Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit is geen fout stukje zoals jij denkt dat het fout is.
Het is toch niet erg om de dood in een ironisch daglicht te stellen? Gebeurt zo vaak, en dat is goed, niet fout.
|
ik vind m echt wel goed, maar je zou het iets langer moeten maken en die antwoorden van dat zielege jongetje iets langer moeten maken. Het is wel heel leuk geschreven alsof je t echt uitspreekt op 'n podium, ik zie t al helemaal voor me
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook een naam hoor. Maar goed. Nog steeds geen antwoord gehad op mijn punten van kritiek. Ik wacht en verblijf met vriendelijke groet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Heey Nien!
Leuk dat je zoiets probeert! En nog leuker dat het dan ook nog goed uitpakt ![]() Ik vindt hem cool! Vooral omdat ik me goed voor kan stellen hoe hij klinken moet, omdat je het in spreektaal geschreven hebt én omdat ik jou ken! ![]() Ik had hem al een hele tijd geleden gelezen en ik wilde reageren, maaaaaaaarrr ik was m'n wachtwoord kwijt ![]() ![]() xxx Taal Ps Blijf hier mee doorgaan! jij hebt namelijk een groot komisch talent ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jajaja, dat vind ik wel soms wel meevallen hoor, potentieel denkertje van me ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hi,
je tekst is niet onaardig, ligt net 'm er eigenlijk net aan hoe je het naar je publiek toe brengt.. ik schrijf ook cabaret en de helft van wat ik schrijf komt in de prullebak of word herschreven.... je kunt gewoon niets in 1 keer goed schrijven, er moet altijd worden bijgeschaafd etc. maar ga vooral zo door en post zo nu en dan eens wat je geschreven hebt ![]()
|
ik zou me inderdaad diep gaan schamen!
Volgens mij heb je echt wel het talent in je om humorvolle cabaret te schrijven, maar dan moet je dat eerst vinden. Het zal ook wel niet helemaal mijn humor zijn, maar Bert Visscher vind ik persoonlijk erg grappig en Karin Bloemen en Tineke Schouten ook. Maar Herman Finkers totaal niet dus. Youp van 't Hek gaat nog wel. Weet niet welke kant je op wil, maar als je Herman Finkers wil doen, ga zo door, daar lijkt het denk ik wel op ja!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is totaal geen herman finkers. Hans teeuwen zo kunnen. Maar zo hard als dit om zo in detail te gaan over iemands dood. echt niet. Vergelijk het alsjeblieft niet met Herman Finkers |
|
|