Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 24-01-2005 @ 07:47 :
Ik speel op de PDA van mijn vader al jaren games met een touch-screen hoor? En lekker innovatief, het was te verwachten dat een developer ermee zou komen.
En waar is Sony mee gekomen? Een mp3-speler erin gooien, woehoe, dat konden telefoons ook al. FIlms spelen kan die ook zeg je? nou nou, we hebben ook allang draagbare dvd spelers. Oh, er komt binnenkort de mogelijkheid om er mee te bellen (echt, wtf is sony aan het denken dat ze met zoiets komen ). Verrek, laten we al jaren telefoons hebben. Oftewel ook een inventiviteit van 0,0.

Citaat:

Omdat ik soms 2 uur lang in de trein zit, en daar geen vette home-cinema bij de hand heb. En het geluid van de PSP is zeker 10x mooier dan het ge-bliep-blob van de DS.
En weer het bewijs dat je gewoon een lame-ass prutser bent die alleen geilt op stoerheid en grafische pracht. Heb je trouwens uberhaupt wel eens een NDS in je handen gehad of loop je nu gewoon fanboy talk uit te kramen?

Citaat:

Inderdaar, Nintendo brengt, net als met de Cube en de GBA, wat nieuws. En hoevaak zijn ze daar al in geslaagd? Hoevaak zijn ze gefaald?
En hoe komt dat? Door dezelfde lame-ass houding van de gemiddelde gamer in Nederland die alleen maar geilt op "realisme" en geweld.

Citaat:
D@mien schreef op 23-01-2005 @ 23:56 :
een remake zou stoer zijn...een poort niet je gaat geen NES games poorten op een 128bits systeem..
Kan er niet echt veel over vinden, alleen hele kleine beetjes informatie als dit:

Citaat:
Square has announced they will finally be remaking Final Fantasy III, for the Nintendo DS. This is the only Final Fantasy game to never have been remade, and also to never be released on US shores. The game will be improved in all regards, and will use the unique features of the Nintendo DS.

Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 10:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2005, 10:10
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-01-2005 @ 11:03 :
En waar is Sony mee gekomen? Een mp3-speler erin gooien, woehoe, dat konden telefoons ook al. FIlms spelen kan die ook zeg je? nou nou, we hebben ook allang draagbare dvd spelers. Oh, er komt binnenkort de mogelijkheid om er mee te bellen (echt, wtf is sony aan het denken dat ze met zoiets komen ). Verrek, laten we al jaren telefoons hebben. Oftewel ook een inventiviteit van 0,0.
Ik denk dat het er meer om gaat, om het feit dat het allemaal in 1 is. Echt hoor, volgens mij zijn over 10 of 20 jaar computers, telefoons enzo allemaal overbodig. Dan zul je ook zien dat er een 80.000 in 1 is ofzo (bij wijze van spreken), waar je mee kan gamen, bellen, muziek luisteren, films kijken met topkwaliteit, chatten, surfen op internet, webcammen etc. Het is iig dus al die kant op gegaan, dus ze zijn naar mijn mening zeker wel een stap vooruit gegaan

En weer het bewijs dat je gewoon een lame-ass prutser bent die alleen geilt op stoerheid en grafische pracht. Heb je trouwens uberhaupt wel eens een NDS in je handen gehad of loop je nu gewoon fanboy talk uit te kramen?
Tsja, het gaat er ook maar om waar je van houdt, ik vind spelletjes zoals mario en andere platformspelletjes ook geweldig, maar de een houdt nou eenmaal meer van ruige shooters dan spellen als mario e.d Hoe je het went draait of keert, die spellen blijven wel kinderlijker. (nou bedoel ik niet alle spellen van de DS, maar wel de meeste)

En hoe komt dat? Door dezelfde lame-ass houding van de gemiddelde gamer in Nederland die alleen maar geilt op "realisme" en geweld.
Dat is nou eenmaal de doelgroep van de gameconsoles. Als Nintendo daar zich niet op concentreert, is dat hun probleem, lijkt mij. Je kan moeilijk hun overhalen om mariospelletjes leuker te vinden dan vette RPG of shooter games
Oud 24-01-2005, 10:17
Verwijderd
Werden rpg's maar meer gewaardeerd hier, komen er veels te weinig uit hier voor mijn gevoel.

