Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap er niets meer van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je misschien wel een andere volgorde kunnen ontdekken in het afspelen van de nummers? Misschien, maar dan ook heel misschien worden de nummers wel afgespeeld op de volgorde dat ze op de speler gezet zijn? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan je daarmee ook geen mappen maken of zo iets dergelijks? Als dat kan, dan kan je gewoon voor elke artiest een eigen map maken en voor artiesten waar je maar een nummer van hebt, maak je dan een map Various ofzo. Zo heb ik het ook geordend, maar ik heb complete albums op mijn mp3 speler staan, dus dan is ordening in mappen handig. Ik weet alleen niet of dat ook allemaal zomaar kan, aan de handleiding te zien, moet je bijna overal de sofware voor gebruiken bij de Zen Micro. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je er maar een paar nummers op zet, misschien kan je dan een manier vinden waarop de speler ze ordent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een relatiever woord had je zeker niet kunnen verzinnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor al die mensen die zo blij zijn met hun 128 MB spelertje van de Blokker: er is er nu ook een in de aanbieding met 512 MB (60 euro geloof ik: www.blokker.nl), dus dan passen er ineens 4 keer zoveel liedjes op. Bij die Blokker dingen kan je volgens mij het beste alle nummer gewoon in 128 kbit compressie eropzetten, want het verschil met een hogere resolutie merk je toch niet bij die dingen.
Als iemand nog op zoek is naar een programma om de compressie te kunnen veranderen: www.dbpoweramp.com Daar zie je een Music Converter staan en die is gratis in gebruik en kan een heleboel formaten naar elkaar omzetten, maar bijvoorbeeld ook 256 kbit MP3 naar 128 kbit MP3. Daaronder staat ook nog Sveta, dat is speciaal voor Portable Audio Players staat er, ik heb het nog nooit gebruik, maar dat heeft schijnbaar nog meer functies... Bovendien is dat programma maar 30 dagen gratis te gebruiken. Voor mensen die nog een programma zoeken waarmee je snel veel ID3 Tags kan verbeteren en bestandsnamen kan veranderen: www.mediamonkey.com Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 13:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je links, goed bedoeld, maar ik snap niet helemaal wat je er mee wilt aangeven. Mijn vraag was waarom mijn mp3 bestanden niet in de goede volgorde geplaatst worden. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien leest hij wel alleen de FAT volgorde. Doe eens dir aan de command prompt en kijk of die volgorde overeenkomt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat is fat? ik heb gekeken bij directory, alleen de enige die erstaat bij musicdir is rootdir.. verder kan je er niets ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou alleen niet weten hoe je daar iets aan kan veranderen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarmee kopieer je eigenlijk? gewoon met windows of met een speciaal programma wat er bij zat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoofdletters doet ie denk ik ook niets mee, ze staan namelijk als ik ze nu afspeel allemaal door elkaar heen. Met bestandnamen heb ik ook al geprobeert, maar zal dat nog een keertje proberen. Ik snap er echt helemaal niets van, er zit gewoon geen logica in ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tijdje geleden een Time mp3 speler gekocht als cadeau voor iemand. Eerst getest en ook die speelde de nummers willekeurig af. Heb niet echt uit kunnen zoeken waar het aan lag, want had daar geen tijd voor. Mailtje gestuurd naar de fabrikant met de vraag of de shuffle functie ook uitgezet kan worden, krijg ik een mailtje terug met de mededeling dat ik een 0900 nummer moet bellen
![]() En ehm, wat betreft het veranderen van ID3 tags: als we dan toch voor betaalde software gaan, doe dan Tag & Rename. Deze kan zo'n beetje alle soorten bestanden aan waaronder wma en ogg. Een "gratis" alternatief dat alleen mp3's kan taggen is MP3 tag studio. Dit programma kost eigenlijk €19,- maar de trial versie biedt volle functionaliteit en verloopt niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nja ik ga iig ook ff een mailtje sturen naar xiron, kijken of ik iets terug krijgen ![]() |
![]() |
|
|