Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want als je je zelf hoort praten via tv of cassete valt je eigen stem altijd tegen. ook als je gewoon praat. dus ik ben er niet zo'n voorstander van
||
Citaat:
Dat klopt. dat doe ik wel eens maar dan kun je het echt niet horen. dan kraakt het van alle kanten enzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Doe eens een oor dicht als je zingt en luister goed of speel mee met de piano of zo.Als je die hebt tenminste. Vraag anders eens een keer aan een prof. of je niet vals zingt. Nooit aan een vriendin want die durven het toch niet te zeggen als je wel vals zingt.
SUCCES! XWIccaleenX
|
![]() |
haha sorry maar je hoort je stem iets anders quya geluid, niet qua zuiverheid. Als je dat niet hoort heb je gewoon geen muzikaal oor en dan kun je het wel vergeten (hmmz goh, wat klink ik vandaag lief) en ja dat je stem tegenvalt das dan jammer, je moet de waarheid onder ogen zien en het went wel. Ik heb heel vaak mijn eigen stem moeten terug horen en mjah, ik vind het meestal juist moier dan wat ik zelf hoor maar ok
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek zingen jeweetwel15 | 5 | 30-08-2013 19:22 | |
Muziek |
Zingen vraag Myzzzz | 2 | 26-12-2011 14:17 | |
Muziek |
Liedjes om in een bandje te zingen! juul_iloveyou | 1 | 23-02-2011 17:13 | |
Muziek |
zingen Julie_ | 10 | 10-02-2008 21:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kan iedereen zingen? BELLEKE | 20 | 01-11-2003 03:00 | |
Muziek |
Is Nederlands zingen niet veel makkelijker dan Engels zingen? Rhinus | 40 | 14-03-2003 11:40 |