Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-11-2010 om 10:50. Reden: Bold verwijderd. |
![]() |
||
Citaat:
Succes ermee in elk geval!
||
Citaat:
![]() succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk ook niet dat ze mij zullen accepteren. Een vrouw 'van het boek' (Jood of Christen) is niet verboden, maar wordt ook al heel moeilijk geaccepteerd. Laat staan een ongelovige. Toch jammer, dat geloof het dan voorkomt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja om inhoudelijk op he ttopic in te gaan.. Ik zit op dit moment in precies dezelfde situatie. Ik ben een moslim jongen en ik heb ook een ongelovige nederlandse vriendin. En ik heb he took niet tegen mijn ouders vertelt over haar. Uiteindelijk komen ze het wel te weten, maar het is zo ontzettend moeilijk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ps: je hebt je zeker al een keer laten inpalmen door zo'n knakker? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zolang je dat blijft doen zal ik jou daarop wijzen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ken jij: a. De persoon in kwestie? b. De beleving van de Islam in de ogen van die persoon? Ik vind het echt zo fout dat mensen zoals jij keer op keer de moslims onderuit halen met dit soort populistische lulkoek. Zelf heb ik verkering gehad met een moslim meisje. Zij had geen actieve belijdenis van de Islam. Dus so fucking what? Kijk naar het individu, niet naar de groep waartoe het individu volgens jou behoort! Personen die denken zoals jij zijn erg gevaarlijk bezig. Je ziet de individuen niet meer binnen een bepaalde groep mensen. Moet ik het woord untermenschen al uit de kast gaan halen? Zo zie je moslims blijkbaar... Aan TS wil ik zeggen: ja, ik begrijp dat je het verrot vindt. Maar dit zal nooit wat worden zo. Leuke knullen zat in Nederland toch? ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 16:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De ouders zijn zo belangrijk die worden echt niet snel opzijgezet. |