Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 10:13
Verwijderd
Ik ben wel eens benieuwd wat jullie favoriete uitgaanskleren zijn.. heb je een bepaald setje kleren dat je het liefst aandoet tijdens t uitgaan en zoja... wat dan?!
Advertentie
Oud 11-07-2002, 16:07
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
het liefst een broek met diepe zakken,
en een truitje wat niet te warm is, verder maakt het me niet zoveel uit
Oud 11-07-2002, 22:06
ElCafone
ElCafone is offline
Jup heel gemakkelijk, altijd oude schoenen, want aan het eind van de avond zijn die ECHT smerig!! Verder een broek, maakt niet echt uit wat enzow, maar het liefst een met zakken die af te sluiten zijn met een rits, ivm het verliezen van mijn spullen. Euhm en meestal een donker kleurig shirt, omdat het daar zo gigantisch warm is vaak dat ik (en met mij vele anderen) veel zweet, valt dat niet echt op als je een donker shirt aan hebt. Oeh en verder moet de kleding dus niet te warm en te zwaar zijn.

Groeten Elcafone
Oud 12-07-2002, 12:54
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Kleren die nog een beetje schoon zijn, mooi staan en waar ik me lekker in voel.

Dat kan dus echt per keer verschillen van een skatebroek en helemaal in het zwart tot een rokje en alleen maar kleur.

Maar het liefst wel iets met zakken waar ik geld in kwijt kan
Oud 12-07-2002, 15:47
vixen
vixen is offline
Meestal gewoon een wijde broek, of een rokje, en dan netpantys dr onder. En gewoon een t-shirtje/hempje.
Oud 12-07-2002, 18:18
basje
basje is offline
Meestal een spijkerbroek en een strak t-shirtje...Niet te warm en lekker makkelijk
Oud 13-07-2002, 12:53
Verwijderd
Een wijde broek met een hemdje
Oud 13-07-2002, 14:23
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
er is een truitje dat ik vaak aandoe omdat het in de discotheek waar ik kom erg warm is maar broek nie techt meer die zijn ammel kapot die ik vaak aandeed
Oud 23-07-2002, 22:35
Saraatje
Saraatje is offline
Ik kies voor mijn leuke jeansbroek met 2 achterzakken, en een topje, dat je zo aan je hals kan toebinden en daarover mijn witte, zeer lichte voor warme dagen, pullover. Echt een leuke combinatie voor als je naar het stad of zo gaat
Oud 24-07-2002, 09:26
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik gewoon spijkerbroek met t-shirt stevige schoenen
Oud 24-07-2002, 10:56
Verwijderd
Dat verschilt heel vaak, meestal een shirtje met daaronder een spijkerbroek of een lichte broek...

Hier staat trouwens hetzelfde eigenlijk: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=35360
Oud 26-07-2002, 16:29
Masked Mage
Masked Mage is offline
LARP kleren
Oud 26-07-2002, 20:30
Smartie
Smartie is offline
IK ga altijd in een blouse met een spijkerbroek (of iets wat er op lijkt, met die zakken aan de zijkant ofzo) eronder. IK heb niet exht speciale kleren voor het uitgaan ...
Oud 27-07-2002, 20:48
Roozie
Roozie is offline
Ik wil altijd iets aan waar ik me lekker in voel, een broek die een beetje strak om je kont zit daar voel ik me wel lekker in, dat gecombineerd met een leuk truitje.. tadaa
Oud 28-07-2002, 19:55
Rhinus
Rhinus is offline
Spijkerbroek, mutstrui en bergschoenen. Ik val ook een beetje op in disco's. Maar ach..
Advertentie

Regels voor berichten