![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 10:11. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik geil inderdaad op de stoerheid en grafische pracht, ik vind het een prachtig apparaat wat me zeker weten kan boeien. Ik ben dan ook geinteresseerd in de technologie en in de vooruitgang. Ik weet zeker dat qua grafische aspecten in verhouding tot gameplay de PSP het van de DS gaat winnen. Nogmaals, ik geef niet af op de DS, ik HOUD er simpelweg niet van. Dat jij het leuk vind, best, ik heb ook geen problemen met mensen die zich aftrekken in de bosjes. Maar betrek mij, EN MIJN MENING, daar niet in. "Lame-ass-prutser" |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar anyway wel interesting want veel van die ''fanboys'' (niet negatief bedoelt). Zeggen Ps2 is mainstream, maar als ik dit top 10 lijstje bekijk: 1 PS2 - Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himegimi (Square Enix) [3,327,167] 2 GBA - Pocket Monsters Fire Red / Leaf Green (Pokemon) 3 PS2 - Dragon Quest V: Tenkuu no Hanayome (Square Enix) 4 GBA - Pocket Monsters Emerald (Pokemon) [1,375,233] 5 PS2 - World Soccer Winning Eleven 8 (Konami) [1,042,234] 6 PS2 - Sengoku Musou (Koei) [1,024,253] 7 PS2 - Jissen Pachislot Shinshouhou! Hokuto no Ken (Sammy) 8 PS2 - Metal Gear Solid 3 Snake Eater (Konami) [694,307] 9 PS2 - Gran Turismo 4 (SCEJ) [663,543] 10 PS2 - Derby Stallion 04 (Enterbrain) [603,815] Wat is hier zo mainstream aan, in jouw ogen. Of anders gezegd zeg dan gewoon de meeste spellen van westerse publishers zijn gewoon slecht. ![]() Daar zijn we toch samen wel over eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga binnenkort ook maar eens een ps2 aanschaffen, ik smacht naar meer rpg's na tales of symphonia. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook gehoord dat Jan Peter Balkenende in GTST gaat spelen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het verhaal is zéér rechtlijnig en voorspelbaar..doorzichtig hoofdpersoon (hij heeft geen karakter, nix) Alle gevechten zijn vrijwel hetzelfde... en et is pokemon
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En @ XBL boss, Waarom zijn Mario en Zelda geen 'serieuze shit' ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Onder serieuze shit versta ik games zoals Resident Evil, Silent Hill, Gran Turismo 4, Colin Mcrae. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Die sfeer is alleen maar donkerder maar in no way meer serieus dan een Zelda spel. 't kan alle2 nooit en ten nimmer echt gebeuren. Hou je wijze opmerkingen voor je, kleuter ![]()
|
Een gigantische kip zegt mij niks
![]() Ohjah, en dit is érg realistisch: ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Damn, speel maar eens iets als tales of symphonia of zelda: wind waker, een en al sfeer maar geen eng iets te bekennen. Maargoed, dat is in jou ogen natuurlijk te kiddy, want er komen meer kleuren dan zwart en grijs in voor. ![]() Playstation generatie. ![]() |
![]() |
|
NEe je hebt gelijk, mario die op paarse paddestoelen springt is veel realistischer,, en, je hebt nu eenmaal psychos die met een zak over hun hoofd mensen killen
![]() Oh ja.. en ik begon niet over realistisch, daar kom jij mee aan. Ik had het over een serieuze sfeer... ![]() En.. ik schrijf die spellen niet af als niet serieus, ik zeg dat de sfeer niet serieus is, kheb niks over de gameplay gezegt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het is niet eng/snel/hard en dergelijke maar zet zo'n ontzettend goede sfeer neer. Daar kan de gemiddelde GTA/GT/MGS niet tegen op. Sony heeft veel mensen gewoon veel te simpel gemaakt, geniet eens van meer dan enkel moord, dood, en dergelijke. Doet je goed ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Een realitisch spel...
Er is maar 1 realistisch spel dat bestaat; Het leven zelf. realistischer dan dat kan het niet worden. En al die zogenaamde spellen die een "realistische" of een "serieuze" sfeer neer weten te zetten maken nog altijd gebruik van jouw fantasie.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En willen mensen een ophouden mario en zelda over 1 kam te scheren, ik weet dat beide gemaakt zijn door nintendo (niet door zelfde afdeling), maar niet te vergelijken, en ik vind het jammer dat mensen zeggen dat ze nintendo niet diggen vanwegen games als mario en zelda, en de sfeer van mario en zelda. Je moet toch wel een grote piemOl zijn om zowel mario als zelda goed gespeeld te hebben en de sfeer hetzelfde te vinden ![]() O ja, nintendo heeft ook fire emblem, golden sun, advance wars en metroid prime gemaakt, heb je daar ook een paddestoelen sfeer??? Wat ik hier niet mee wil zeggen is dat Nintendo ruig is ofzo, maar ik wil hiermee zeggen nintendo voor (bijna) ieder wat wils heeft, en je dus niet zomaar kunt zeggen, nintendo games zijn kleurijk of kinderachtig. Je kunt het helemaal niet over een kam scheren ![]() Maar je kunt ook niet zomaar zeggen dat de PS2 alleen maar simpele games maakt, of alleen maar onoriginele games. Als ik ooit nog eens een goedkope ps2 zie met kingdom hearts zeg ik zeker geen nee. Ik denk dat Kurogane een punt heeft als het gaat om de games die in europa uitkomen voor de ps2, het is toch waanzin dat een europese releas voor Dragon Quest VIII niet zeker is ![]() PS nog steeds xx/xy niet binnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|