Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 14:40
Severus
Severus is offline
Hey guys,

Ik heb een wat oudere vriend (die allang ontmaagd is) en ik ben nog maagd en we willen binnenkort voor het eerst met elkaar ''de liefde bedrijven.''

Maar ik ben best wel erg onzeker daarover, omdat hij al zo ervaren is en ik nog maar een groentje. Daar komt nog bij dat ik best wel onzeker ben over mijn eigen lichaam: ik heb echt van die dikke bovenbenen, een dikke kont en ook nog striae op mijn borsten (!). Maar ik dwaal af: het gaat nu even niet over mijn lichaam, dit topic gaat over de sex zelf.

Zoals ik al zei, ik ben erg onzeker over de eerste keer, mijn ontmaagding. Ik weet niet precies wat ik allemaal moet doen. Waarschijnlijk doen we voor de eerste keer gewoon het 'vertrouwde' standje, ook wel ''missionaris-standje." Wat moet je als meisje dan doen als je daar op je rug ligt? Gewoon maar wat kreunen en zuchten en je nagels maar wat in zijn rug prikken terwijl hij te keer gaat? Hoe moet je kijken, wat moet je zeggen of in zijn oor fluisteren? En meisjes komen toch nooit klaar zonder vingeren of beffen (beide dingen wil ik nog niet doen met mijn vriend), dus als hij klaar is, is het direct afgelopen, wat doe je dan daarna?

Eigenlijk komt het erop neer dat ik niet weet hoe ik me precies moet gedragen tijdens de sex, ik weet niet hoe ik mezelf een houding moet geven, of wat ik moet zeggen of doen. Het zal misschien ook wel komen omdat ik niet weet hoe sex gaat in de realiteit, ik heb het alleen in (romantische) films gezien, dus eigenlijk heb ik een rooskleurig beeld van sex. Lijkt sex in de film op sex in het echte leven, of helemaal niet?

Ik ben me ervan bewust dat ik hoge verwachtingen heb, dat ik het zo goed mogelijk wil doen voor mezelf en ook voor mijn vriend (ik ben best het perfectionistische type dat ook steeds mensen wil behagen). Ik wil niet dat hij op me afknapt!

Kortom, ik ben hartstikke onzeker en bang, maar aan de andere kant wil ik toch echt graag "één worden" met mijn vriend, want sex verbindt je toch op het intiemste niveau mogelijk met je vriend. Ik heb dus een beetje last van tegenstrijdige gevoelens.

Ik zou dus graag van jullie (liefst meiden, maar jongens mag natuurlijk ook ) weten wat je allemaal (zoal) kunt doen tijdens de sex, zodat ik een beetje weet wat ik straks bij de eerste keer moet doen en dat ik dan minder onzeker ben.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Ripper

P.S.: Sorry als dit topic al tig keer is geweest, maar ik kom niet zo vaak op dit forum, om eerlijk te zijn.

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:48
Rosie
Rosie is offline
Hee,

nouja.. je moet er in ieder geval niet te veel bij nadenken. Je moet niet gaan denken van kijk ik wel goed of lig ik er wel een beetje netjes bij of wat vind hj er nou van.. Laat het gewoon komen en gaan.
Wat je moet doen als je zo op je rug ligt.. uehm.. ik zit geloof ik meestal aan zijn oor mij mijn mond en ik begin meestal automatisch mee te bewegen want dat vind ik persoonlijk wel lekker.
En om hem hoef je je geen zorgen te maken, hij weet wat hij doet en hij is emt jou en dat is waar het om gaat.
Wees niet bang en onzeker want dat maakt het minder leuk. Probeer je niks er van voortestellen want dat deed ik wel, maar het was heel anders eigenlijk. Niet te beschrijven. Het gaat gewoon gebeuren en verder moet je niet gaan denken...
Ik weet niet zo goed ik het uit moet leggen maar uehm..
maak je niet te druk erover..
Als je nog vragen hebt zie ik t wel..

Sterkte en succes Rosie
Oud 11-07-2002, 15:21
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Hey guys,
En meisjes komen toch nooit klaar zonder vingeren of beffen (beide dingen wil ik nog niet doen met mijn vriend
Euhm.. hoelang ben je samen met je vriend???
Want ik vind persoonlijk dat je wel eerst deze stap moet nemen (beffen kan achteraf nog, dat vind ik persoonlijk intiemer dan 'het'). Hoe kan je nou van de eerste keer seks genieten als je nog niet gevingerd en gebefd bent?

Mijn eerste keer was zeker geslaagd, maar het is niet dat ik lag te kronkelen onder hem, ik moest eerst nog wennen aan het gevoel van hem in mij... Laat staan dat je je opperste genot kunt voelen als je nog niet verder ben geweest dan kussen... Dit is mijn mening

Citaat:
Eigenlijk komt het erop neer dat ik niet weet hoe ik me precies moet gedragen tijdens de sex, ik weet niet hoe ik mezelf een houding moet geven, of wat ik moet zeggen of doen. Het zal misschien ook wel komen omdat ik niet weet hoe sex gaat in de realiteit, ik heb het alleen in (romantische) films gezien, dus eigenlijk heb ik een rooskleurig beeld van sex. Lijkt sex in de film op sex in het echte leven, of helemaal niet. Ik ben me ervan bewust dat ik hoge verwachtingen heb, dat ik het zo goed mogelijk wil doen voor mezelf en ook voor mijn vriend (ik ben best het perfectionistische type dat ook steeds mensen wil behagen)?
Ik vind dat seks in de films helemaal anders word voorgesteld dan het is. Toch al je er iets perfects en romantisch van wilt maken. Je moet er rekening mee houden dat het pijn kan doen of dat het kan bloeden... Ik wil je niet bang maken, maar je kan beter ni te hoge verwachtingen ervan maken, dan kan het alleen maar beter worden dan je hoopte

Citaat:
Ik wil niet dat hij op me afknapt!
Zal hij niet doen hoor. Als ie je niet mooi zou vinden, zou hij niet met je vrijen, tenzij het echt een l*l is...
Je kan hem misschien op voorhand vertellen over wat je onzeker bent...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:43
Verwijderd
uhm kan je nie echt tips geven..ben nog maagd dus schiet nie zo op
maar jah maakt nie uit..maar k zou als ik jou was eerst gewoon wat verder gaan (vingeren enso heb k wel ervaring meej gnigni maar goed) dan ben je ook wat meer op je gemak...denk ik...toch??
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik kan je heel veel tips geven, maar ik denk dat de meest waardevolle is dat je eens rustig het een en dan pas het ander moet gaan uitproberen. Je moet elkaars lichamen leren kennen. Hij ook het jouwe en anders blijf je onzeker, met als gevolg pijnlijke sex. Ik krijg het idee dat je sex wil hebben om het sex hebben en niet om het gevoel.
Ga eerst gewoon eens vingeren en misschien beffen en werk dan pas verder als jij er wel klaar voor bent, want dat ben je nu dus duidelijk niet.

En nog een tip voor als het zover is: laat je lekker gaan, geniet en denk niet teveel na. Het komt allemaal vanzelf wel. Dit is ook een tip voor tijdens het vingeren trouwens..
Oud 11-07-2002, 18:58
Roos
Roos is offline
Mijns inziens moet je dat niet zo plannen. Je zegt nog nooit gevingerd te zijn, begin daar dan eens mee. Dan kun je aan elkaar wennen, en hoef je ook niet zo onzeker over je lichaam te zijn. Alles in een keer is wel een erg grote stap. En maak je niet druk over dat klaarkomen, daar gaat het niet om. Geniet gewoon van het moment
Oud 11-07-2002, 19:27
sparkling star
sparkling star is offline
Citaat:
Ripper schreef Lijkt sex in de film op sex in het echte leven, of helemaal niet?
Nee, helemaal niet. Het is echt niet zo als ze je voorspiegelen in films en tv-series
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 21:53
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Leer eerst elkaars lichaam wat beter kennen.. want aan je uitleg te zien ben je nog vrij onzeker over je eerste keer.. dan lijkt het me niet zo'n goed idee om je eerste keer zo te 'plannen'. Je moet relaxed en ontspannen zijn.. anders gaat het zeer pijnlijk worden. Je moet er voor de volle 100% achter staan meid. Praat over je onzekerheid met je vriend zodat hij je gerust kan stellen. En denk vooral niet te veel na tijdens de sex.. hoe meer ontspannen je bent, hoe vlotter het zal gaan
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:29
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Hey guys,

Ik heb een wat oudere vriend (die allang ontmaagd is) en ik ben nog maagd en we willen binnenkort voor het eerst met elkaar ''de liefde bedrijven.''

Maar ik ben best wel erg onzeker daarover, omdat hij al zo ervaren is en ik nog maar een groentje. Daar komt nog bij dat ik best wel onzeker ben over mijn eigen lichaam: ik heb echt van die dikke bovenbenen, een dikke kont en ook nog striae op mijn borsten (!). Maar ik dwaal af: het gaat nu even niet over mijn lichaam, dit topic gaat over de sex zelf.

Zoals ik al zei, ik ben erg onzeker over de eerste keer, mijn ontmaagding. Ik weet niet precies wat ik allemaal moet doen. Waarschijnlijk doen we voor de eerste keer gewoon het 'vertrouwde' standje, ook wel ''missionaris-standje." Wat moet je als meisje dan doen als je daar op je rug ligt? Gewoon maar wat kreunen en zuchten en je nagels maar wat in zijn rug prikken terwijl hij te keer gaat? Hoe moet je kijken, wat moet je zeggen of in zijn oor fluisteren? En meisjes komen toch nooit klaar zonder vingeren of beffen (beide dingen wil ik nog niet doen met mijn vriend), dus als hij klaar is, is het direct afgelopen, wat doe je dan daarna?

Eigenlijk komt het erop neer dat ik niet weet hoe ik me precies moet gedragen tijdens de sex, ik weet niet hoe ik mezelf een houding moet geven, of wat ik moet zeggen of doen. Het zal misschien ook wel komen omdat ik niet weet hoe sex gaat in de realiteit, ik heb het alleen in (romantische) films gezien, dus eigenlijk heb ik een rooskleurig beeld van sex. Lijkt sex in de film op sex in het echte leven, of helemaal niet?

Ik ben me ervan bewust dat ik hoge verwachtingen heb, dat ik het zo goed mogelijk wil doen voor mezelf en ook voor mijn vriend (ik ben best het perfectionistische type dat ook steeds mensen wil behagen). Ik wil niet dat hij op me afknapt!

Kortom, ik ben hartstikke onzeker en bang, maar aan de andere kant wil ik toch echt graag "één worden" met mijn vriend, want sex verbindt je toch op het intiemste niveau mogelijk met je vriend. Ik heb dus een beetje last van tegenstrijdige gevoelens.

Ik zou dus graag van jullie (liefst meiden, maar jongens mag natuurlijk ook ) weten wat je allemaal (zoal) kunt doen tijdens de sex, zodat ik een beetje weet wat ik straks bij de eerste keer moet doen en dat ik dan minder onzeker ben.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Ripper

P.S.: Sorry als dit topic al tig keer is geweest, maar ik kom niet zo vaak op dit forum, om eerlijk te zijn.
Zo te lezen ben je er nog niet klaar voor.
Leer eerst jezelf kennen, voor je met een ander begint.
Oud 11-07-2002, 22:30
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
sparkling star schreef:

Nee, helemaal niet. Het is echt niet zo als ze je voorspiegelen in films en tv-series
'Let's do it like they do on the Discovery Channel' (geintje tussendoor, sorry )
Oud 12-07-2002, 00:14
little lady
little lady is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Hey guys,

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Ripper

Leer elkaar eerst beter kennen... Btw: Wat jij lelijk vind aan je lichaam vindt hij waarschijnlijk juist mooi * als hij je echt leuk vind* Klinkt cliché, maar tis wel zo..

Je hoedt helemal niet onzeker of bang te zijn, als je elkaar goed genoeg kent..!
Oud 12-07-2002, 10:25
Field
Field is offline
Wat ik tijdens t sexen doe? tv kijken meestal...moet toch iets doen he.....
Oud 12-07-2002, 10:30
Thutshui
Thutshui is offline
Hubba-Bubba eten en Super Mario spelen op m'n 8-Bit Nintendo!
Oud 12-07-2002, 11:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
fuck heb jij nog een 8-bit die heb ik een jaar terug verkocht We moeten toch eens meeten
Oud 12-07-2002, 13:26
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Seks is iets wat je langzaam opbouwt, je kan toch niet zomaar van kussen naar seks overschakelen. Wel ja, het kan wel, maar ik zou eerst elkaars lichaam verkennen voor je echt met elkaar naar bed gaat. Er is toch helemaal geen haast bij, dus forceer niks en ga zeker je eerste keer niet plannen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:31
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

fuck heb jij nog een 8-bit die heb ik een jaar terug verkocht We moeten toch eens meeten
Juh, lijkt me een strak plan
Oud 12-07-2002, 14:02
moedergans
moedergans is offline
Over sex moet je niet zoveel nadenken, als je eenmaal bezig bent gaat het allemaal vanzelf. Probeer gewoon te genieten!
Oud 12-07-2002, 14:19
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk nogal een grote stap om eerst alleen nog maar met elkaar gezoend te hebben, en dán ineens "het".....

Je moet gewoon stapje voor stapje steeds iets verder gaan, tenminste, zo zou ik het doen.
Zoals jij het beschrijft, denk ik niet dat je er erg van zal genieten als je ineens all the way gaat.....
Gewoon steeds iets verder en op een gegeven moment merk je voor jezelf wel wanneer je aan de volgende stap toe bent.
Dan verlang je er op een gegeven moment ook naar om "het" te doen en dan is het veel lekkerder voor je.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 14:49
Severus
Severus is offline
Okee mensen, hartstikke bedankt voor alle reacties!

Jullie hebben gelijk, mijn vriend en ik kunnen er beter nog even mee wachten en elkaars lichaam eerst beter verkennen/leren kennen. Ik heb steeds gedacht dat ik wel klaar was voor sex, maar blijkbaar is dat dus niet zo. Alleen al sex willen is dus niet genoeg, je moet dus echt helemaal nergens onzeker over zijn, wil je er klaar voor zijn. Dat begrijp ik nu ook.

Vanavond zie ik mijn vriend en dan wil ik het met hem gaan bespreken. Ik denk dat hij daar wel begrip voor zal opbrengen, maar toch ben ik een beetje bang dat ik hem nu teleurstel (en nee, ik wou niet aan sex beginnen alleen vanwege mijn vriend!), maar dat zal wel gewoon aan mij liggen.

Nogmaals, bedankt allemaal!

Groetjes,

Ripper
Oud 12-07-2002, 17:46
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Okee mensen, hartstikke bedankt voor alle reacties!

Jullie hebben gelijk, mijn vriend en ik kunnen er beter nog even mee wachten en elkaars lichaam eerst beter verkennen/leren kennen. Ik heb steeds gedacht dat ik wel klaar was voor sex, maar blijkbaar is dat dus niet zo. Alleen al sex willen is dus niet genoeg, je moet dus echt helemaal nergens onzeker over zijn, wil je er klaar voor zijn. Dat begrijp ik nu ook.

Vanavond zie ik mijn vriend en dan wil ik het met hem gaan bespreken. Ik denk dat hij daar wel begrip voor zal opbrengen, maar toch ben ik een beetje bang dat ik hem nu teleurstel (en nee, ik wou niet aan sex beginnen alleen vanwege mijn vriend!), maar dat zal wel gewoon aan mij liggen.

Nogmaals, bedankt allemaal!

Groetjes,

Ripper

Verstandige beslissing
Oud 12-07-2002, 18:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Martin heb je een nieuw e-mailadres of kom je gewoon nooit meer op msn?

Nou verstandige keus hoor verder, niks aan toe te voegen!
Oud 12-07-2002, 18:51
mad operator
mad operator is offline
Ik heb het id dat je te veel vooroordelen hebt en dat je het te veel in scene wil zetten...

Laat het op je af komen.. niet bij nadenken gewoon doen!

Enne begin eerst eens met gewoon wat experimenteren als je nog niet verder bent gegaan dan zoenen.. Sex zelf is wel een enorme stap!
Oud 12-07-2002, 19:19
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Talon schreef:

welke spellen heb je dan?
Veel te veel... Maar tijdens de sex prefereer ik toch wel Duckhunt
Oud 13-07-2002, 09:26
Gwen.
Gwen. is offline
Je moet alleen met je vriendje naar bed gaan als je jezelf op je gemak voelt bij hem en ook echt sex met hem wil hebben. Anders heb je het toch niet naar je zin en voel je je achteraf alleen maar kut. Ik heb bepaald niet het figuurtje van de meisjes van de billboards, maar als ik met m'n vriendje vrij denk ik niet meer voortdurend "shit hij ziet mijn kont, kut hij heeft vrij zicht op mijn bovenbenen". Want dan gáát sex gewoon niet, dan moet je er gewoon nog even mee wachten. Het balngrijkste is er met je vriend over te praten, want hij kan je helpen. Maar misschien hebben jullie niet lang genoeg een relatie, houden jullie nog niet van elkaar, kennen jullie elkaar nog niet lang genoeg. Het komt vanzelf wel, en als het niet vanzelf komt, als je je onzeker bij hem blijft voelen, moet je je eens gaan bedenken of jullie relatie wel klopt, en of je niet beter verder kan gaan zonder hem.
Oud 13-07-2002, 11:45
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
Ik win toch altijd
Oud 13-07-2002, 11:57
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:

Ik win toch altijd
True...
Oud 13-07-2002, 12:01
Humanoid
Humanoid is offline
gaat vanzelf wel. en verder kun je altijd nog een boekje lezen
Oud 13-07-2002, 16:24
Verwijderd
je hebt een goeie beslissing genomen meid! enneuh... succes

(nog iets dat ik me bij het lezen van je topic eigenlijk afvroeg:

hoe wou je dan neuken als ie verder met z'n handen en mond tussen je benen moet uitblijven? hoe wou je nat worden? lijkt me extreem pijnlijk als ie 'droog' in je komt )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
hoe wou je dan neuken als ie verder met z'n handen en mond tussen je benen moet uitblijven? hoe wou je nat worden? lijkt me extreem pijnlijk als ie 'droog' in je komt
Je hoeft toch niet gevingerd of gebefd te worden om nat te worden? Meisjes worden vanzelf nat als ze opgewonden zijn, daar hoeft dus niet persé een vinger(s) of mond aan te pas te komen. Dat is mijn mening. Ik persoonlijk word al erg nat als ik erotische gedachten over mijn vriend heb (maar dat is normaal), dus zo zie je maar.....

Ripper

Regels voor berichten