Maarja, tis allemaal shooters/fighting/racing wat de klok slaat hier. Wat dat betreft heb ik waardering voor Nintendo dat ze niet vervallen in het PS2 syndroom van maar zoveel mogelijk mainstream games uitbrengen zodat ze ook populair worden. Ze blijven vasthouden aan hun eigen idee, ook al geeft ze dat een kiddy imago.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 10:47
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Verrek, laat ik over 2 maanden nou eens 1 apparaat in mijn broekzak/jaszak hebben in plaats van 10.

Citaat:

Kun je niet tegen commentaar op je disney-console? Ik zeg niet dat mensen met Nintendo's lame-ass prutsers zijn die geilen op Zelda en Mario. Ik zeg alleen dat ik niet van loodgietertjes in een cartoony omgeving houd. Smaken verschillen. Kan toch?

Ik geil inderdaad op de stoerheid en grafische pracht, ik vind het een prachtig apparaat wat me zeker weten kan boeien. Ik ben dan ook geinteresseerd in de technologie en in de vooruitgang. Ik weet zeker dat qua grafische aspecten in verhouding tot gameplay de PSP het van de DS gaat winnen. Nogmaals, ik geef niet af op de DS, ik HOUD er simpelweg niet van. Dat jij het leuk vind, best, ik heb ook geen problemen met mensen die zich aftrekken in de bosjes. Maar betrek mij, EN MIJN MENING, daar niet in. "Lame-ass-prutser"
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 10:55
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-01-2005 @ 11:17 :
Werden rpg's maar meer gewaardeerd hier, komen er veels te weinig uit hier voor mijn gevoel.

Maarja, tis allemaal shooters/fighting/racing wat de klok slaat hier. Wat dat betreft heb ik waardering voor Nintendo dat ze niet vervallen in het PS2 syndroom van maar zoveel mogelijk mainstream games uitbrengen zodat ze ook populair worden. Ze blijven vasthouden aan hun eigen idee, ook al geeft ze dat een kiddy imago.
Tsja, maar wat dat betreft doet Sony het wel goed om de games aan te bieden die juist zo populair zijn Kijk maar eens op beginpagina van Games, daar zie je toch echt alleen maar games zoals NFSU2, Diablo, UT etc. Ik zeg niet dat het verkeerd is om juist te proberen om die mariospelletjes weer populair te maken, maar het zal wel moeilijker zijn, want daar ligt de doelgroep toch wel bij de wat jongere kinderen, en ik neem niet aan dat het budget van elke gemiddelde ouder zo hoog ligt om een DS te kopen, als een kind ook al een SP of een pc of wat voor console al heeft (aangezien jongeren meer geld hebben door werken enzo)
Oud 24-01-2005, 13:44
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-01-2005 @ 11:17 :

Is het niet zo dat in genre Rpg, playstation er stuk meer van heeft?

maar anyway wel interesting want veel van die ''fanboys'' (niet negatief bedoelt). Zeggen Ps2 is mainstream,

maar als ik dit top 10 lijstje bekijk:

1 PS2 - Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himegimi (Square Enix) [3,327,167]
2 GBA - Pocket Monsters Fire Red / Leaf Green (Pokemon)
3 PS2 - Dragon Quest V: Tenkuu no Hanayome (Square Enix)
4 GBA - Pocket Monsters Emerald (Pokemon) [1,375,233]
5 PS2 - World Soccer Winning Eleven 8 (Konami) [1,042,234]
6 PS2 - Sengoku Musou (Koei) [1,024,253]
7 PS2 - Jissen Pachislot Shinshouhou! Hokuto no Ken (Sammy)
8 PS2 - Metal Gear Solid 3 Snake Eater (Konami) [694,307]
9 PS2 - Gran Turismo 4 (SCEJ) [663,543]
10 PS2 - Derby Stallion 04 (Enterbrain) [603,815]

Wat is hier zo mainstream aan, in jouw ogen.

Of anders gezegd zeg dan gewoon de meeste spellen van
westerse publishers zijn gewoon slecht.
Daar zijn we toch samen wel over eens ?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 24-01-2005 @ 14:44 :
Of anders gezegd zeg dan gewoon de meeste spellen van
westerse publishers zijn gewoon slecht.
Daar zijn we toch samen wel over eens ?
Jep.

Ik ga binnenkort ook maar eens een ps2 aanschaffen, ik smacht naar meer rpg's na tales of symphonia.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:20
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-01-2005 @ 15:09 :
Jep.

Ik ga binnenkort ook maar eens een ps2 aanschaffen, ik smacht naar meer rpg's na tales of symphonia.
Tales of Eternia PSP TBA 2005 RPG

Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 24-01-2005 @ 15:20 :
Tales of Eternia PSP TBA 2005 RPG

Hmpf, rpg's speel ik liever op een tv en niet op een handheld.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:45
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Ik weet nu toch al dat ik de PSP ga halen, de games die daarop uitkomen !!!
Al de serieuze shit van japanse developers, dus niet mario, zelda enzo maar de betere RPG's, dan nog de beste racegames van het moment ; Gran turismo 4, COLIN MC REA 2005 waarschijnlijk zelfs nog WRC, en de top van de shooters, op metroid prime na dan. ( het gerucht gaat een versie van halo!!!)

Dan intereseert mij die touch screen vrij weinig meer!!!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:51
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-01-2005 @ 16:39 :
Hmpf, rpg's speel ik liever op een tv en niet op een handheld.
Pokemon ruby op de NINTENDO gameboy advance vond ik toch wel geslaagd voor een RPG op een handheld.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:55
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 16:45 :
( het gerucht gaat een versie van halo!!!)
*klimt weer op stoel*

Ik heb ook gehoord dat Jan Peter Balkenende in GTST gaat spelen!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:57
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Ja!! DOPE gaat mijn moeder diggen , al vind ik wouter bosch tog wat uh..... interesanter???
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:23
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 24-01-2005 @ 16:51 :
Pokemon ruby op de NINTENDO gameboy advance vond ik toch wel geslaagd voor een RPG op een handheld.
Gelukkig verschillen de meningen over de pokemon spellen....
Het verhaal is zéér rechtlijnig en voorspelbaar..doorzichtig hoofdpersoon (hij heeft geen karakter, nix) Alle gevechten zijn vrijwel hetzelfde...
en et is pokemon
Oud 24-01-2005, 16:29
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
*klimt ook weer op stoel*

Pokémon ownt
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:31
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
D@mien schreef op 24-01-2005 @ 17:23 :
Het verhaal is zéér rechtlijnig en voorspelbaar..doorzichtig hoofdpersoon (hij heeft geen karakter, nix) Alle gevechten zijn vrijwel hetzelfde...
en et is pokemon
Maar ik bedoelde meer op een RPG op een handheld is zo slecht nog niet. Met race/shoot/fight ben je meestal intensief bezig op de knopjes drukken, dus handheld gaat ook helemaal bewegen met de motoriek. maar een handheld kan zich uitstekend verlenen voor een passievere gameplay zoals RPG..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:31
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
D@mien schreef op 24-01-2005 @ 17:23 :
en et is pokemon
Pokemon is zéér

En @ XBL boss, Waarom zijn Mario en Zelda geen 'serieuze shit'
Oud 24-01-2005, 16:37
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Ik bedoel niet het niveau van de games, maar de sfeer. Ik houd ook wel van vrolijke games, maar ik houd toch meer van games als sudeki en fable, waarin de sferen elkaar afwisselen (deel duister, deel licht) en niet alleen vrolijke muziekjes met kleurijkke paddestoelen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:59
Kurogane
Kurogane is offline
nee niet sudeki en fable
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:19
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 24-01-2005 @ 17:31 :
Maar ik bedoelde meer op een RPG op een handheld is zo slecht nog niet. Met race/shoot/fight ben je meestal intensief bezig op de knopjes drukken, dus handheld gaat ook helemaal bewegen met de motoriek. maar een handheld kan zich uitstekend verlenen voor een passievere gameplay zoals RPG..
Noem dan geen Pokemon, maar Golden Sun....dát is pas een RPG....
Oud 24-01-2005, 17:20
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Citaat:
nee niet sudeki en fable
Welke wel dan?
Star wars : kotor?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:24
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 24-01-2005 @ 17:31 :
Pokemon is zéér

En @ XBL boss, Waarom zijn Mario en Zelda geen 'serieuze shit'
Ik begrijp hem wel.

Onder serieuze shit versta ik games zoals Resident Evil, Silent Hill, Gran Turismo 4, Colin Mcrae.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:25
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Vaal schreef op 24-01-2005 @ 18:24 :
Ik begrijp hem wel.

Onder serieuze shit versta ik games zoals Resident Evil, Silent Hill, Gran Turismo 4, Colin Mcrae.
Zombies, spookstadjes, serieus
Oud 24-01-2005, 17:34
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Citaat:
Zombies, spookstadjes, serieus
Nee... gekleurde paddestoelen uitmoorden met een loodgieter en zijn half dove broer is serieus...

We hebben het over de sfeer!!!
JIj hebt thuis vast een stapel dvd's met de nieuwe pokémon afleveringen liggen die je thuis kijkt met een bak popcorn en het licht uit
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:36
Onorthodox
Onorthodox is offline
Snappen sommige mensen wel dat smaken verschillen?
Oud 24-01-2005, 17:38
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 18:34 :
Nee... gekleurde paddestoelen uitmoorden met een loodgieter en zijn half dove broer is serieus...

JIj hebt thuis vast een stapel dvd's met de nieuwe pokémon afleveringen liggen die je thuis kijkt met een bak popcorn en het licht uit
En dan nog?

Die sfeer is alleen maar donkerder maar in no way meer serieus dan een Zelda spel. 't kan alle2 nooit en ten nimmer echt gebeuren. Hou je wijze opmerkingen voor je, kleuter
Oud 24-01-2005, 17:39
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Jaa... maar ik neem aan dat iedereen het ervover eens is dat Mario geen serieuze sfeer heeft.... ( dat level met die gigantische kip... )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:41
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Citaat:
Hou je wijze opmerkingen voor je, kleuter
Rustig, grote jonge
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:46
Doodle!
Doodle! is offline
Een gigantische kip zegt mij niks maar anyway, het gaat erom dat het evengoed niet kan. Zeg dan tenminste goed wat je bedoelt, en dat het jouw spellen niet zijn is niks mee. Maar schrijf die spellen dan niet af als minder serieus.

Ohjah, en dit is érg realistisch:
Oud 24-01-2005, 17:46
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 18:41 :
Rustig, grote jonge
Oud 24-01-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 18:34 :

Uhuh, want alleen een enge sfeer of "VeT hArD rAcEn" is serieus.

Damn, speel maar eens iets als tales of symphonia of zelda: wind waker, een en al sfeer maar geen eng iets te bekennen. Maargoed, dat is in jou ogen natuurlijk te kiddy, want er komen meer kleuren dan zwart en grijs in voor.

Playstation generatie.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:54
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
NEe je hebt gelijk, mario die op paarse paddestoelen springt is veel realistischer,, en, je hebt nu eenmaal psychos die met een zak over hun hoofd mensen killen .

Oh ja.. en ik begon niet over realistisch, daar kom jij mee aan. Ik had het over een serieuze sfeer...

En.. ik schrijf die spellen niet af als niet serieus, ik zeg dat de sfeer niet serieus is, kheb niks over de gameplay gezegt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:00
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 18:54 :
NEe je hebt gelijk, mario die op paarse paddestoelen springt is veel realistischer,, en, je hebt nu eenmaal psychos die met een zak over hun hoofd mensen killen .

Oh ja.. en ik begon niet over realistisch, daar kom jij mee aan. Ik had het over een serieuze sfeer...

En.. ik schrijf die spellen niet af als niet serieus, ik zeg dat de sfeer niet serieus is, kheb niks over de gameplay gezegt.
Naah oke, mannen die na in de borst zijn gesneden door een friggin' kettingzaag gewoon alsnog doorlopen en de dochter van de president redden zijn dus 'serieuzer' dan een loodgieter die een prinses red. . En de Sfeer in die spellen is dus zéker wel serieus, neem bv ToS en LoZ. Heb je eigenlijk ooit wel bv LoZOT of LoZ:TWW gespeeld? je er in verdiept?
Het is niet eng/snel/hard en dergelijke maar zet zo'n ontzettend goede sfeer neer. Daar kan de gemiddelde GTA/GT/MGS niet tegen op. Sony heeft veel mensen gewoon veel te simpel gemaakt, geniet eens van meer dan enkel moord, dood, en dergelijke. Doet je goed
Oud 24-01-2005, 18:01
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 18:54 :

