![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Sorry maar WAT IS JOU PROBLEEM??
Waarom krijg ik altijd gezeik over mijn leeftijd als ik zeg dat ik t al gedaan heb!!!!! Word er een beetje gek van. Wat boeit dat nou of je het op je 2de doet of je 15de of 66ste????? Als je zeker weet dat je er geen spijt van krijg en met de goeie bent is er niks aan de hand en toevallig was dat bij mij zo. En heb nu nog steeds met hem dus ZEUR NIET ZO! Moest er even uit..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Anyhow dat was inderdaad de beste oplosing tot nui toe. Maar ik vind het zo vaag dat ik de enige ben... ![]()
|
Je bent ni de enige hoor
![]() Kheb er ook last van... en bij mij loopt het er meestal de dag erna ook nog uit (t is wel, ik douche elke morgen, dus dan haal ik het meeste er nog zelf uit) Ik draag dus gewoon een inlegkruisje... Er valt niks aan te doen, buiten condoom gebruiken of hem niet in je laten klaarkomen. Tampon gebruiken als je niet ongesteld bent is trouwens niet gezond... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had dr owk wel last van, maar niet nog een paar dagen lang.. erna idd het eerste met een handdoek opvangen, vervolgens ga ik altijd even plassen (om blaasontsteking te voorkomen), en dan loopt dr ook alweer een hele hoop uit in de wc..
De volgende ochtend meestal ook nog wel wat maar ja, dat was ik dr dan idd uit, en daarna heb ik er geen last meer van.. En sja, mensen in films hebben hier nu nooit last van!! grmbl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
loopt er wel meteen uit, dan ga ik effe naar de wc die naast mn kamer zit, alles eruit laten lopen, beetje persen erbij dan komt bijna alles wel, en dan heb ik er eigenlijk niet meer zo'n last van..heel af en toe nog een druppel erna maar alles is er dan wel uit...
klinkt wel erg raar hoe ik het zeg, maar gewoon op de wc effe alles eruit laten lopen en een beetje helpen met wat persen dus... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
=XxXxX= |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En tuurlijk weete hij het en hebben/ lachen we erover, maar ik vraag naar een oplossing?????? en of andern het ook wel last vcan hebben
||
![]() |
Citaat:
![]() dat meisje zit (voor haar) met een ernstig probleem.... En jullie zeggen ff dat ze t dan maar anaal moet doen ![]() K denk dat toch dat de tampon oplossing de beste is.... Maar goed, dit mag de 'pret' niet drukken toch?
||
Citaat:
of hij komt niet meer in je klaar of hij doet een condoom om zo simpel is dat...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ja het probleem is dat je last hebt van sperma dat dagen blijft lopen. Dus moet je ervoor zorgen dat er geen sperma meer in je komt, dus vind alternatieven. Buik, mond, rug, borst, zijn buik. Ja zo moeilijik ist niet hoor.
||
Citaat:
![]() *triest, maar waar*
|
|