Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder veroorzaakt natuurlijk elke moord wel trauma's. Als ik hier iemand uit de straat neerknal, dan voelt de rest van de straat en familie zich er niet bepaald lekker bij. En een argument dat deze moord heel veel mensen heeft geshockeerd vind ik niet echt goed, want dat komt alleen omdat Fortuyn een bekende Nederlander was, waar veel mensen aanhanger van waren. Als Ronaldo straks vermoord wordt, dan zullen ook een heleboel metnsen geshockeerd raken, die fan van hem waren. Of denk bijvoorbeeld aan de moord op een bekende artiest. Het is dus gewoon zo dat er meer mensen een trauma zullen krijgen van de moord op een bekend persoon, omdat die bekende persoon veel meer fans en bekendheid heeft. Maar ik vind niet dat de moord op een bekend iemand, die veel mensen shockeert, harder gestraft moet worden dan de moord op mijn buurjongen of de vuilnisman, om maar iemand te noemen. Dat hij geen verklaring wil afleggen is gewoon zielig, maar zijn recht. Wel ben ik het met je eens dat Volkert best harder mag worden aangepakt, maar dan niet om jou redenen van de moord op de democratie, maar gewoon omdat een moordenaar in het algemeent niet zo netjes hoeft te worden behandeld. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zal me even inhouden over koploze kippen. ![]() maar hier moet ik me toch ff m'n hart over luchten, niet dat ik die Van Raay zo'n prachtvent vind overigens. Als je eventjes ook wat reacties had gelezen, bijv. 'n pagina terug, dan had je als reactie op een link van mij bijvoorbeeld kunnen zien "Bedankt voor de link, er wordt idd uitgelegd dat Van Raay het helemaal niet zo gezegd heeft als hier wordt beweerd... slechte journalistiek". ![]() Verder komt het door dit soort reacties, klakkeloos aangenomen van een artikel, walgelijke media-hetzes met steun van het mediageile publiek, dat dingen zoals de moord op Fortuyn konden gebeuren! ![]() ![]() ![]() Soms heb ik het idee dat men nog helemaal niets heeft geleerd ![]() ![]() Hier wil men iemand die z'n mening uit opsluiten. Ik vind 't best 'n aannemelijke theorie. En iedereen zegt maar hoe hij denkt dat 't zit en speculeert er maar lekker op los, vind ik, totdat Lafaard van der G. 's 'n keer wat te melden heeft. Niet (alleen maar) persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ben in het algemeen, en vooral tegenwoordig, nogal beducht op leugens en onwaarheden in de media die duidelijk gericht zijn op 1 politiek/publiek persoon en haat zaaien en het gepeupel wat er maar achteraan holt. ![]() ![]() Praat me dus ook niet over 'onze' ![]() ![]() En als je een landgenoot wilt opsluiten omdat je bang bent dat hij de woede van een terreurbeweging tegen het land teweeg brengt, dan doe je precies wat die ziekelingen willen: de vrijheid van meningsuiting snoeren, tweedracht zaaien onder de 'eigen' bevolking en invloed krijgen d.m.v. geweld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 't Zou me overigens ook niks verbazen als hij dit ook niet meer ziet. ![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Als je hier een trauma van krijgt kan je IMHO beter zelfmoord plegen. Er worden wel vaker mensen vermoord, big deal. Dat hij geen verklaring wens af te leggen is z'n goed recht. Citaat:
Ook wil ik je er nog even op wijzen dat hij verdacht is, dat is iets compleet anders dan schuldig. In Nederland is men namelijk onschuldig tot het tegenovergestelde is bewezen, of wil je dit ook meteen omdraaien? ![]()
||||||||||||||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dit is mijn mening. Hij was een volksvertegenwoordiger. Het vermoorden van een volksvertegenwoordiger is een meervoudige moord wat mij betreft, en met veel aanhang zelfs een massamoord. Of het mag in ieder geval zo behandeld worden qua straf. En ja, al hoe erg ik bijv. Kok of Melkert veracht, zelfs als zij vermoord waren had ik er zo over gedacht. Al ben ik vanwege mijn opvatting over Pim wel wat stelliger. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zie boven. Ik vind dus van wel. Maar niet als je het vermoorden letterlijk neemt, nee. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Bovendien mag ik (vind ik, en ook ieder ander) speculeren wat hij wil zolang die zak z'n bek houdt. ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 01:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij had het er meer over dat justitie al veel te ver gaat... En dat Volkert méér gerespecteerd dient te worden als mens.
||||||||||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Nederland is geen democratie. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat laatste zal ik maar niet op ingaan, dat is zo'n loze wilde speculatie...
|
![]() |
|
|