![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon in een ontspannen houding gaan zitten, die voor jou prettig is, en dan (voor je gevoel redelijk ver naar onderen) de tampon in brengen. Ik zelf vind een inbreng huls nix, daarmee kun je niet goed 'sturen', mar probeer voor jezelf te kijken wat je makkelijk vind.
succes |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
Je moet inderdaad ff zo'n inbrenghuls proberen, dan lukt het wel.
ik ben er pas net mee begonnen en ik vind het heerlijk!!! je moet hem schuin naarboven duwen, als het niet lukt ff met 1 been op de plee gaan staan of zow xxxx
|
![]() |
Lieve Tush,
je moet je niet schamen, dat ten eerste. Ten tweede, ik kan je zeggen dat ik een hoop mensen ken die er problemen mee hebben. Zo ook ik, en dat is al een paar jaar zo. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het lukt ook steeds niet. Ik durfde daardoor niet eens meer te proberen, bang dat het weer niet zou lukken. Maar nu ga ik het een keer weer proberen, en ik hoop dat het lukt. Een tip is misschien dat je je niet moet gaan frustreren, en je moet je bedenken dat heel veel meisjes er moeite mee hebben. Misschien niet leuk voor jou, maar ik was eigenlijk opgelucht toen ik het van je las, dan ben ik tenminste niet de enige (al weet ik dat dat toch niet zo is). Nou, veel succes bij je volgende poging, en denk vooral: er zijn belangrijkeren dingen in het leven!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de rest werd al allemaal verteld. gewoon relaxen, de eerste keer dat ik het deed was ook een ramp, maar nu ben ik blij dat ik doorgezet hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |