, hoe makkelijker de mol kan saboteren. Maar wat vooral belangrijk is voor de mol, is dat hij wel al zijn spullen heeft. Dus dat is ook de hoofdgedachte achter mijn theorie. Een het tweede deel paste mooi bij mijn verdenking van lottie.
ja idd, dat met die tassen vind ik ook een manier van saboteren..
Oud 24-01-2005, 17:21
Ketjing
Ketjing is offline
mja het zou apart zijn dat de mol als laatste uit de grot zou komen, dan zou er theoretisch een kans bestaan dat de mol helemaal geen spullen meer zou hebben.
Oud 24-01-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Rosalien schreef op 24-01-2005 @ 17:47 :
weet iemand wat de muzikale aanwijzing was? want dat wordt toch altijd op de maandag uitgezonden..?
gewoon naar de site, www.wieisdemol.nl

en dan onderaan, schiffers fm hint.
Oud 25-01-2005, 08:18
geen punt.
geen punt. is offline
Heeft er iemand wat van de hint begrepen?
Oud 25-01-2005, 08:58
angel4
angel4 is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 25-01-2005 @ 09:18 :
Heeft er iemand wat van de hint begrepen?
nee niet echt. A Mol diging in a hole" van U2 is het liedje

Ik verdenk toch Roeland en Isabelle geen idee waarom .

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 10:23.
Oud 25-01-2005, 10:30
Freshh~
Freshh~ is offline
je had toch ook een nummer van u2 dat "bullet in the blue sky " heet?
dat met diggin in a hole heb je eigenlijk niks aan, ik bedoel iedereen is in die grot geweest
Oud 25-01-2005, 10:39
Balance
Balance is offline
Vorige keer waren er toch 2 hints?
Dat liedje en de tekst 'de amerikanen die geen afscheid konden nemen' ofzo?

Wat is nu de 2e hint naast het liedje?
Oud 25-01-2005, 11:56
Flavour twelve™
op het forum van www.wieisdemol.nl hebben ze een theorie over dat liedje. Aangezien 'a mole diggin in a hole' in de oorspronkelijke versie niet twee keer achter elkaar is, denkt men dat het betrekking heeft op Sander die twee keer aan het graafspel mocht meedoen. Ook zou als je het vertraagd afspeelt, een wijsje van de top40 te horen zijn. En sander presenteert op radio 2 iets van de 40 leukste ofzo. En hij heeft ook een programma: 'de heer zij met U ' en daar zou dat U2 weer op slaan.
Ja het krioelt daar van de theorieen en eerlijk gezegd kan ik me hierin wel een beetje vinden. Sander is iig gestegen op mijn lijstje.
Oud 25-01-2005, 12:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Flavour twelve™ schreef op 25-01-2005 @ 12:56 :
op het forum van www.wieisdemol.nl hebben ze een theorie over dat liedje. Aangezien 'a mole diggin in a hole' in de oorspronkelijke versie niet twee keer achter elkaar is, denkt men dat het betrekking heeft op Sander die twee keer aan het graafspel mocht meedoen. Ook zou als je het vertraagd afspeelt, een wijsje van de top40 te horen zijn. En sander presenteert op radio 2 iets van de 40 leukste ofzo. En hij heeft ook een programma: 'de heer zij met U ' en daar zou dat U2 weer op slaan.
Ja het krioelt daar van de theorieen en eerlijk gezegd kan ik me hierin wel een beetje vinden. Sander is iig gestegen op mijn lijstje.
Damn, Sander stond echt onderaan op mijn lijstje.

Hij begon met die tonnen te schreeuwen dat er een mol rondliep en dat ze toch echt moesten stoppen, want anders zou het geld opraken. Verder ging ie heel makkelijk mee de grot in terwijl hij het niet durfde, terwijl je anders dat toch meer uit zou buiten.
En ook zou hij nooit in zo'n dagboek zetten: als bekende nederlander... terwijl de gewone man...
Ik denk niet dat hij zichzelf als bekende nederlander ziet en dat hij zich wél als gewone man ziet. Dus het lijkt me ook stug als dat van hem zou komen.
Oud 25-01-2005, 13:12
Ketjing
Ketjing is offline
A mole digging in a hole van U2 komt uit het nummer Elevation. Met de Elevation tour stond U2 in het Gelredome in Arnhem. En van de kandidaten heeft volgens mij maar 1 iemand een link met Arnhem en dat is Roeland, die heeft er gestudeerd

Of ga ik nu wel erg diep denken
Oud 25-01-2005, 13:18
geen punt.
geen punt. is offline
Ze zullen vast ook wel eens in Utrecht of Amsterdam hebben gestaan. (daar komen vast ook kandidaten vandaan)

Edit: voor mij was sander na afl. 1 verdachte #1, omdat ie niet zo op de voorgrond stond. Na afl. 2 stond hij op de 8ste plaats boven Yvon en Marc-Marie. Nu stijgt ie toch flink door die hint...

