Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het was wel koel
![]() Ik hebze beter gezien en ik ben in elkaar gebeukt door een paar skins--flauw gevallen,voor de rest was het best wel koel ![]() ![]() Ik heb niet veel mensen van't forum gezien alleen Miss quasy operation_jeffry maar die kom ik bij elk optreden tegen dus dat is niet zo vreemd. ik werd alleen gestoord van die stagedivers. |
![]() |
||
Citaat:
Aaaaaaaah das nie lief ![]() Naja, mooi dat het wel koel was ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wie ben jij dan? En die 2 wijven waren inderdaad echt gruwelijk irritant,toen er een boven mij sprong heb ik dr schoen uitgetrokken ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Had je best wel even wat mogen zeggen hooor!Ik ben niet zo eng alsdat ik er uit zie ![]() |
![]() |
|
Ik heb een lichte vorm van mensenvrees dus ik zat een beetje te flippen toen ik zoveel mensen zag in zo'n miniscule ruimte dus ik heb niet eens geprobeerd beneden langs al die mensen naar voren te komen, ik ben op het balkon gaan staan en kon het prima zien en daar was het een stuk minder eng, alleen gingen er allemaal oude mannen expres voor mijn hoofd staan. Iedereen was echt oud trouwens! De gemiddelde leeftijd was volgens mij echt in de 30. En ik vond al die stagedivers echt vet irritant, ze leidden mijn aandacht nogal af van de band. Dat meisje van de merch die mee ging zingen was echt superkoel
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|