Vertel mij eens wat jij dan wel ziet als serieuze sfeer?
Oud 24-01-2005, 18:04
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Een racesimulatie als Colin McRea, of DTM race driver, of een shooter als rainbow six, games die gebaseerd zijn op de werkelijkheid en niet op een japanner die geilt op paddestoelen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:08
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Citaat:
Heb je eigenlijk ooit wel bv LoZOT of LoZ:TWW gespeeld? je er in verdiept?
En die games zetten ook een goede sfeer neer, dat doet sudeki ook en fable ook... ik heb ook niets tegen die spellen, maar ze zijn niet zo zeer serieus... (De gameplay wel ja..*zucht*)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:09
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 19:04 :
Een racesimulatie als Colin McRea, of DTM race driver, of een shooter als rainbow six, games die gebaseerd zijn op de werkelijkheid en niet op een japanner die geilt op paddestoelen.
En die Sudeki en Fable dan? die je eerder nog noemde? Anyway, ik heb geen zin om hier nog meer woorden aan vuil te maken. Even goede vrienden?
Oud 24-01-2005, 18:10
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 24-01-2005 @ 19:08 :
En die games zetten ook een goede sfeer neer, dat doet sudeki ook en fable ook... ik heb ook niets tegen die spellen, maar ze zijn niet zo zeer serieus... (De gameplay wel ja..*zucht*)
Ik begrijp je wel, maar je haalt termen door elkaar
Oud 24-01-2005, 18:11
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Jaawel tuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:35
Onorthodox
Onorthodox is offline
Een realitisch spel...
Er is maar 1 realistisch spel dat bestaat; Het leven zelf. realistischer dan dat kan het niet worden.

En al die zogenaamde spellen die een "realistische" of een "serieuze" sfeer neer weten te zetten maken nog altijd gebruik van jouw fantasie.
Oud 24-01-2005, 19:12
Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
okj.....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:58
Koning
Koning is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 24-01-2005 @ 18:46 :

Ohjah, en dit is érg realistisch: [afbeelding]
Komt dat uit voor de DS?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Koning schreef op 24-01-2005 @ 20:58 :
Komt dat uit voor de DS?
Nee, is van resident evil 4 voor de gamecube.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 20:27
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-01-2005 @ 21:01 :
Nee, is van resident evil 4 voor de gamecube.
O, ik dacht al

En willen mensen een ophouden mario en zelda over 1 kam te scheren, ik weet dat beide gemaakt zijn door nintendo (niet door zelfde afdeling), maar niet te vergelijken, en ik vind het jammer dat mensen zeggen dat ze nintendo niet diggen vanwegen games als mario en zelda, en de sfeer van mario en zelda.

Je moet toch wel een grote piemOl zijn om zowel mario als zelda goed gespeeld te hebben en de sfeer hetzelfde te vinden

O ja, nintendo heeft ook fire emblem, golden sun, advance wars en metroid prime gemaakt, heb je daar ook een paddestoelen sfeer??? Wat ik hier niet mee wil zeggen is dat Nintendo ruig is ofzo, maar ik wil hiermee zeggen nintendo voor (bijna) ieder wat wils heeft, en je dus niet zomaar kunt zeggen, nintendo games zijn kleurijk of kinderachtig. Je kunt het helemaal niet over een kam scheren
Maar je kunt ook niet zomaar zeggen dat de PS2 alleen maar simpele games maakt, of alleen maar onoriginele games. Als ik ooit nog eens een goedkope ps2 zie met kingdom hearts zeg ik zeker geen nee.

Ik denk dat Kurogane een punt heeft als het gaat om de games die in europa uitkomen voor de ps2, het is toch waanzin dat een europese releas voor Dragon Quest VIII niet zeker is

PS nog steeds xx/xy niet binnen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 21:23
Vice
Vice is offline
Voor de Playstation zijn mooie games uitgebracht. Alleen zijn de meeste helaas niet in Europa uitgekomen. Vandaar dat hele imago.
Oud 24-01-2005, 21:26
ExVaal
ExVaal is offline
Met serieuze games bedoel ik games zonder 32 bits pastelkleuren.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 21:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vaal schreef op 24-01-2005 @ 22:26 :
Met serieuze games bedoel ik games zonder 32 bits pastelkleuren.
Pong ?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 21:43
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 24-01-2005 @ 22:40 :
Pong ?
hence the word: PASTEL kleuren.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 21:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vaal schreef op 24-01-2005 @ 22:43 :
hence the word: PASTEL kleuren.
Pong heeft toch geen pastel kleuren. dus mijn vraag, pong wel serieus/?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 00:24
CrazY G
CrazY G is offline
ik denk dat men bedoeld realistische omgeving ipv sfeer..
Reageren

Regels voor berichten