Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2005, 14:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tekenen ging rot
moet nog zoveel doen

Blegh
Oud 28-01-2005, 15:24
Verwijderd
Ik zit in de les om aan school te werken. Niet om verplicht gezellig te moeten doen. Snap dat nou! Ik probeer het je uit te leggen maar er is geen discussie over mogelijk vond jij. Het waren de regels.
Ik had al de halve les gezellig gedaan, ik was er klaar mee en wou serieus aan school iets doen. Ik mocht het doen, alleen ik werd zo afgeleid door mijn groep dat het niet kon. Ik mocht niet ergens anders zitten. Ik heb de rest gevraagd stiller te zijn maar het hielp niet, en jij deed er ook niks aan.

Frustratie
Oud 28-01-2005, 15:30
Verwijderd
Judith, ik mis je.
Oud 28-01-2005, 15:35
EggeD
EggeD is offline
Irritant ontstoken tandvlees !
Oud 28-01-2005, 15:58
Redhair
Redhair is offline
\Straks zie ik m weer, en dan? Ik weet het niet hoor. Pff, laat de avond voorbij vliegen, laat het goed gaan. Vandaag kwam ik op school, waar ik concludeerde dat het uur waarvoor ik was gegaan, uitviel. Ik ging naar de roostermaker om mijn aangepaste rooster aangepaster te maken, wat gelukt is. Elke dag twee uur, een dag drie uur en een dag een uur naar school. Dat zit wel goed. Daarna ging ik thuis de keuken helemaal poetsen, gewoon om bezig te zijn, mijn gedachten ergens op te storten. Op de fiets deed mijn hond erg vervelend, ik kreeg ruzie met een man en ik heb gehuild, dus nu is al mijn agressie wel weer weg. Ik ben zo fucking moe. Laat me slapen./
Oud 28-01-2005, 17:04
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-01-2005 @ 17:48 :
Is iets verzwijgen ook liegen?
Het is niet direct liegen, maar daardoor niet minder erg. Verzwijgen is net zo dom als liegen.
Oud 28-01-2005, 18:44
Verwijderd
Heb ik eens één keer een zaterdag vrij, presteert iedereen het om er niet te zijn of bezig te zijn, verdomme. En ik weet wel dat niemand het expres doet, maar ik zit er mooi mee. En nu voel ik me weer klote terwijl er niets aan de hand was vandaag. Vandaag nog in Amsterdam geweest met mijn vader, het was wel gezellig. Vanaf 15.00 op school geweest om te oefenen voor Romeo en Julia en het ging wel oke denk ik zomaar. En zometeen naar Park Schouwburg met Anja. Heus, gezellig echt waar. Waarom slaat mijn humeur dan zo vreselijk om? Ik snap het niet hoor. En ik zit nog steeds met die klotedroom in mijn hoofd, hij zegt echt wel dat hij niets zal beginnen met haar, maar ik krijg gewoon het beeld niet uit m'n kop. Het blijft me veel te lang hangen. En ik had me voorgenomen om vanmiddag even een uurtje, misschien nog niet eens, te gaan sporten, dan maar alleen. Maar nee hoor, dat gebeurt gewoon niet. Terwijl ik tijd genoeg had.
Ik voel me gewoon beroerd, chagrijnig, moe en alleen. En waarom is er dan niemand die heel even iets liefs tegen me zegt?

And so it is, just like you said it would be.
Life goes easy on me, most of the time.
And so it is, the shorter story.
No love, no glory.
No hero in her sky.
Oud 28-01-2005, 18:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dr Phil vindt van wel.
Oud 28-01-2005, 21:01
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Redhair schreef op 28-01-2005 @ 16:58 :
Straks zie ik m weer, en dan? Ik weet het niet hoor. Pff, laat de avond voorbij vliegen, laat het goed gaan.
Wow, het ging goed, het was leuk. Hij werkte, ik moest vaak langs hem heen. We kletsten losjes, lachten, kietelden. Hij is echt leuk. Als ik bij hem ben verander ik helemaal in een vrolijke meid, een meid die het niet erg vind om gekieteld te worden. Toch blijft die schreeuwende angst in mij. Ik vind het eng, wil hem wegduwen maar toch juist niet. Ik vind het wel fijn, dat masker komt geheel automatisch, het is weer een ander masker, bij elk persoon heb ik een ander. Het komt, het gaat. Toen ik weg was werd ik meteen weer chagerijnig, ik heb er totaal geen invloed op. Nu thuis, mijn 'alles gaat beter' masker. KOTS! Jammer genoeg kon hij morgen avond niet, hij deed een beetje vaag. Volgende week gaan we in iedergeval uit, dat is dan wel weer mooi. Ik ben blij, maar toch ontzettend depressief. Wanneer werken die klotepillen nou? Wanneer voel ik me beter? Zal het ooit wat tussen hem en mij worden? En dan? Godver.
Oud 28-01-2005, 21:05
ANGE
ANGE is offline
Ik ben toch weer een beetje verdrietig. Of nu ja, enorm verdrietig. Wat zou ik graag willen dat iemand me zou knuffelen nu. Wat zou ik graag willen dat er nu iemand was om naar me te luisteren. Ach ja, misschien moet ik maar gewoon gaan slapen....
Oud 28-01-2005, 21:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-01-2005 @ 19:45 :
Dr Phil vindt van wel.
Dr. Phil is een dikke zelfingenomen idioot. Ow nee, wacht: ik vind Dr. Phil een dikke zelfingenomen idioot, die met huisvrouwenlogica goede sier maakt. Een schande dat die man zich psycholoog mag noemen.

Anyway, ik zal blij zijn als het huis dadelijk weer leeg is en de familie -die hier is vanwege de verjaardag van m'n zusje- is opgerot. Op een oom en een tante na, is het een vreselijk stel paupers.
Oud 28-01-2005, 21:08
Verwijderd
GODVERDOMME!!!!

liefde zuigt hard
Oud 28-01-2005, 21:38
WolterB
WolterB is offline
Vandaag na t uit bed komen was vrij saai en ik voel me niet echt hip vandaag

Hopelijk is dat over als ik in slaap val

edit:
En ik moet echt af en toe optijd naar bed gaan

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 22:42.
Oud 28-01-2005, 23:56
bradio8
bradio8 is offline
ik weet het zo goed maar ook zo totaal niet.
ik ben heel gelukkig en totaal niet, het slaat gewoon nergens op.
ik wil verder gaan met mn leven en een gesprek beginnen met dat meisje waar ik elke dag naar kijk op school. ik wil een afscheidsbrief aan haar schrijven en er een einde maken omdat ik er niet overheen kom. ik haal super hoge cijfers. ik snap en maak niks van de stof op school. ik ben heel vrolijk, en niet. ik ben heel gemotiveerd en niet. ik ben er zo overheen en niet. het gaat zo makkelijk en dan weer niet. godsamme ik wil kwetsende dingen zeggen zodat ik kan laten zien dat mijn leven zo`n shit is. serieus ik bedoel zij gaat uit. wat the fuck is dat? zij wordt wel is gebeld door mensen. kan dat? kut- geen sociaal leven. zij heeft gewoon nieuwe kleren. zij gaat 2 keer uit in een weekend. ik ga 2 keer uit in mijn leven. zij heeft allemaal gave concerten. ik niet. zij heeft vrienden, mensen die er voor haar zijn. en een relaxte vrind die wel een relaxte mening heeft die heel toevallig door alle antwoorden van haar is heen gefilterd. jezus dat heb ik heus wel door. maja wat heb ik dan door? dat ik een obsesieve weetikveel ben. het boeit niet. mijn nichtje is gewoon schizo. ik ook. maar ik kan het natuurlijk weer niet toegeven, tegen niemand niet. behalve tegen haar. maar dat boeit niet. het wordt niet meer zo als vroeger. dus nu moet ik maar een beetje half contact onderhouden. dat was gewoon alles voor me. je snapt dat niet, en zal dat ook nooit. het ging uit vanwege het missen en de afstand en de afspraken maken. ik zou een jaar wachten als ik gewoon daarna 1 keer haar zou kunnen zien. ze hield niet van me als ze het dan uitmaakte. ik zou voor altijd wachten om haar maar 1 keer te zien. ik zou alles doen. maar het is voorbij dus moet ik maar fijn doorgaan en alleen positieve dingen zeggen. alles is voorbij dus waarom doorgaan? ik wou geen stomme steun ik wou gewoon afscheid nemen. nu is het wederom niet meer hetzelfde. stiekem boeit het haar niks. anders krijg ik weer schuldgevoel. hemeltje. dat som ik gewoon nog uit mijn hoofd op. het is niks verandert sinds 2 weken, dat lijkt alleen maar zo. haar leven is wel beter als dat van mij. shitzooi. achja het is toch allemaal al voorbij dus ik kan het opzich niet erger maken. wou dat het voor eeuwig duurde. wou dat het nu afgelopen was. dacht je dat ik geen uitzondering maakte? ik praat nooit met mensen, denk je dat het niet moeilijk voor mij was? ik wou dat ik gewoon nooit bestaan had. pfoe en dat meen ik nog ook kut nutteloos heids negatiefheids gevoel.
Oud 29-01-2005, 06:43
Miracle
Miracle is offline
Dit is voorlopig echt de laatste zaterdag dat ik werk. Ben gewoon nog steeds moe. M'n hele dag is weg, als ik werk. Bah.
Hopelijk wordt het wel gewoon gezellig oid...
Oud 29-01-2005, 07:29
George
George is offline
I feel good!
Op wat verwarring na.
Oud 29-01-2005, 09:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik ben het niet met Dr. Phil eens, hoor Verzwijgen is iets totaal anders dan liegen. Als je liegt, raak je erin verstrikt, kun je niet meer terug zonder veel schade aan te richten en hou je jezelf totaal voor de gek. Als je iets verzwijgt, zeg je iets gewoon nog niet, maar heb je daar nog wel altijd mogelijkheid toe. Al hangt het natuurlijk wel van de situatie af

En ik heb niets te luchten... Ik weet niets te schrijven in mijn dagboek, maar ja, als dat het ergste is
Oud 29-01-2005, 09:25
Verwijderd
Iemand die voor mij kan leren en ook voor mij het tentamen kan maken...? Ik ben en blijf zo moe en m'n hoofd is gevuld met watten...

Vanavond eerst een wedstrijd, daarna een verjaardag...hopelijk wordt het niet al te laat.
Oud 29-01-2005, 10:43
Celine88
Celine88 is offline
Al maanden gaat alles goed op school. Toch kan ik alles van de voorgaande jaren vergeten. Niemand begrijpt het en toch ben ik nog steeds depressief. Ik las van een jongen bij mij in de klas op zijn cu2 leukste mensen die die dit jaar had leren kennen: stond ik op de 2de plaats. En dan vraag ik me af, wie vindt het nou leuk om mij te kennen? Waarom ben ik zo fucking onzeker. Waarom kan ik nou gewoon niet zien dat er ook dingen zijn die goed gaan? Ik wil gewoon ns een keer helemaal vrolijk zijn en niet depressief. Waarom zit niemand dit?
Oud 29-01-2005, 11:18
Verwijderd
@Celine88: Volgens mij had ik het al gezegd: je moet dingen die gebeurd zijn verwerken en dat gaat niet van het één op het andere moment, dat kost tijd. En als je wilt dat mensen het zien: doe dan je mond open, praat er over, geef aan dat je je niet goed voelt, enz.
Oud 29-01-2005, 12:24
Verwijderd
[jankt]
Oud 29-01-2005, 21:32
Dolores
Dolores is offline
Heel erg leuke dag gehad. Morgen de halve dag verplicht lezen, geen zin in.
Oud 29-01-2005, 23:34
Verwijderd
*gaap* ik ben moe en wil niet slapen. Damn <3 Hihi, vandaag was leuk
Oud 29-01-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
kimmie schreef op 28-01-2005 @ 22:08 :
GODVERDOMME!!!!

liefde zuigt hard
Ja.
Oud 30-01-2005, 00:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-01-2005 @ 00:49 :
Ja.
Ik hou van dat woordje .. 't klinkt zo definitief positief.
Oud 30-01-2005, 00:46
Verwijderd
Chiiiiiii
Oud 30-01-2005, 07:47
WolterB
WolterB is offline
Grenzen verleggen is heerlijk
Oud 30-01-2005, 08:18
rare kwast
rare kwast is offline
Oud 30-01-2005, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 30-01-2005 @ 01:13 :
Ik hou van dat woordje .. 't klinkt zo definitief positief.
Naja, in deze vorm toch niet zo bijster positief hoor
Maar ik snap je.
Oud 30-01-2005, 11:41
Verwijderd
Bah, bah, bah

Meer komt er momenteel niet uit...
Oud 30-01-2005, 11:49
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
gewoon...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGHHHHH

geen zin om uitleg te geven