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 13:20.
Oud 25-01-2005, 13:23
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 25-01-2005 @ 14:18 :
Ze zullen vast ook wel eens in Utrecht of Amsterdam hebben gestaan. (daar komen vast ook kandidaten vandaan)

Edit: voor mij was sander na afl. 1 verdachte #1, omdat ie niet zo op de voorgrond stond. Na afl. 2 stond hij op de 8ste plaats boven Yvon en Marc-Marie. Nu stijgt ie toch flink door die hint...
maar niet met de Elevation tour, waar a mole digging in a hole uit is
Oud 25-01-2005, 14:06
Freshh~
Freshh~ is offline
nee sander staat bij mijn nog steeds ergens onderaan, ik zie hem echt niet als een mol.
Die is zo fanatiek bezig en die vind het spel ook ècht leuk om te doen, in mijn ogen zie ik hem niet als een mol.
Oud 25-01-2005, 14:18
angel4
angel4 is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 25-01-2005 @ 15:06 :
nee sander staat bij mijn nog steeds ergens onderaan, ik zie hem echt niet als een mol.
Die is zo fanatiek bezig en die vind het spel ook ècht leuk om te doen, in mijn ogen zie ik hem niet als een mol.

hmmm George was ook zo fanatiek en bleek ook de mol te zijn.
Oud 25-01-2005, 15:44
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
angel4 schreef op 25-01-2005 @ 15:18 :
hmmm George was ook zo fanatiek en bleek ook de mol te zijn.
ja das ook waar, maar ja van hem wisten we niet hoe hij eerst was..
Als sander ook een ander rol zou spelen zou dat als 'bekende nederlander' misschien wel op vallen?
Oud 25-01-2005, 16:10
Goede Fee
Goede Fee is offline
Whaaaaah!
Ik dacht Sander net van mij lijstje afgeschreven te hebben, krijgen we zo'n muzikale hint. Ik moet er even een dag of wat over na gaan denken.
Op welk album stond dit liedje trouwens?
Toevallig op 'Achtung Baby'? Ik zoek het op.

Edit: Het liedje staat op de cd: "All that you can't leave behind".
Ik zocht naar 'Achtung Baby' omdat Roeland die cd mee zou nemen naar een onbewoond eiland. Ach, het had er misschien ook wel iets té dik opgelegen.

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 16:18.
Oud 28-01-2005, 13:29
Severus
Severus is offline
*up*

Ik heb zin in vanavond.
Oud 28-01-2005, 14:12
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-01-2005 @ 14:29 :
*up*

Ik heb zin in vanavond.
Je bent niet de enige...
Oud 28-01-2005, 14:17
idontcare
idontcare is offline
ik denk dat het eigenlijk nu nog te vroeg is om nu al echt een mol aan te wijzen. al die aanwijzingen kunnen op meerdere kandidaten slaan, niks is nog echt duidelijk.

maar ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond
Oud 28-01-2005, 16:00
Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik heb ook zin in vanavond.

En ik las op WIDM.com nog een interessant theorietje, oordeelt u zelf:

Verliezer in rood

Op het kasteel in Lisse komen alle kandi's 1 voor 1 aan. Er is een interviewtje met de kandi's waarin een aantal dingen worden gevraagd. Bij elke kandi wordt ook de vraag gesteld waar het publiek hem of haar van zou kennen. Hierbij worden bij alle kandi's beelden getoond van hun tv verleden. Wat daarbij opvalt zijn de kleuren in deze beelden. Bij bijna alle kandi's heeft rood (of rode accenten)een centrale rol (rood staat m.i. voor afvaller).

Dit zijn de beelden:

1) Jim -> hij heeft een rode poncho aan bij een optreden met z'n vader

2) Yvonne -> rode streep onder 'Het Pleidooi' en boven haar naam

3) Marc-Marie -> geen rode kleur te ontdekken, hij heeft een bruin gestreepte badjas aan en zit tussen boomstronken

4) Yvon -> Ze heeft een rood jasje aan

5) Roeland -> Hij staat op een groen grasveld met juichende mensen om zich heen

6) Sander -> hij is aan het werk in een rode studio

7) Gijs -> De leader van Typisch 90 wordt getoond (rode letters) terwijl hij dit programma niet eens noemt. Daarna komt er nog een beeld van gijs met een rode achtergrond

8 ) Isabelle -> Rode achtergrond van in de studio van TMF

9) Lottie -> Ze heeft een rode jas aan (weliswaar in een groene vallei)

10) Victoria -> haar opvallende rode haren

Er zijn 8 kandi's waar rood in de beelden voorkomt. Dit zijn de kandi's die afvallen.
Degene waarbij geen rood te ontdekken valt, zijn Roeland en Marc-Marie.
Bij Roeland is de overheersende kleur groen en staan er juichende mensen om hem heen (Winnaar).
Bij Marc-Marie is de overheersende kleur bruin (de kleur van een mol)
Bij Lottie zie je eerst een heleboel groen (van de vallei) en daarna komt ze close-up in beeld met haar rode jas (Verliezer)
Oud 28-01-2005, 18:34
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-01-2005 @ 14:29 :
*up*

Ik heb zin in vanavond.
ik zit er de hele week al op te wachten
Oud 28-01-2005, 19:07
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Oeh, ik heb d'r zin in. Ben alleen nét te laat om te stemmen voor de pool op WIDM.com
Mja..

Ik had toch nog niet echt een mol uitgekozen
Oud 28-01-2005, 20:22
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
beetje raar dat roeland er nu uit is en dat gijs er weer in zit
dit kan best verdacht zijn..!
en die yvonne jaspers met dat raden van die persoon meteen een naam zeggen.. moeilijk moeilijk moelijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten