![]() |
|
![]() |
ik kan je heel veel tips geven, maar ik denk dat de meest waardevolle is dat je eens rustig het een en dan pas het ander moet gaan uitproberen. Je moet elkaars lichamen leren kennen. Hij ook het jouwe en anders blijf je onzeker, met als gevolg pijnlijke sex. Ik krijg het idee dat je sex wil hebben om het sex hebben en niet om het gevoel.
Ga eerst gewoon eens vingeren en misschien beffen en werk dan pas verder als jij er wel klaar voor bent, want dat ben je nu dus duidelijk niet. En nog een tip voor als het zover is: laat je lekker gaan, geniet en denk niet teveel na. Het komt allemaal vanzelf wel. Dit is ook een tip voor tijdens het vingeren trouwens..
|
Mijns inziens moet je dat niet zo plannen. Je zegt nog nooit gevingerd te zijn, begin daar dan eens mee. Dan kun je aan elkaar wennen, en hoef je ook niet zo onzeker over je lichaam te zijn. Alles in een keer is wel een erg grote stap. En maak je niet druk over dat klaarkomen, daar gaat het niet om. Geniet gewoon van het moment
|
Leer eerst elkaars lichaam wat beter kennen.. want aan je uitleg te zien ben je nog vrij onzeker over je eerste keer.. dan lijkt het me niet zo'n goed idee om je eerste keer zo te 'plannen'. Je moet relaxed en ontspannen zijn.. anders gaat het zeer pijnlijk worden. Je moet er voor de volle 100% achter staan meid. Praat over je onzekerheid met je vriend zodat hij je gerust kan stellen. En denk vooral niet te veel na tijdens de sex.. hoe meer ontspannen je bent, hoe vlotter het zal gaan
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Leer eerst jezelf kennen, voor je met een ander begint.
||
Citaat:
Je hoedt helemal niet onzeker of bang te zijn, als je elkaar goed genoeg kent..!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Seks is iets wat je langzaam opbouwt, je kan toch niet zomaar van kussen naar seks overschakelen.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het persoonlijk nogal een grote stap om eerst alleen nog maar met elkaar gezoend te hebben, en dán ineens "het".....
Je moet gewoon stapje voor stapje steeds iets verder gaan, tenminste, zo zou ik het doen. Zoals jij het beschrijft, denk ik niet dat je er erg van zal genieten als je ineens all the way gaat..... Gewoon steeds iets verder en op een gegeven moment merk je voor jezelf wel wanneer je aan de volgende stap toe bent. Dan verlang je er op een gegeven moment ook naar om "het" te doen en dan is het veel lekkerder voor je. ![]() |
![]() |
|
Okee mensen, hartstikke bedankt voor alle reacties!
![]() Jullie hebben gelijk, mijn vriend en ik kunnen er beter nog even mee wachten en elkaars lichaam eerst beter verkennen/leren kennen. Ik heb steeds gedacht dat ik wel klaar was voor sex, maar blijkbaar is dat dus niet zo. Alleen al sex willen is dus niet genoeg, je moet dus echt helemaal nergens onzeker over zijn, wil je er klaar voor zijn. Dat begrijp ik nu ook. Vanavond zie ik mijn vriend en dan wil ik het met hem gaan bespreken. Ik denk dat hij daar wel begrip voor zal opbrengen, maar toch ben ik een beetje bang dat ik hem nu teleurstel (en nee, ik wou niet aan sex beginnen alleen vanwege mijn vriend!), maar dat zal wel gewoon aan mij liggen. Nogmaals, bedankt allemaal! ![]() ![]() Groetjes, Ripper
||
![]() |
Citaat:
Verstandige beslissing ![]() ![]()
|
Ik heb het id dat je te veel vooroordelen hebt en dat je het te veel in scene wil zetten...
Laat het op je af komen.. niet bij nadenken gewoon doen! Enne begin eerst eens met gewoon wat experimenteren als je nog niet verder bent gegaan dan zoenen.. Sex zelf is wel een enorme stap!
|
Je moet alleen met je vriendje naar bed gaan als je jezelf op je gemak voelt bij hem en ook echt sex met hem wil hebben. Anders heb je het toch niet naar je zin en voel je je achteraf alleen maar kut. Ik heb bepaald niet het figuurtje van de meisjes van de billboards, maar als ik met m'n vriendje vrij denk ik niet meer voortdurend "shit hij ziet mijn kont, kut hij heeft vrij zicht op mijn bovenbenen". Want dan gáát sex gewoon niet, dan moet je er gewoon nog even mee wachten. Het balngrijkste is er met je vriend over te praten, want hij kan je helpen. Maar misschien hebben jullie niet lang genoeg een relatie, houden jullie nog niet van elkaar, kennen jullie elkaar nog niet lang genoeg. Het komt vanzelf wel, en als het niet vanzelf komt, als je je onzeker bij hem blijft voelen, moet je je eens gaan bedenken of jullie relatie wel klopt, en of je niet beter verder kan gaan zonder hem.
|
Verwijderd
|
je hebt een goeie beslissing genomen meid! enneuh... succes
![]() (nog iets dat ik me bij het lezen van je topic eigenlijk afvroeg: hoe wou je dan neuken als ie verder met z'n handen en mond tussen je benen moet uitblijven? hoe wou je nat worden? lijkt me extreem pijnlijk als ie 'droog' in je komt ![]() *blue* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ripper
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |