Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is maar vaag, dagen en kleuren en getallen en zo ![]()
||
Citaat:
Dagen ga ik ook niet linken aan een kleur, maar eerder aan wat ik die dag ga doen, wat bijna elke week ongeveer hetzelde is. Om het jaar grafisch uit te zetten: ik heb het zowat op een ellips, waarbij de wintermaanden vanonder liggen, de zomermaanden vanboven zodat je eigenlijk min of meer grafisch ziet waar je in een jaar zit. Heel moeilijk om te omschrijven, omdat die ellips nogal eens vervormt. Nogal raar dus.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij is er geen verklaring voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed idee ![]()
||
Citaat:
anyway Maandag: Blauw...Blauwe maandagen, koud, saai, vroeg Dinsdag: Rood...stresserend, langdradig, kutdag Woensdag: Groen...Halve dag school vroeger, aangenaam, rust, slaap Donderdag: Grijs, tja...donder, wolken idd...ook, saai, tortuur, zonder einde, uithoudingstest. Vrijdag: Vaal donkerroos...verlossing, geen school op einde van dag. uitrusten, wijn, whiskey (dronken we vroeger op vrijdagen) Zaterdag: Violet, lui, passieloos, verstand op 0, lusteloos, toch aangenaam Zondag: Fel geel, onnatuurlijk oppeppend, onaangenaam, misselijk, kots, verplichting om te werken. schoolwerken op zondag, stresserend, niet leuk gewoon, als fel wit/geel licht Ja, zo zie ik het leven ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maandag: lichtgeel - babyblauw (beide licht) dinsdag: roze - roze (zelfde) woensdag: groen - donkergroen (beide groen) donderdag: paars - paars (zelfde) vrijdag: wit - zwart (contrast) zaterdag: rood - geel (beide fel) zondag: donkerblauw - donkerblauw |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Kleuren van monitor doen het niet meer. Verwijderd | 3 | 05-03-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ervaar de kleuren van de herfst door de ogen van een ander. giftig kevertje | 20 | 13-11-2004 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Biografie van Karel van Straeten. ell'nn | 26 | 23-08-2004 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
'De vlinders van de Prins' Een Tweeling | 7 | 22-03-2004 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
oranje gekleurde dagen heldine | 5 | 12-01-2004 17:27 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |